2016-10-27, 01:15
Medlem
Re4listeNs avatar
Vad är det han den snubben har gjort för kriminellt eller håller på med ?! Snälla någon svara
Citera
2016-10-27, 01:25
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Re4listeN
Vad är det han den snubben har gjort för kriminellt eller håller på med ?! Snälla någon svara
(FB) Bonde söker fru
Citera
2016-10-27, 02:37
Medlem
Re4listeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
(FB) Bonde söker fru

Tack flashbackbroder ! Sigrid, herre min skapare... jag vill inte döma eftersom programmet är klippt och skuret men det känns som en väldigt självupptagen person. Jag har hittat många sådana ruggiga personer som man inte riktigt vet vad dem gör där... jag förstår det kan vara nervöst framför kameran och jag har mina konspirationsteorier att några sökande bönder får en guldpeng i fickan ibland för att låtsas vara sökande. Folk som kanske på ett halvhjärtat sätt eller på fyllan har anmält sin bondegranne till det och när det väl kommer till tals tvekar, då hoppar nog en guldkrona ner i fickan som övertygar dem till skådespel.

Sigrid är ju en som jag tror gör detta för reklam för sitt företag och för egen vinning, jag hoppas deltagarna ser det... synd om dem !

Annars finns det riktigt skön käraktär som Anders hos Sigrid. Sen är det skämskudden på Charlie, Brandon, rödhårige mohikanen exempel...
Citera
2016-10-27, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Oj!
Det verkar ju som om teveteamet har riktigt svårt att få ihop sökande..

Kan man ju lugnt säga med årets urval
Citera
2016-10-27, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Re4listeN
Tack flashbackbroder ! Sigrid, herre min skapare... jag vill inte döma eftersom programmet är klippt och skuret men det känns som en väldigt självupptagen person. Jag har hittat många sådana ruggiga personer som man inte riktigt vet vad dem gör där... jag förstår det kan vara nervöst framför kameran och jag har mina konspirationsteorier att några sökande bönder får en guldpeng i fickan ibland för att låtsas vara sökande. Folk som kanske på ett halvhjärtat sätt eller på fyllan har anmält sin bondegranne till det och när det väl kommer till tals tvekar, då hoppar nog en guldkrona ner i fickan som övertygar dem till skådespel.

Sigrid är ju en som jag tror gör detta för reklam för sitt företag och för egen vinning, jag hoppas deltagarna ser det... synd om dem !

Annars finns det riktigt skön käraktär som Anders hos Sigrid. Sen är det skämskudden på Charlie, Brandon, rödhårige mohikanen exempel...

Givetvis gör Sigrid detta för reklamen och för egen vinning, det är vi nog många som hoppas. Ingen av "hennes" män förtjänar att hamna med henne som "livskamrat".
Citera
2016-10-27, 06:55
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Annelie (rödhåriga fanskapet hos Per) var med 2013 och Dejtade en bonde utanför Boxholm som hon hackade på och sen förnedrade i pressen. Lina Illar som är hos Erik har varit med i Farmen, Charlie i Ensam mamma söker, där hade även Marie Granberg varit med sm dejtade Sebastian 2014. En annan sökande som varit med två ggr var den kraftiga Therese som först sökte till Fredrik 2007 men blev dissad och sen sökte hon till Klas 2012 men även där blev det nobben. Så det är flera som gärna vill synas ja.

Plus att Annelie varit med i Det Okända.
Citera
2016-10-27, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Nej iofs, men jag tycker nog att jag har min bild rätt klar när det gäller Annelie, tycker inte hon är sympatisk. Och som väntat så tog hon över föreställningen vid kaffebordet och var i princip den enda som snackade. Man såg ju på de andra damerna och Per att dem verkade lagom roade om man säger så.

Ja det vore ju bättre om alla satt hela tysta och ingen våga säga något
Citera
2016-10-27, 08:22
Medlem
Sigrid verkar inte vara det minsta seriös. Som befarat så är hon helt uppslukad av sitt jobb och ägnar all sin tid åt det. Hon hade ju inte ens tid att umgås med killarna, hur ska hon då ha ett tid med ett förhållande? Jag förstår inte hur hon har tänkt att det ska gå ihop. Sedan verkar hon inte veta vad det är för typ av kille hon söker så hon borde aldrig valts ut. Det blir ju fel mot dem som har sökt och är där för att lära känna henne och så är hon upptagen på sitt håll. Nej, hon verkar väldigt självupptagen.

Håller med om BSF blivit sämre de senaste åren, dröjer nog inte många år innan programmet läggs ner.
Senast redigerad av AlexandraIda 2016-10-27 kl. 08:26.
Citera
2016-10-27, 08:56
Medlem
Re4listeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Håller med om BSF blivit sämre de senaste åren, dröjer nog inte många år innan programmet läggs ner.

Tror detta blir sista året.
Citera
2016-10-27, 08:57
Medlem
utan.att.stannas avatar
Vad ska Erik med spralliga flickor till? Söker han ett barn?
Citera
2016-10-27, 09:06
Medlem
Pappersvargens avatar
Är det bara jag som får obehagskänslor av Linnea hos Erik? Hon verkar ju helt besatt av honom redan, det känns inte sunt. I förra veckan såg hon ut som ett åskmoln i ansiktet innan hon fick veta att hon valts ut till gården och igår sade hon att hon vill flytta in hos honom innan sommaren är slut. Herregud.
Citera
2016-10-27, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Är det bara jag som får obehagskänslor av Linnea hos Erik? Hon verkar ju helt besatt av honom redan, det känns inte sunt. I förra veckan såg hon ut som ett åskmoln i ansiktet innan hon fick veta att hon valts ut till gården och igår sade hon att hon vill flytta in hos honom innan sommaren är slut. Herregud.

Jag håller med. Det är märkligt att hon redan fått sådana känslor för Erik när de knappt har hunnit prata med varandra. Hon är nog bara ute efter någon, vem som helst. En del tycker att hon verkar vara den mest vettiga och seriösa och hon är där av rätt anledning. Jag ser det som är precis tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in