Citat:
Visst är jag optimistisk, det måste man vara, särskilt eftersom Hillary vill ha ett tredje världskrig, men det finns faktiskt mycket som indikerar att hon inte kommer vinna. Som exempel: McCain och Romney körde med hennes anti-Putin retorik i deras misslyckade val 2008 och 2012, det var inte mycket till hjälp där inte. Molndale 1984 och McCain 2008, hade kvinnliga kandidater som deras vice president, och det hjälpte dem inte att vinna valet (kvinnokortet är alltså överskattat). Hillary klarade inte ens av att vinna mot Obama, och hon hade trots superdelegater och DNC på sin sida, svårigheter mot Bernie. Så Hillary om någon är en överskattad kandidat. Kärringen klarar ju inte ens av att sälja en bok (Stronger Together är en riktig flopp, lol). Trump's Crippled America har ju sålt hyfsat bra.Wow, du är verkligen en optimist av högre ordningen.
En sak som jag tycker är intressant efter valet är att jämföra poströsterna med valdagsrösterna. Vi vet idag att poströsterna har varit speciellt utsatta för valfusk. Med tanke på vad som hände i Österrrike borde man noga iakta detta. Detta val kommer nog vara mer kontroversiellt än valet 2000 mellan George W Bush och Al Gore och vi kommer att få se massor av rapporter av oegentligheter.
Trots det kommer Hillary vinna, tyvärr och då blir det krig.
En sak som jag tycker är intressant efter valet är att jämföra poströsterna med valdagsrösterna. Vi vet idag att poströsterna har varit speciellt utsatta för valfusk. Med tanke på vad som hände i Österrrike borde man noga iakta detta. Detta val kommer nog vara mer kontroversiellt än valet 2000 mellan George W Bush och Al Gore och vi kommer att få se massor av rapporter av oegentligheter.
Trots det kommer Hillary vinna, tyvärr och då blir det krig.
Att rösta via posten borde överhuvudtaget inte vara tillåtet någonstans. Och Hillary kan endast vinna det här valet om hon eller hennes parti riggar valet,vilket är sannolikt att hon kommer göra.
Sedan tycker jag personligen att vi håller på att se hur Allan Lichtman's och Helmut Norpoth's statistiska modeller håller på att bekräftas här: trots all skit de försöker kasta på Trump, så vägrar hans väljare att överge honom. Det är möjligt att Trump inte vinner valet, men Trump's lojala väljare är en indikation på att Lichtman och Norpoth absolut inte är ute och cyklar med deras vetenskapliga teorier.
)."