2016-10-28, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franki
Nån som vill kommentera dessa lag innan jag slår till?
http://www.futbin.com/17/squad/203007
http://www.futbin.com/17/squad/203001

Citat:
Ursprungligen postat av jockel
På första laget hade jag slängt in en fransk vänsterback. Antingen Kursawa eller Tremoulinas

EDIT: Kanske låta Banega ta Assamoahs plats och köpa Pereyra från Watford, argentinare - Så bättre kemi

var för snabb och missade bernats kemi...
bytte formation och gjorde ett par små byten.

http://www.futbin.com/17/squad/203183

är även jävligt sugen att byta OTW kante mot en vanlig och köra dybala på topp..
Citera
2016-10-28, 00:26
Medlem
zRabbiTs avatar
Packade precis Mertesacker Scream kortet. Alltså om jag ska vara helt ärlig förstår jag inte riktigt hur det fungerar, kommer Merte att gå upp i rating under helgen? Och vad händer efter helgen?
Citera
2016-10-28, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erriik20
http://www.futhead.com/17/squads/1674540/
Riktigt bra lag! Går för runt 35-40k. Rekommenderar er alla att testa det.
Tack så mycket för tipset, kör just nu med detta laget och det går över förväntan, utklassar mitt 300k serie A-lag so far! Några tips på avbytare? Sitter just nu inne på 230k, ska man uppgradera Niang till Lacazette eller "förstör" det den fina uppställningen?
Citera
2016-10-28, 00:59
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zRabbiT
Packade precis Mertesacker Scream kortet. Alltså om jag ska vara helt ärlig förstår jag inte riktigt hur det fungerar, kommer Merte att gå upp i rating under helgen? Och vad händer efter helgen?
Kommer gå upp i rating om en minut tror jag. Sen 1nov(eller 2a?) kommer kortet se ut som det gjorde innan.

Edit: nähä. Det har inte ändrats än. Gissar på runt kl 18 isf.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-10-28 kl. 01:21.
Citera
2016-10-28, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SP3
Har jag missat något?
Varför stänger alla ner draft-matcherna så fort som dom antingen gör ett mål eller släpper in ett? Oavsett hur mkt tid som är kvar. Visst, jag förlorar ingen match pga av detta (händer sällan nog ) , men det är fan märkligt?

Det har med en glitch att göra. Vid ledning kan man trycka på hemknappen för att sedan gå in på den populäraste videon på twitch och sen tillbaka till FIFA. Twitch-glitch kallas den. Man vinner om man är i ledning och man får ingen förlust om man ligger under utan matchen kommer bara att spelas om.
Citera
2016-10-28, 01:07
Medlem
Tjena människor. Vem tror ni blir månadens spelare i Premier League i oktober? Där finns ju snuskigt mycket pengar att hämta om man luskar ut detta! Ni fär gärna motivera också!

Själv tror jag på Walcott, gjort några baljor och kommit igång ordentligt igen. Dessutom en engelskman som haft problem med skador innan osv.

Har redan börjat investera i Hart kort och mer ska det bli. Hög rating och billig.
Citera
2016-10-28, 01:10
Medlem
Har någon tips på ett fint PL-lag för i runda slängar 700k. Har lite svårt att bestämma mig, finns för många alternativ...

Föredrar 4-3-3 med två CM och en COM som uppställning.
Senast redigerad av Adde1234 2016-10-28 kl. 01:22.
Citera
2016-10-28, 01:20
Medlem
tja! Har precis startat kan man säga, och har lyckats knåpa ihop detta lag:
http://www.futbin.com/17/squad/203409
Har 20k kvar..Finns det några jag borde byta ut (en hel del), som är 'bättre' än min nuvarande? Tänker först och främst på min HB. Bellarabi och Ramos kan jag rekommendera till dom som vill ha två kanon-spelare.
Citera
2016-10-28, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hammarbysoccer
tja! Har precis startat kan man säga, och har lyckats knåpa ihop detta lag:
http://www.futbin.com/17/squad/203409
Har 20k kvar..Finns det några jag borde byta ut (en hel del), som är 'bättre' än min nuvarande? Tänker först och främst på min HB. Bellarabi och Ramos kan jag rekommendera till dom som vill ha två kanon-spelare.

Finns alltid något att förbättra. Om jag hade varit du hade jag gjort följande:
Ut med Bender, in mer Luis Gustavo. En riktigt grym defensiv mittfältare. Kostar strax över 1k tror jag. Har dock inte spelat med Bender så han kanske funkar med.
Ut med Papadopoulos och in med en annan grek: Sokratis! Kostar 5k. Han är nog min favorit CB hittills som jag spelat med. Riktigt stabil! Kör honom och Höwedes, även Fährman i mål som du har. Svinbra!
Ut med Kampl och in med Draxler. Kostar ca 6k. Köpte han ikväll och han gjorde 3 mål och 4 ass på 5 matcher. Jävligt bra! Värd varenda krona!
Hade du 20k så har du råd att köpa Piszczek på högerbacken med. Kostar runt 6k. Borde gå på totalt 17-18k totalt.
Citera
2016-10-28, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tauqs79
Tack så mycket för tipset, kör just nu med detta laget och det går över förväntan, utklassar mitt 300k serie A-lag so far! Några tips på avbytare? Sitter just nu inne på 230k, ska man uppgradera Niang till Lacazette eller "förstör" det den fina uppställningen?
Inga problem man!
Jag skulle lätt köra på lacazette om jag var du,vill själv ha honom men har inte råd hehe.
Köp diarra riktigt op är i princip lika bra som kante. Sedan kan du köpa tremonilas (stavning) Götze mot draxler sedan har du sokratis och pizicek så du får hyperlink på dem alla. Lycka till!
Citera
2016-10-28, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejtjena
Tjena människor. Vem tror ni blir månadens spelare i Premier League i oktober? Där finns ju snuskigt mycket pengar att hämta om man luskar ut detta! Ni fär gärna motivera också!

Själv tror jag på Walcott, gjort några baljor och kommit igång ordentligt igen. Dessutom en engelskman som haft problem med skador innan osv.

Har redan börjat investera i Hart kort och mer ska det bli. Hög rating och billig.

Nästan 100% på att det blir Walcott. Som du säger så har han levererat nu i nästan alla pl matcher under den här månaden med mål. Ingen spelare just nu som ligger på hans nivå den här månaden så det blir nog han som tar hem det.
Citera
2016-10-28, 03:59
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erriik20
Nästan 100% på att det blir Walcott. Som du säger så har han levererat nu i nästan alla pl matcher under den här månaden med mål. Ingen spelare just nu som ligger på hans nivå den här månaden så det blir nog han som tar hem det.
Vad ska man köpa då? Arsenal-spelare? Svårt att veta vad man ska investera i och är ju inte helt säkert att de kör månades spelare i PL varje gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in