2016-10-27, 18:40
Medlem
Berra777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Blev detta laget till slut: http://www.futbin.com/17/squad/197989

Någon som har tips om bra supersub? Något ess/joker som man kan slänga in och få lite förändring i andra halvlek. Har ju en plats över efter fitnesslaget på bänken som inte kommer till användning. På FUT15 var ju Chikhaoui underbar att slänga in! En av favoriterna det året.

Jag hade nog satsat på Giovinco eller Giovani Dos Santos, båda i MLS. Väldigt synd ur FIFA-synvinkeln att de inte tillhör en bättre liga. Två riktigt fina spelare.
Citera
2016-10-27, 18:44
Medlem
Där rann bägaren över, sålde hela mitt Serie A-lag, fan vad dåligt det gick När allting är sålt borde jag ha knappt 300k coins, några tips på bra PASSNINGSSÄKRA lag som även har hyfsade avslut? Är förövrigt trött på att spela med "wingers", de gör ju fan ingen nytta, slår man en pass till dem så står de alltid täckta av en motspelare, ser inte vad de ska vara bra till. Tänker därför en vanlig 4-4-2 eller liknande. Tyskt lag kanske eller någon random hybrid? Tips på ok lag tack.
Citera
2016-10-27, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SP3
Jag tycker att André Hahn är en av de bättre supersubsen (för discard-pris)
Han kan inte skilla om så livet hänger på det, men annars så jävlar

Då köper jag in honom och testar Hade honom i tankarna för mitt lag, att länka med Draxler. Men behövde en perfect link för full kemi och då blev det Didavi. Hahn är en annan typ av spelare så det kan funka. Tack för tipset!

Citat:
Ursprungligen postat av Berra777
Jag hade nog satsat på Giovinco eller Giovani Dos Santos, båda i MLS. Väldigt synd ur FIFA-synvinkeln att de inte tillhör en bättre liga. Två riktigt fina spelare.

Det är sant, glömmer lätt av honom. Riktigt fina stats. Dos Santos känns väl som en lite sämre version av Giovinco. Iaf enligt papper, inte testat någon av dem. Köper in Giovinco och testar med. Tack!
Senast redigerad av grahnen 2016-10-27 kl. 18:51.
Citera
2016-10-27, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tauqs79
Där rann bägaren över, sålde hela mitt Serie A-lag, fan vad dåligt det gick När allting är sålt borde jag ha knappt 300k coins, några tips på bra PASSNINGSSÄKRA lag som även har hyfsade avslut? Är förövrigt trött på att spela med "wingers", de gör ju fan ingen nytta, slår man en pass till dem så står de alltid täckta av en motspelare, ser inte vad de ska vara bra till. Tänker därför en vanlig 4-4-2 eller liknande. Tyskt lag kanske eller någon random hybrid? Tips på ok lag tack.

http://www.futhead.com/17/squads/1667406/

Köpte de laget igår. Fruktansvärt kul att spela med !
Citera
2016-10-27, 18:57
Medlem
Fick nyss Halloween-Mertesacker i ett pack; när ska man sälja tro?
Citera
2016-10-27, 19:10
Medlem
Berra777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
Fick nyss Halloween-Mertesacker i ett pack; när ska man sälja tro?

Skitsvårt att säga, packade själv Mandzukic och Douglas Costa igår och sålde nyss Mandzukic men väntar lite till med brassen. Ska bli intressant hur priset ändras ikväll och imorgon. Är det klart exakt när statsen på dessa kort får sin höjning?
Citera
2016-10-27, 19:36
Medlem
Marquee matches har redan kommit!!! Och alla matcher man trodde var med, fan vad underbart! Nu ska det bli pengar in!

Matcherna är Schalke-Dortmund, Aston Villa-Birmingham, Moskvaderbyt och Sydafrika derbyt.
Citera
2016-10-27, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Marquee matches har redan kommit!!! Och alla matcher man trodde var med, fan vad underbart! Nu ska det bli pengar in!

Matcherna är Schalke-Dortmund, Aston Villa-Birmingham, Moskvaderbyt och Sydafrika derbyt.

Ofan, redan! Jag fega ur på Sydafrikagrejen men har de tre andra matcherna. Får kolls av när man skall börja sälja av allt man köpt på sig.. jagar febrilt efter Sydafrika-spelare nu. Svårt...
Citera
2016-10-27, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375

fördelen med att spara allt skit man får i packs..hade 8 spelare från Sydafrika, 4 dortmund 4 schalke.. 1 birmingham samt en hög från Moskva
Citera
2016-10-27, 19:59
Medlem
EnLitenFryss avatar
Sådärja! Satte alla MM och har gott om spelare till att både lösa Sbc och sälja överskottet. Någon som kollat prisbilden på matcherna, vilka spelare har ökat mest?

Enda jobbiga blir att sälja Grasshoppers/Basel och Fiorentina/Bologna som aldrig kom. Faaaaast... kanske lika bra att hålla på dem tills efter helgen. Man vet aldrig.
Citera
2016-10-27, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Sådärja! Satte alla MM och har gott om spelare till att både lösa Sbc och sälja överskottet. Någon som kollat prisbilden på matcherna, vilka spelare har ökat mest?

Enda jobbiga blir att sälja Grasshoppers/Basel och Fiorentina/Bologna som aldrig kom. Faaaaast... kanske lika bra att hålla på dem tills efter helgen. Man vet aldrig.

Jag tittar just nu, de ryska spelarna är det som gått upp mest. En jag köpte för 800 går nu för 5400
Citera
2016-10-27, 20:04
Medlem
waikikiis avatar
Fucking scoore!

Men när säljer jag? Har inte brytt mig om detta tidigare.
Senast redigerad av waikikii 2016-10-27 kl. 20:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in