Citat:
Ursprungligen postat av
Patobranco
Inga problem jag hittade det med en enkel google sökning, sen är det väl oftast så att folk själva rapporterar in när något inte gått rätt till men Kräket Zerg ville ha bevis från företaget själv verkar det som varför dom nu skulle erkänna det? Sen som sagt jag diskuterar inte med den människan längre då han bara provocerar med mening.
Du tog upp en artikel, och menade att denna klart dokumenterade hur Tengil och ringvålnader begår valfusk i varenda buske.
Jag visade då på hur artikeln (du antagligen inte hade läst) handlade om hur det bara finns bevis på att valsystemet i USA fungerar precis som det ska. Man kan se fler exempel på detta här:
http://www.vox.com/the-big-idea/2016/10/19/13322270/pollwatchers-rigged-election-law-trump
Citat:
I’m a Republican election lawyer. Here's why the election can’t be rigged.
Blir man provocerad av fakta så är det för det första inte ett problem med mig!

Men för det andra så undrar jag om man isåfall har i en seriös diskussion att göra? Det finns nog något "safe space" som bättre backar upp den egna världsbilden isåfall.
Och om detta drag finns bland Donalds väljarkår eller supportrar överlag...? Tja, man får hoppas att så inte är fallet, hur som helst.