2016-10-27, 13:56
Medlem
jedimindshits avatar
Samma som över, dock inte lika rik :-)

Ingen inspiration, kan någon bygga bästa möjliga lag för ca 120k?
Citera
2016-10-27, 14:08
Medlem
La ut en Dybala för buy now för 22K, glömde en siffra där va.. Tilt
Citera
2016-10-27, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damfotboll
La ut en Dybala för buy now för 22K, glömde en siffra där va.. Tilt

my bad.. my bad, its good
Citera
2016-10-27, 14:09
Medlem
Kvalade precis in nu till weekend ligan!
Krav för att vara med är sen landstillhörigheter max 5 i startelvan! Vad menas? Får jag inte ha 5 stycken ifrån samma land då eller?
Citera
2016-10-27, 14:12
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Samma här. "han var bra den matchen, gjorde 1 mål och 1 ass. Plus att det är fint om vi får sätta lite fart på OTW-korten." Nånting sånt gick resonemanget, man ignorerade att Coutinho utseddes till MOTM.

-----

Som jag är peppad inför helgens Marquee - som det förhoppningsvis blir! Jag har laddat upp med ca 130 kort, redo att gå till högstbjudande. Plus en massa spelare från klubbarna jag tror kommer med i Marquee, som jag kommer kunna sälja beroende på requirements.

Jag har samlat spelare från 6 olika matchups som kan vara kandidater för MM. Det vore så infernaliskt gött att sätta en skruvboll - typ, en elva med sydafrikanska spelare. Då är det bara ka-tjing, pengar på banken.

Vet inte ens vad jag ska köpa om jag lyckas göra en gigantisk profit. Just nu känns det som att jakten på att förutse MM och sätta den "stora" cash-rewarden är halva nöjet för mig. Sitta med 20 hammarbyspelare när de går för 10k styck, t.ex.
Precis, och ta t ex Kante som spelade bra förra liga matchen med, är inte speciellt ovanligt att en spelare hamnar i totw efter en rad bra insatser även om han kanske inte varit just bäst på planen i någon.

Hoppas skarp på sydafrika och dragit en chansing där med typ 80 kort så det är bara att hoppas, väger ganska tugnt dock att det bara är två lag i ligan, men har lite från Dortmund-Schalke samt Moskva så lite pengar lär det bli hur som.
Citera
2016-10-27, 14:24
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Precis, och ta t ex Kante som spelade bra förra liga matchen med, är inte speciellt ovanligt att en spelare hamnar i totw efter en rad bra insatser även om han kanske inte varit just bäst på planen i någon.

Hoppas skarp på sydafrika och dragit en chansing där med typ 80 kort så det är bara att hoppas, väger ganska tugnt dock att det bara är två lag i ligan, men har lite från Dortmund-Schalke samt Moskva så lite pengar lär det bli hur som.

Det vore så otroligt jävligt av EA att köra en elva med 5+5 spelare från Orlando Pirates och Kaizer chiefs, eftersom det skulle innebära att samtliga spelare i de lagen genast skulle gå upp till 10k styck. Typ.

Däremot tror jag mycket väl de skulle kunna köra 11 spelare från Sydafrika, som de gjorde med Son-SBC.

Oavsett känns sydafrika som jokern denna vecka. Kommer den är det jackpot för de som köpt spelare, men troligen kommer det inte. Tror på denna kvartett:

Main Moscow Derby
Second City Derby
Derby dell'Appennino
Ruhr Derby

Sen får man se vad som sker på fredag/lördag 19!
Citera
2016-10-27, 14:31
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxus
Kvalade precis in nu till weekend ligan!
Krav för att vara med är sen landstillhörigheter max 5 i startelvan! Vad menas? Får jag inte ha 5 stycken ifrån samma land då eller?

Du får ha max 5 olika landslagstillhörigheter i startelvan.
Citera
2016-10-27, 14:33
Medlem
Har jag missat något?
Varför stänger alla ner draft-matcherna så fort som dom antingen gör ett mål eller släpper in ett? Oavsett hur mkt tid som är kvar. Visst, jag förlorar ingen match pga av detta (händer sällan nog ) , men det är fan märkligt?
Citera
2016-10-27, 14:40
Medlem
Nu hände det igen.

Jag gör 1-0 efter 20 minuter.
Han stänger ner.

Jag vill för fan spela klart matcherna......
Visst händer det att folk ragequittar, men i varje jävla match?
Citera
2016-10-27, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SP3
Nu hände det igen.

Jag gör 1-0 efter 20 minuter.
Han stänger ner.

Jag vill för fan spela klart matcherna......
Visst händer det att folk ragequittar, men i varje jävla match?

Det kanske är taskig uppkoppling så han pallar inte? Framförallt inte när han får ett mål i baken hyggligt tidigt.

Tänkte på det, när det laggar. Är det samma för båda, eller kan det vara åt vardera håll?
Citera
2016-10-27, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Du får ha max 5 olika landslagstillhörigheter i startelvan.

Så som jag fattar det att man bara får ha max 5 spelare ifrån olika länder..
Stämmer det?
Citera
2016-10-27, 14:52
Medlem
tänkte prova på lite BPL och kör med 2 anfallare, har Sterling kör en vanlig 4-4-2 och har en budget på runt 100k att lägga på BPL..Mahrez på ena kanten funderar jag på, men då ryker ju halva budgeten, 2 stabila anfallare är det viktigaste för mig, snabba VH!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in