Citat:
Ursprungligen postat av
botolf
Fråga han du diskuterade den frågan med då jag svarade bara på en annan del av ditt inlegg. Du har vare sig koll på vad du skriver, vem/vilka du argumenterar och vem som skrivit vad.
Nu var ju det du som citerade mig, eller hur.
Och du opponerade dig med meningslös crap.
Men då kommer den stora frågan, varför citera mig överhuvudtaget?
Nu när det visade att du svär dig fri ifrån dessa tokigheter som jag undrade om där.
Som då var i hur Mexikaner som väller upp nu, ska klara av att rösta bort Trump i detta val.
Det är ju inte möjligt och man måste vara rätt korkad om man tror andra ska gå på denna.
Och sen andra fakta är att man har en negativ invandring ifrån söder nu, och varit så i ett par år.
Och vill du ta en Svenska lektion så föreslår jag två saker i fortsättningen, Ett lär dig stava själv, Två det finns ett språkforum på FB, där kan du diskutera mig hur mycket du vill.
Det finns tom en tråd jag själv skapat för min säregna stil att skriva på, där kan du bajsa på mig hur mycket du vill.
Då du verkar rätt skitenödig.
Jo, jag undrade om muren innan, och att han inte hade pratat om denna på länge eller lätt hittat på hans websida.
Men så förra veckan så kom den upp igen, bara ett desperat försök?
Ibland undrar jag om han ens vill bli president, då det han säger låter som nått man hör i sandlådan.