2016-10-19, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Tredje brorsan är fan inte kriminell och inte heller hemlös? Visst kan han ha varit med vid någon liten misshandel som ung, och om det är då man är småkriminell så får jag väl ge er det då.

Närmare bestämt uppväxt i det vänstra höghuset här: https://www.google.co.uk/maps/@59.3671084,17.9502069,234m/data=!3m1!1e3?hl=sv

Järnvägsgatan 23.

Påstår inte att jag vet mer än du. Jag uppger bara tredjehandsinfo från FUP dvs det som Angelica uppgav att GM Martin uppgett, att tredje brodern ska ha varit hemlös. Låter som du sitter på insiderinfo? Har du koll på de här bröderna, spill gärna bönorna
Citera
2016-10-19, 21:09
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara-Trams
Ja se på maken, vilken karl!

Inte bara permis för att gå på fotboll, vilket är vansinnigt nog, även långtids permissioner på flera månader för att "arbetsträna" i sthlm.

Jag håller med dig, Sverige i ett nötskal känns det som.

Citat:
Ursprungligen postat av newbiecracker
Påstår inte att jag vet mer än du. Jag uppger bara tredjehandsinfo från FUP dvs det som Angelica uppgav att GM Martin uppgett, att tredje brodern ska ha varit hemlös. Låter som du sitter på insiderinfo? Har du koll på de här bröderna, spill gärna bönorna

Ja, men här spills inga bönor. Men jag lämnar helst den sista brorsan utanför då han inte ens är i närheten av de andra två.
Citera
2016-10-19, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Jag håller med dig, Sverige i ett nötskal känns det som.

Ja, men här spills inga bönor. Men jag lämnar helst den sista brorsan utanför då han inte ens är i närheten av de andra två.

Okej, men de andra två då? Inga bönor om mördarna heller?
Citera
2016-10-19, 21:56
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newbiecracker
Okej, men de andra två då? Inga bönor om mördarna heller?

Finns inte mycket att skriva om som inte redan har framkommit. Jag kände de som unga, den ena fanns i AB som en av Sveriges värsta nazister på 90-talet och "heilade" sig igenom hela kungsan under vattenfestivalen en natt. Han blev senare känd över landet som "järnrörsmannen", något jag själv inte såg då.
Den andre var rätt osäker, men väldigt tillmötesgående och trevlig under sina tonår (14-15). Han hjälpte mig med 2 fyllon utanför "Lilla Sumpan" en natt... Därefter hörde jag honom och spärrvakten.. Nu är han psykopaten som mördade Lotta!
Citera
2016-10-19, 23:04
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Jag förstår att hunden var rädd för honom, men i en så extrem situation tycker jag hunden borde ha angripit honom för att skydda henne, eller åtminstone skällt som en galning för att distrahera honom. Synd att hon inte hade en tuffare hund.

Spelar ingen större roll hur tuff hund du har.... En psykopat höjer liksom inte rösten succesivt, utan BAM! Två meningar kan räcka för att de ska explodera och då far det bord, taklampor allt....Hundarna hinner inte läsa av psykopaterna. Så de flyr istället

Hade en rottis som fick bevittna en MYCKET grov och långdragen misshandel, han tog sig ut och gömde sig i trädgården
Citera
2016-10-19, 23:04
Medlem
sunny5s avatar
Var kan jag hitta fupen.. orkar liksom inte plöja igenom tråden :/
Citera
2016-10-19, 23:08
Medlem
NeonLonelinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Var kan jag hitta fupen.. orkar liksom inte plöja igenom tråden :/

Länk finns på första sidan, i första posten.
Citera
2016-10-20, 05:25
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeonLoneliness
Länk finns på första sidan, i första posten.

Tack =)
Citera
2016-10-20, 05:41
Medlem
Citat:
Spelar ingen större roll hur tuff hund du har.... En psykopat höjer liksom inte rösten succesivt, utan BAM! Två meningar kan räcka för att de ska explodera och då far det bord, taklampor allt....Hundarna hinner inte läsa av psykopaterna. Så de flyr istället

Hade en rottis som fick bevittna en MYCKET grov och långdragen misshandel, han tog sig ut och gömde sig i trädgården

Fast här hade ju GM bara gett sig på Lotta, inte inredningen, allt fokus var mot Lottas huvud. Hunden hade kunnat distrahera genom att bita, eller skälla för att påkalla hjälp.
Menar bara att det var synd att hunden inte vågade försöka skydda henne.
Citera
2016-10-20, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Fast här hade ju GM bara gett sig på Lotta, inte inredningen, allt fokus var mot Lottas huvud. Hunden hade kunnat distrahera genom att bita, eller skälla för att påkalla hjälp.
Menar bara att det var synd att hunden inte vågade försöka skydda henne.

Den hade varit helt chanslös. En spark från denna galning hadr räckt. Om hunden agerat hade det endast förlängt Lottas lidande och ökat hennes ångest om hon hunnit se att han gav sig på hunden.
Citera
2016-10-20, 17:20
Medlem
Citat:

Lotta och andra liknande kvinnor borde ha lärt sig av hundarna istället för att tro sig kunna läsa av psykopaten..

Det var bara en tidsfråga. Har man redan blivit misshandlad av sin partner ca 15ggr under några månaders tid - vad väntar man på då?
Citera
2016-10-20, 19:12
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Lotta och andra liknande kvinnor borde ha lärt sig av hundarna istället för att tro sig kunna läsa av psykopaten..

Det var bara en tidsfråga. Har man redan blivit misshandlad av sin partner ca 15ggr under några månaders tid - vad väntar man på då?

Så rätt du har!
Vad tror man ska hända framöver. Han förvandlas till en sann gentleman som aldrig höjer rösten? En passiv buddistmunk som aldrig brukar våld mot något levande?

Sannolikheten att en 33-årig tatuerad vålddömd fängelsekund som nyligen muckat o forsätter ta enorma mängder anabola - ska klippa till igen - en 16-onde gång - måste vara enom lågoddsare.
Begrep inte Lotta detta - när hennes hund förstod?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in