2016-10-28, 13:35
Medlem
Vilken legend skulle ni bygga runt för <1 miljon? Spontant skulle jag nog föredra en CAM pga länkarna men ge mig tips! Rui Costa någon?
Citera
2016-10-28, 13:45
Medlem
.
Citera
2016-10-28, 13:46
Medlem
kaakis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
max 5 landstillhörigheter i startelvan.

Tack så mycket !
Citera
2016-10-28, 13:58
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
När ett kort är med i TOTW så innebär det att hans vanliga kort inte finns att få i packs, utbudet blir därmed lägre medans efterfrågan är i stort sett samma -> högre pris. Sedan så påverkas priset oftast lite pga hype också.

Stämmer det verkligen?

Det släpps ju olika specialkort på vissa spelare, försvinner andra tidigare versioner i nya packs också?
Citera
2016-10-28, 14:11
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaaki
Tack så mycket !

Fast du menar väl kvalet ikväll eftersom du inte kvalat in än? Menar du kvalet så finns det inga inträdeskrav alls. Dock för själva turneringen är det max 5 landslagstillhörigheter.
Citera
2016-10-28, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Stämmer det verkligen?

Det släpps ju olika specialkort på vissa spelare, försvinner andra tidigare versioner i nya packs också?
Under tiden specialkortet finns ute, ja. TOTWs och dyl. går endast att få under den perioden de har släppts, oftast under en vecka. Annars är det bara NIFs man kan få.
Citera
2016-10-28, 14:21
Medlem
Köpte ett 50k-pack och fick Victor Enyama som bästa spelare. Kul... Fick dock Neymar i ett pack igår så ska inte gnälla alltför mycket
Senast redigerad av Adde1234 2016-10-28 kl. 14:56.
Citera
2016-10-28, 14:27
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Köpte ett 50k-pack och fick Victor Enyama som bästa spelare. Kul... Fick dock Neymar i ett pack igår så ska inte gnälla allt för mycket
Har du packat Neymar får du inte klaga på packsen på resten av FIFA
Citera
2016-10-28, 14:30
Medlem
eXotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
De 12 spelare du har på bänken/reserv får fitness när du spelar en match. Så spelar du varannan match med två olika lag kommer alla spelare alltid inleda matchen med full fitness.
Okej, men bara i det laget som spelar för stunden antar jag?
Då står ju lag2 kvar på samma fitness som de gjorde senast jag spelade med det laget. Hur tjänar man då på att ha två lag att varva med?
Citera
2016-10-28, 14:33
Medlem
Fick nyss tag på en Van Basten för 770k BIN, ~150k profit
Citat:
Ursprungligen postat av eXotic
Okej, men bara i det laget som spelar för stunden antar jag?
Då står ju lag2 kvar på samma fitness som de gjorde senast jag spelade med det laget. Hur tjänar man då på att ha två lag att varva med?
Du sätter det laget som du inte spelar med på bänken...? Du har ju som sagt 12 platser på bänken och en startelva är 11 spelare...
Senast redigerad av CopyP 2016-10-28 kl. 14:44.
Citera
2016-10-28, 15:03
Medlem
eXotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Fick nyss tag på en Van Basten för 770k BIN, ~150k profit

Du sätter det laget som du inte spelar med på bänken...? Du har ju som sagt 12 platser på bänken och en startelva är 11 spelare...
Aha okej då är jag med. Så det är bara en snabbare väg så man slipper sitta och byta spelarna 1 och 1 som jag gör. Jag trodde det fanns något annat positivt med det som jag missat.

Tack för info!
Citera
2016-10-28, 15:17
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Finns en del att förbättra. Fonte med 6 i kemi är för mig obegripligt Finns många bättre alternativ på mittbacken. Sen strävar jag själv alltid efter full kemi på alla spelare. Ändrade lite och fick till detta: http://www.futhead.com/17/squads/1624350/

Full kemi på alla spelare Du har kvar passningsskickliga mittfältare. Kante verkar va den defensiva mittfältaren i PL som har bäst passningsfot (förutom Barry, men han känns riktigt slö). Vet inte hur mycket mina ändringar kostade men borde nog varit i din prisnivå. Eller fan, kom på att Kante är rätt dyr.. kanske köra in Wanyama (defensivt monster tycker jag, men sämre passningsfot) och Vertongen. Så får alla full kemi.

Alternativt, om du är nöjd med Gabi som CDM. Så kör du honom där och Cahill som CB. Full kemi på alla utom Gabi (6 kemi). Verkar du inte haft något problem med innan så!
Nice,

Men jag är rädd att den här CDM kommer förstöra det anfallspelet jag har. För jag har alltid överflödigt med innermittfältare att hitta. Jag ska testa köra med en CDM.

Men jag köpte Koscielny för alla pengar jag hade typ .

Nu är mittbackarna klar iallfall. Får bli att sälja Gabi när jag ska köpa Kante, men han är riktigt jävla dyr. Vet inte om jag ska satsa på en ny målvakt dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in