Citat:
Ursprungligen postat av
alsaof
Tror han menar att demokrati är meningslöst. SD är infiltrerat av judar och är enbart på israels sida. De kommer inte ändra något.
Är ännu tröttare på folk som du! Judar hit och och konspirationsteorier dit.
Så du menar på fullaste allvar att allt SD gör och står för är en enda stor skenmanöver som pågått i 20 år, för att sedan, när de är typ störst, kommer göra ett fullständigt lappkast och påskynda massinvandringen?! Är det korrekt uppfattat?
Då har du lite att förklara:
1. Hur många är involverade i denna konspiration och hur många av ledningen, kan du ge en ungefärlig siffra i procent?
2. Hur ser strategien ut för att genomföra detta? Hur ska de lyckas lura ca 25 % av väljarna?
3. Är det fler partier som är delaktiga i samma konspiration? Isåfall, varför förekommer det inget samarbete? Är media med på detta?
4. Hur många av SDs och andra partiers väljare känner till detta? Eller hur många överhuvudtaget där ute känner till det?
5. Vad är själva syftet? Grundmålet så att säga och hur länge har det hållit på?
6. Vad har du fått det ifrån? Är du så säker måste det finnas säkra källor. Ge mig ett enda dokument som bevisar det du påstår.
Jag antar att du har svar på dessa frågor. Jag hade ingen aning, så du måste presentera hela konspirationen för mig.
Väntar med glädje.