2016-10-27, 00:06
Medlem
Heureuxs avatar
Packade precis Halloween Payet.. fan ska man spela för formation för å få ut mest av honom? Funkar han som LF i 4321 tro... måste testa.
Citera
2016-10-27, 00:15
Medlem
Helvete vad slö Higuain är! Vad tror ni om antingen Niang eller Eder som ersättare, hur har de fungerat för er? Plufsiga Higuain hinner inte ikapp en enda djupledsboll och bränner ta mig fan varje läge han får. 88 rated my ass, Benteke presterade fan bättre när jag körde med ett budgetlag från England.
Citera
2016-10-27, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tauqs79
Helvete vad slö Higuain är! Vad tror ni om antingen Niang eller Eder som ersättare, hur har de fungerat för er? Plufsiga Higuain hinner inte ikapp en enda djupledsboll och bränner ta mig fan varje läge han får. 88 rated my ass, Benteke presterade fan bättre när jag körde med ett budgetlag från England.

Kör på niang riktigt bra lirare
Citera
2016-10-27, 01:33
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tauqs79

Om du har råd och känner för att lägga ut mer coins så kan jag rekommendera Dybala.
Citera
2016-10-27, 03:49
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Vad får man man kommer med i weekend league och typ spelar 10matcher, vinner 5 t.ex.?

Kämpar som en dåre för att komma in. Ägde en match men förlorade i 120e min. En annan match gör jag mål direkt, motståndaren kapar mig efter 10min. Så leder 2-0 med en man mer på plan, då för första gången i år tappar jag kontakten med servrarna.

Min handkontroll är numera i en liten annan form och min vägg behöver spacklas... Är det ens värt att komma in om man bara tänkt köra typ 10 matcher?
Citera
2016-10-27, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vad får man man kommer med i weekend league och typ spelar 10matcher, vinner 5 t.ex.?

Kämpar som en dåre för att komma in. Ägde en match men förlorade i 120e min. En annan match gör jag mål direkt, motståndaren kapar mig efter 10min. Så leder 2-0 med en man mer på plan, då för första gången i år tappar jag kontakten med servrarna.

Min handkontroll är numera i en liten annan form och min vägg behöver spacklas... Är det ens värt att komma in om man bara tänkt köra typ 10 matcher?

Knappt. Beror dock på vad du får i packsen. Skulle gissa på att du får ett 7.5k pack om du vinner fem matcher.
Citera
2016-10-27, 05:22
Medlem
Får inte alls detta lag att flyga: http://www.futbin.com/17/squad/144126

Tips på förändringar eller rent utav ett nytt lag? Gärna med Son kvar i laget och Wanyama som städgubben på mitten. Gillar mer eller mindre alla 4-3-3 formationer och 4-3-2-1. Två stora och defensivt starka innermittfältare och en offensiv. Gärna bra längd på mittbackarna också. Spelar på PS4 och kan tänka mig lägga runt 50k på laget. Länka gärna om ni har ett lag att tipsa om! Kan vara öppen för det mesta.

Däremot fungerar detta lag jävligt bra: http://www.futbin.com/17/squad/162735
Gustavo och Krychowiak fullständigt käkar upp de andra laget, med god hjälp av Sokratis och Höwedes. Firminho och Oscar funkar bättre än förväntat. Lucas har blivit en poängmaskin. Schurrle nyttig men inte fått ut fullt av honom, än. Detta lag lär jag köra ett bra tag framöver. Bara hitta mig ett lila bra fungerande andralag.
Citera
2016-10-27, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen

Tips på förändringar eller rent utav ett nytt lag? Gärna med Son kvar i laget och Wanyama som städgubben på mitten. Gillar mer eller mindre alla 4-3-3 formationer och 4-3-2-1. Två stora och defensivt starka innermittfältare och en offensiv. Gärna bra längd på mittbackarna också. Spelar på PS4 och kan tänka mig lägga runt 50k på laget. Länka gärna om ni har ett lag att tipsa om! Kan vara öppen för det mesta.

Gustavo och Krychowiak fullständigt käkar upp de andra laget, med god hjälp av Sokratis och Höwedes. Firminho och Oscar funkar bättre än förväntat. Lucas har blivit en poängmaskin. Schurrle nyttig men inte fått ut fullt av honom, än. Detta lag lär jag köra ett bra tag framöver. Bara hitta mig ett lila bra fungerande andralag.

Kanske beror på att du spelar bättre i en offensivare uppställning? Jag själv är helt värdelös med defensiva uppställningar då jag spelar väldigt rakt. Brukar vinna matcher med typ 5-2 osv. När jag spelar defensivt så lossnar det inte och jag blir otålig i försvaret vilket leder till baklängesmål. Körde fast på den 4-3-3-formationen som du får att fungera jävligt bra och bytte till 4-3-2-1 och nu har jag 10 raka vinster. Oftast är formationerna helt avgörande
Citera
2016-10-27, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen

Wanyama och De Rossi är alldeles för stabbiga. En av dom kan man köra som ensam CDM med offensiva CMs framför men de där ser faktiskt hemskt oskönt ut.
Citera
2016-10-27, 07:25
Medlem
EnLitenFryss avatar
Nu sparkar jag väl in en öppen dörr här, men gällande TOTW... alla som såg Liverpool-WBA hade Coutinho som MOTM. Han blev utsedd till det officiellt, han fick högst betyg i alla tidningar jag läst.

Även Firmino och Matip fick bra betyg, samma som Mané. Firmino fick till och med högre i många tidningar.

Men ändå är det Mané som får TOTW i FIFA. Baserat på vad? Att han gjorde 1 mål och 1 ass?

Kanske är jag konspiratorisk men det känns lite som att 1. ingen som har med TOTW faktiskt sett matchen, vilket kan vara förståeligt 2. ingen som har med TOTW att göra läser matchrapporter utan kollar bara statistiken.

Jag tippar det knappast är första eller sista gången det händer. EA kör sitt race.
Citera
2016-10-27, 07:27
Medlem
KorvkastarNs avatar
Har sån sjuk besluts ångest om jag ska sälja mina haloween kort eller ej känns som alla sitter och trycker på sina med samma plan att sälja efter buffen så dom kommer sjunka som fan i pris
Citera
2016-10-27, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Har sån sjuk besluts ångest om jag ska sälja mina haloween kort eller ej känns som alla sitter och trycker på sina med samma plan att sälja efter buffen så dom kommer sjunka som fan i pris

Sälj innan buffen, tror du får mest för spelaren då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in