2016-10-28, 23:37
Medlem
Brainmydamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Jag kör två lag men ena är lite sämre så börjat köra det offline. På tidigare fifa kunde du köra startcupen och göra två snabba mål och sen stänga av tvn och låta matchen vara på i bakgrunden. Går inte riktigt på fif17 för då förlorar du matchen istället sannolikt. Så jag har kört några "läggmatcher" ibland för jag vägrar köpa fitnesskort för det förlorar man mycket på i längden.
Fy fan va tråkigt det låter att hålla på så. Tips till dig är att bygga två jämnstarka lag och uppgradera efterhand. Dels för att det är roligare, du får snabbare progress och du blir en bättre spelare. Ligger för närvarande i div 2 och har som mål att gå upp i div 1 innan månadens slut

edit: Är det någon här som vunnit div 1 ännu?

edit 2: För att förtydliga ang att du blir en bättre spelare är för att du slipper möta datorn varannan match...
Citera
2016-10-28, 23:44
Medlem
Gjorde mål efter 3 minuter i draft och lämnade. Blev förlust. To soon? Ville testa glitchen.
Citera
2016-10-28, 23:47
Medlem
KorvkastarNs avatar
Hur stannar ni när ni kommer i fart med bollen? motståndaren stannar alltid fortare än mig :S
Citera
2016-10-28, 23:52
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Och där släppte EA nya Sbc. Hybrid nationer och ligor.

Och vips var priset på värdelösa kort som Hetemaj och Krejci uppe i 2k typ.

Tur att man har 41 dagar på sig att lösa skiten och att det finns många olika sätt.

Har ju inte alls kommit ny sbc? oO
Citera
2016-10-28, 23:53
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acmilan87
Gjorde mål efter 3 minuter i draft och lämnade. Blev förlust. To soon? Ville testa glitchen.

Hur lämnade du?
Citera
2016-10-28, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Hur lämnade du?
Nu när du frågade hur jag lämnade känner jag mig som en idiot. Får väl skylla på tröttheten. Man ska säkert starta/ om spelet och inte lämna WO som jag gjorde?
Citera
2016-10-29, 00:06
Medlem
ÅTERIGEN, förlorar man mot en som spelar 5 backslinje med parkerad buss... ASSÅ KOM IGEN, vad är felet på folk ?

"Gör allt för att vinna" håller verkligen inte, för de finns fan inget tråkigare än att sitta o spela så. Speciellt i säsonger, mer förståelse för fut champions... Men herregud vad vidrigt detta är
Citera
2016-10-29, 00:28
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Har ju inte alls kommit ny sbc? oO
Kolla under avancerat.

Citat:
Ursprungligen postat av Brainmydamage
Fy fan va tråkigt det låter att hålla på så. Tips till dig är att bygga två jämnstarka lag och uppgradera efterhand. Dels för att det är roligare, du får snabbare progress och du blir en bättre spelare. Ligger för närvarande i div 2 och har som mål att gå upp i div 1 innan månadens slut

edit: Är det någon här som vunnit div 1 ännu?

edit 2: För att förtydliga ang att du blir en bättre spelare är för att du slipper möta datorn varannan match...
Spelar inte direkt mot datorn. Gör snabba mål sen stänger jag av tvn och låter matchen vara på i bakgrunden.

Mitt andralag är nästan jämnstarkt med förstalaget så kör det online ibland. Men ibland orkar man bara inte spela så då kör jag "läggmatch" så förstalaget får kemi. Ofta med random spelare jag bara slänger ihop till ett lag.

Frågar igen. Någon som testat SBC-Costa? Tror jag kör på han ändå då jag gått så mycket förlust på screamkorten.

Redan klarat svåraste på "hybrid länder" Den var enkel. Ska man sälja sina skitkort nu när det är SBC? Har massvis med kort i klubben som bara skräpar men känns som många kommer sälja nu?
Citera
2016-10-29, 00:30
Medlem
Brainmydamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Hur stannar ni när ni kommer i fart med bollen? motståndaren stannar alltid fortare än mig :S
Jag gör en skottfint och släpper scrollen, sjukt effektivt!
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
ÅTERIGEN, förlorar man mot en som spelar 5 backslinje med parkerad buss... ASSÅ KOM IGEN, vad är felet på folk ?

"Gör allt för att vinna" håller verkligen inte, för de finns fan inget tråkigare än att sitta o spela så. Speciellt i säsonger, mer förståelse för fut champions... Men herregud vad vidrigt detta är
Händer för jämnan tycker jag, framförallt i högre divisioner. Dock har alla som gör det en sak gemensamt, dom är rätt kassa imo. Tror inte man utvecklas så mycket av det och i längden så hoppas man att dom överger detta.
Citera
2016-10-29, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acmilan87
Nu när du frågade hur jag lämnade känner jag mig som en idiot. Får väl skylla på tröttheten. Man ska säkert starta/ om spelet och inte lämna WO som jag gjorde?
Någon vänlig själ som vet? jag har vunnit 2 raka nu men spelat hela matcherna för vill inte göra fel igen.
Citera
2016-10-29, 00:52
Medlem
KorvkastarNs avatar
Asså min pack luck förtsätter inte en spelare över 5k igår på 5st 50k pack och inte en spelare över 2k idag på 5 packs från hybrid ligor....
Citera
2016-10-29, 01:04
Medlem
Boringjamesmilners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
hoppas du väntade..går för 39k nu
Väntade inte, men lyckades snipa en för 41k då, så inte så farligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto