2016-10-27, 03:20
Medlem
vargaretass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Jag instämmer. Det första offret är Lotta Rudholm. Det andra offret är vargaretas, som har byggt upp någon pervers föreställningsvärld om en privatperson som han givetvis inte känner och aldrig har träffat. I kombination med en oerhört sjuk kvinnosyn.

Nej, det handlar om människosyn!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2016-10-27, 03:26
Medlem
vargaretass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harjagfeleller
Du måste vara Flashbacks största idiot någonsin.

Ja du kan ju tycka vad du vill. Jag har känslor jag med...... För både Martin och Lotta. Dömer INGEN. Lotta är död, R.I.P Anncharlotte OCH Martin, detta kallas karma. Tycker jävligt synd om han oxå!!!!!!!!! För övrigt kände jag Niklas, hans första offer å för det andra är jag HUMAN, Jag har sett det jävligaste man kan se. Tack ska du ha, DU vet ej vem du hackar på!!!!
Citera
2016-10-27, 03:36
Medlem
vargaretass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargaretas
Nej, det handlar om människosyn!!!!!!!!!!!!!!!!!

Om DU tror att jag är ett offer, då har du inte fattat vad jag skriver. Jag är inte kvinna, jag är inte Martins hangourand vän, Jag är enbart en hen.......... Och tycker det är förjävligt, det som hänt............... MEN jag tycker Lisa Holm fallet är värre......... Mvh Din fiende hädanefter!!!!!!!!!!! Prata när du hajar att jag också led med Lotta och LIDER med Martin. Dumhuvve !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2016-10-27, 03:41
Medlem
vargaretass avatar
Citat:
Men fattar du inte ditt jävla pucko att hon inte valde att bli flickvän till någon som hon visste hade misshandlat och dödat? Har du aldrig själv svarat på en kontaktannons? Brukar det vara kutym i din släkt att man röjer sina mörkaste familjehemligheter på första daten?

När hon hade tagit kontakt med honom var det redan för sent. Ingen avslutar med Martin som han själv sade innan han slog ihjäl henne. Visst, hon hade kunnat lämna lägenheten, byta identitet och flytta till norra Lappland. Det låter enkelt på pappret, men hon kanske ville ha den basala rättigheten att vara fredad i sitt eget hem, vad vet jag om kvinnor?
Höhaktar dina ord och ditt tänk.
Citera
2016-10-27, 03:52
Medlem
Tarstans avatar
Hon borde ha anat något tycker man, så otroligt mycket sms, flera grova, det borde ha ringt en klocka hos henne långt innan.

Tragiskt iaf naturligtvis, förhoppningsvis släpps han aldrig ut.
Senast redigerad av Tarstan 2016-10-27 kl. 04:00.
Citera
2016-10-27, 04:56
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Det är inget tankefel överhuvudtaget, utan det är du som helt uppenbart inte förstår vad jag försöker förklara. Jag hänvisar till mina tidigare inlägg i ämnet, och om du ändå inte förstår, då kommer du inte att förstå innan du får lite mer erfarenhet och verklighetsuppfattning.

Ni äcklar mig nästan lika mycket som martin. Korkade snorungar utan respekt, med mundiarré.
Jag förstår precis hur du tänker: Du anser att kvinnor är viljelösa varelser utan integritet eller bestämmandeförmåga och som hjälplöst hamnar i händerna på en man.

1800-talet ringde och vill ha tillbaka sin kvinnosyn.
Citera
2016-10-27, 07:20
Medlem
Citat:

Den som dog efterc´2 månader hette Niklas Westman!!!!!!!!

Jag vet, det var inte min avsikt att vara ointresserad av honom som person. Alla offren i den här långa följden av brott har namn. Jag läste att du kände honom och beklagar verkligen din sorg.
Citera
2016-10-27, 08:55
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
Det där var det sämsta försök till pudling jag någonsin sett!

Och jag är närmare 50 år gammal.

Det är alltså du som behöver "växa upp" och se att vuxna människor har ett eget ansvar för de medvetna risker som de tar. Eller tillhör du den curlade 90-talsgenerationen?
Du vet uppenbarligen inte vad en "pudel" är för någonting. Om du är närmare 50 år gammal så tycker jag ännu mer synd om dig, så det är inte direkt någonting att skryta om. Hade du varit tjugo år äldre så hade du kunnat skylla på att tankeverksamheten hade börjat göra sig redo för helpension, men nu har du verkligen ingen ursäkt. Med tanke på ditt namnval, samt att du har tid att sitta och skriva här så mycket som du gör, så gissar jag att ditt sociala liv är mycket lyckat.

Jag är varken curlad, eller född på 90-talet. Men det har verkligen ingenting med någonting att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
Jag förstår precis hur du tänker: Du anser att kvinnor är viljelösa varelser utan integritet eller bestämmandeförmåga och som hjälplöst hamnar i händerna på en man.

1800-talet ringde och vill ha tillbaka sin kvinnosyn.
På tal om 90-talet; de ringde och vill ha tillbaka sitt sämsta skämt.

