Citat:
Ursprungligen postat av
redlineoffside
Är ännu tröttare på folk som du! Judar hit och och konspirationsteorier dit.
Så du menar på fullaste allvar att allt SD gör och står för är en enda stor skenmanöver som pågått i 20 år, för att sedan, när de är typ störst, kommer göra ett fullständigt lappkast och påskynda massinvandringen?! Är det korrekt uppfattat?
Nej det är en stor missuppfattning.
Judar som kulturell och etnisk grupp har en tydlig trend i att försöka "hjälpa" andra människor, främst då negern.
Judarna, till skillnad från svenskarna de senaste 60 åren är väldigt gruppmedvetna. De föredrar alltså sin egen grupp och kan se skillnaderna mellan olika grupper.
Judarnas uppfattning av svarta verkar ungefär vara att de är en "mindre intelligent ras som vi måste hjälpa" typ som ett husdjur.
Offermentaliteten judarna har är även etniskt betingad, utvecklad efter flera hundra år utan nation.
Det verkar alltså klart och tydligt som att dessa människor är olämpliga vid alla typer av makt.
Vad gäller judiska "konspirationsteorier" så är faktumen att det finns artiklar och böcker som skriver om ett "Greater israel" och metodiken som beskrivs är lik vad som sker i efterhand.
Vi har även en rothschildbankare, George Soros som sponsrar terroristgrupper världen över och sänker valutor och banker, och har även sagt så själv.
Vad gäller oljekonspirationerna så är jag inte så insatt i detta, förutom att de länder som försökt gå ifrån dollarn som prissättare på olja blivit invaderade av USA antingen direkt eller genom att de sponsrat rebellgrupper.
Vad gäller Libyen så hade ju Gadhaffi även övergett rotschildbankerna.
Som det ser ut så har dessa grupper, oljeoligarkerna, bankirerna och Israel samma intressen i att destabilisera mellanöstern.
Vad jag ville säga är att SD blir mer pk för varje dag som går, de kommer inte kunna göra någon skillnad förrän det redan är för sent då även om SD själva kanske inte är en konspiration så konspirerar alla andra riksdagspartier mot dem.
De har inte ens officiellt kommit ut med ett förslag om att utvisa icke-medborgare med uppehållstillstånd vad jag vet.