2016-10-27, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Fucking scoore!

Men när säljer jag? Har inte brytt mig om detta tidigare.

Jag avvaktar ett tag, imorgon säljer jag nog. Nu säljer alla känns det som. Plus att alla inte upptäckt att MM släppts tror jag.
Citera
2016-10-27, 20:22
Medlem
Omg, fick nyss min belöning från Weekend League. Packade Neymar i det första packet... Fick skräp i de två andra men känner att jag ändå kan känna mig hyfsat nöjd

Har någon här kört Neymar på UT ännu? Jag är sugen på att behålla honom för jag kör med ett La-Ligalag just nu och han passar perfekt in i mitt 4-3-3.
Citera
2016-10-27, 20:28
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Jag avvaktar ett tag, imorgon säljer jag nog. Nu säljer alla känns det som. Plus att alla inte upptäckt att MM släppts tror jag.
Känner samma typ men också fuck it. Slängde ut alla som låg i trade pilen vilket är runt 70 från sydafrikanska ligan samt en del från dortumund och moskva, kommer ta hem tillräckligt för att bli nöjd känner jag.
Citera
2016-10-27, 20:31
Medlem
Slänger ni ut på open bid eller ett lagom högt fast pris? Kollar ni upp ett bra pris gubbe per gubbe? Funderar också bara på att slänga ut allt nu ikväll. Så kan jag fortsätta mitt andra trejdande efter det. Rätt nöjd med profiten man gör ändå fan att jag inte orka sydafrikanerna bara. Fått slänga IT ett par tusen för att klara den nu lite snabbt.
Citera
2016-10-27, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Känner samma typ men också fuck it. Slängde ut alla som låg i trade pilen vilket är runt 70 från sydafrikanska ligan samt en del från dortumund och moskva, kommer ta hem tillräckligt för att bli nöjd känner jag.

Ja, det är ju sant. Man lär ju ta hem tillräckligt mycket för att bli nöjd. Men man är ju jävligt girig haha. Igår var man så jävla girig så man förlorade 200k i försäljning. Ibland ska man bara sluta försöka vara smart.
Citera
2016-10-27, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Slänger ni ut på open bid eller ett lagom högt fast pris? Kollar ni upp ett bra pris gubbe per gubbe? Funderar också bara på att slänga ut allt nu ikväll. Så kan jag fortsätta mitt andra trejdande efter det. Rätt nöjd med profiten man gör ändå fan att jag inte orka sydafrikanerna bara. Fått slänga IT ett par tusen för att klara den nu lite snabbt.
Gör du klart alla matcher? Jag gjorde bara Ryssland och Tyskland. Tyckte inte man fick tillräckligt bra paket för att skicka iväg spelarna. Kan sälja dom och ändå få ett likadant paket plus pengar över. Det totala paket man får när man klarar allt är ju inte heller direkt lockande. (7.5k-paket)
Citera
2016-10-27, 20:38
Medlem
Citat:
Gör du klart alla matcher? Jag gjorde bara Ryssland och Tyskland. Tyckte inte man fick tillräckligt bra paket för att skicka iväg spelarna. Kan sälja dom och ändå få ett likadant paket plus pengar över. Det totala paket man får när man klarar allt är ju inte heller direkt lockande. (7.5k-paket)
SBC är i princip aldrig värt att göra, bra koncept men väldigt dåligt implementerat... Man måste ju vara körd i huvudet om man väljer att göra Marquee Matchups med tanke på vilka rewards man får kontra kostnad.
Citera
2016-10-27, 20:41
Medlem
Citat:

Haha vafan, idiot! Jag alltså. Lagt mer på sydafrikalaget än guldpaketet kostar. Kollade aldrig det hehe. Inte skickat iväg lagen ännu. Ett vanligt guldpaket för 5k för Sydafrika om jag fattar rätt? Och Premium Gold Pack är ett sånt för 7,5k? Då kör jag bara den tyska och ryska matchen. Dem kändes rätt värds ändå.

Edit. Fick sålt en silver sydafrikan jag köpte nyss för 9k. Köpte för 500. Gött mos!
Senast redigerad av grahnen 2016-10-27 kl. 20:52.
Citera
2016-10-27, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Haha vafan, idiot! Jag alltså. Lagt mer på sydafrikalaget än guldpaketet kostar. Kollade aldrig det hehe. Inte skickat iväg lagen ännu. Ett vanligt guldpaket för 5k för Sydafrika om jag fattar rätt? Och Premium Gold Pack är ett sånt för 7,5k? Då kör jag bara den tyska och ryska matchen. Dem kändes rätt värds ändå.

Aa det är helt otroligt dåliga rewards. Precis, premium gold pack är 7.5k. Aldrig värt det! tyska och ryska är ju iallafall paket som inte är tillgängliga på marknaden just nu, 25k (12 spelare 3 rare) och 15k? (12 spelare 1 rare iallafall) fick Kompany och Chiellini i vardera paket så det blev ju väldigt värt.
Senast redigerad av sluggern375 2016-10-27 kl. 20:48.
Citera
2016-10-27, 20:47
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Sket i weekend leauge. Pallar inte dra sönder handkontrollen.

Men vilken jävla dröm att det kom Marquee Matchups redan nu med exakt de lag jag köpt spelare ifrån

Funderar på att köpa två till halloween-kort och köra ett lag med månadens spelare-Son och Douglas Costas specialkort. Värt?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-10-27 kl. 20:49.
Citera
2016-10-27, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Sket i weekend leauge. Pallar inte dra sönder handkontrollen.

Men vilken jävla dröm att det kom Marquee Matchups redan nu med exakt de lag jag köpt spelare ifrån

Funderar på att köpa två till halloween-kort och köra ett lag med månadens spelare-Son och Douglas Costas specialkort. Värt?
Om du menar Costas kort som man får från SBC så får jag nog säga ett klart nej. Har inte särskilt bra koll på vad Scream-korten kostar men blir väl 200k drygt iaf för tre stycken? Bättre att köpa Robben då i mitt tycke, visst, lite långsammare men kostar hälften så mycket och han kan du faktiskt sälja och få tillbaka coinsen...
Citera
2016-10-27, 21:31
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
SBC är i princip aldrig värt att göra, bra koncept men väldigt dåligt implementerat... Man måste ju vara körd i huvudet om man väljer att göra Marquee Matchups med tanke på vilka rewards man får kontra kostnad.

Detta retar även mig, särskilt i denna MM som har sämsta belöningarna hittills. Sbc ska vara en plusaffär genom kreativt pusslande och tid tycker jag, som de första hybrid-elvorna.

Kollade nyss priser på Villa och Sydafrika. Verkar vara en blygsam ökning än så länge - för dåliga rewards?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in