Du förstår helt uppenbart fortfarande inte vad jag skriver, så det är ingen idé att försöka.
Citera
2016-10-27, 10:13
Medlem
vargaretass avatar
Jag har blivit knivhuggen av en person som jag var i lag med, född på 60 talet, det som hände var att jag stod och lagade mat, min man kom bakom mig och kramade mig (trodde jag) istället knivade han mig i ljumsken, kände ingen smärta, märkte att det rann något, tittade ner och det bara rann blod. Då vänder jag mig om och frågade "vad gör du?" såg kniven i hans hand, han motade in mig i vardagsrummet, jag satt i hörnet av våran soffa, hade tagit av mig byxorna, för att se vart blodt kom ifrån, då hämtade han en kniv till, "Den här är nog bättre" Sa han till mig och högg mig en gång till över benet, låret, det vart stort, 20 cm, han MISSADE lårartären med någon cm, därför är jag i liv idag. Grannen hörde min vädjan för livet, genom fönstret, och jag skrek inte, men jag gjorde ner mig i ren skräck, både kissade och bajsade på mig. Nåt hände, jag tog fullständig ögonkontakt med han, han frågade "vart ska du" Jag svarade inte, gick bara emot han, hade kunnat bli huggen av hans båda knivar, men styrkan att gå emot honom, vet ej vad den kom ifrån. Väl uten i hallen försöker jag ta tag i handtaget på dörren, kunde inte nå det då han 185 lång och stark som en jävla skogshuggare, då ringde det på dörren, han kom av sig, jag gömde mig i tvättstugan och han gick iväg, efter att han känt på tvättstugedörren. Jag såg att han gick, då vågade jag mig ut. Och plötsligt kom alla grannar ut, det var bara en som vågade ringa på min dörr, hon rädade mitt liv............ Jag har idag PTSD, lever ensam, vaken jämt, eftersom min ångest äter upp mig, och då hände detta 2007.
Ett av mina barn träffade min sk kille, han är sjuk sedan 2010, något hände med honom, efter detta. Min pojk har suttit på rätts psyk i 4 år, nu är han på annat boende. Vi har ingen kontakt, han vill inte och jag förstår honom, han blev jätterädd, han fick vittna i hovrätten, vilket jag tyckte var fel. Han var ju livrädd för mitt ex. VAD vill jag komma med detta, jo, jag är fortfarande rädd, har inte velat ha nån man i mitt liv efter detta, jag överlevde, för jag tog den hjälpen jag behövde. Han hittade mig på kvinnojouren, så jag fick byta stad. Jag har ringt Hitta.se och Eniro, efter förklaring har de tagit bort mig. Jag har bytit namn, för att han inte ska hitta mig, grannarna där jag bor idag, vet allt.
Fick en hjärtinfarkt 2011, jag har ett h-vete, men jag lever. OM Lotta tagit emot hjälpen hade hon garanterat levt idag. Jag hatar inte mitt ex, jag vet vem han är, tycker synd om honom, därför kan jag också se att Martin är likadan, mår piss innom sig själv. Jag har empati även för dessa individer. Men jag skulle aldrig ge mig ilag med en man till. Trots "mordförsök" på mig, fick mitt ex 3 år. Vad är en kvinna värd... Inte ett skit. Han hotade mig i tre år efter att han muckade, tillslut efter hjärtinfarkten fick jag bort en rättegång, jag orkade inte mer. Min advokat hjälpte mig och mitt ex...... trr att han vunnit. Verkar nöjd med det. Men jag mår fortfarande dåligt. Min son hamnade på rättspsyk efter att han såg mig som en demon och gick en mil för att döda mig. NI som hackar på mig, så kan jag bara säga, jag vet. Jag förstår både Lotta och Martin. Och jag vet att folk e falska, de e så rädda för mitt ex att de, medans han satt, pratade skit om honom, men när han kom ut, vände sig alla emot mig. Jag är inte oerfaren och jag kan se och förstå att Martin mår dåligt, som mitt ex. Därför dömer jag inte nån. Man ska vara försiktig med labila människor, man ska ha empati, men man ska passa sig jävligt noga. Mvh Drabbad.
Citera
2016-10-27, 10:18
Medlem
vargaretass avatar
Citat:
Jag instämmer. Det första offret är Lotta Rudholm. Det andra offret är vargaretas, som har byggt upp någon pervers föreställningsvärld om en privatperson som han givetvis inte känner och aldrig har träffat. I kombination med en oerhört sjuk kvinnosyn.

Du borde inte skrivit att jag är ett av offren. Du skrämmer mig!!!
Citera
2016-10-27, 10:39
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Du borde inte skrivit att jag är ett av offren. Du skrämmer mig!!!

Du tycker ju själv att man kan vara ett offer även om man inte själv blir skadad. Det har du upprepat i 15 inlägg typ. Men jag syftade på att du är ett offer för din dumhet.
Citera
2016-10-27, 11:02
Medlem
vargaretass avatar
Citat:
Du tycker ju själv att man kan vara ett offer även om man inte själv blir skadad. Det har du upprepat i 15 inlägg typ. Men jag syftade på att du är ett offer för din dumhet.

Håller med dig där.... Jag var dum, som inte fattade hur farlig mitt ex var.... Men min önskan i detta är att jag tycker det var synd om Lotta, hon tyckte om Martin (som jsg gjorde, trots flera misshandlar av exet) Man är hjärntvättad och rädd. Jag hade velat att hon tog hjälp, den hon erbjudis, hon gjorde som mig, hon HOPPADES att det skulle ge sig och hon blev svartsjuk, och hon tog honom till sig, typiskt kvinno fenomen, att kunna rädda de som mår dåligt, Vill också berätta att mitt ex är misstänkt för att han haft ihjäl sin mamma. Men det gick inte att bevisa. Hans syster sa till mig i hemlighet att hon trodde att det var så, att han hde ihjäl sin mamma. ÄNDÅ flyttade jag ihop med han. SJUKT, jag vet det med facit i handen. Hon och många med mig, tror vi kan förändra personen i fråga. Ett jävla kvinnosyndrom, med "mammakänslor". Nej detta var inte Lottas fel, ber om ursäkt för mina inlägg, men jag blev förtvivlad att hon följde, tyckte om Martin, trots det hon visste. Stackars Lotta, rädslan ihop med att hon "trodde" på en förändran av honom, tog hennes liv. Men Martin som slagits förr, tyckte om henne. Därav mina ord om 2 offer. Förlåt......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in