Citat:
Ursprungligen postat av
viktigtinlagg
Detta är sanningarnas sanning. Det som alla filosofer alltid jagat.
Wow, tack för att du skriver. Det är lite brusigt i signalen men över till dig ..
Citat:
Jag har utvecklat ett perspektiv på världen som helt enkelt förklarar allt, även det som inte ännu har inträffat.
Underbart, du kommer i grevens tid. Över ..
Citat:
Det är lite invecklat och man måste nog ha en viss vana av att tänka i metafysiska banor för att förstå.
Kör för fan! Över ..
Citat:
Förstår man så är det inte invecklat alls och man får svaret på en massa frågor. Jag hade egentligen tänkt att skriva en bok om detta eller hålla kurser i ämnet men nu får det bli så att jag tecknar ner det här istället. Denna kunskap är värd mängder med pengar.
Du är ju fan i mig underbar, ger bort alla dessa mängder med pengar. Låt höra .. vad har du på hjärtat. Över ..
Citat:
Ok, då börjar jag.
Schysst. Över ..
Citat:
Det lättaste sättet jag kommit på för att förklara detta perspektiv är att illustrera det med bilden att kvinnan är scenen och mannen är publiken.
Jaha, illustrering .. över
Citat:
Detta är alltså en teori som bygger på att bara könsskillnaderna finns, de utgör egentligen hela världen.
Kosmologi, uppfattat ... över till dig
Citat:
Eller rättare sagt, världen är kvinnan och mannen är upplevare av världen.
Vi har svag signal ... repetera ...över
Citat:
Scenen är världen som är kvinnan. Kvinnan kan inte själv uppleva vad hon visar upp för publiken så hon är beroende av männen för att sortera sina manifestationer.
Kan du upprepa, vi hör inte riktigt .. över
Citat:
Om hon exempelvis manifesterar ett äpple så är det mannen som säger att det är ett äpple hon har manifesterat för hon är egentligen blind.
Jag hör adamsäpple, repetera, adamsäpple ... över
Citat:
Ett annat sätt att förklara det på är att säga att kvinnan är intrycken medan mannen är upplevare av intrycken.
Kvinna kastar äpple på Man .. repetera .. över ..
Citat:
Intrycken från alla våra sinnen sänds ut från kvinnan och mottas av mannen. Kvinnan är allt vi kan se höra och känna osv.
Tack vi har signal igen. Kvinna kastar äpple på Man .. över till dig ...
Citat:
Kvinnan existerar i flera nivåer, dels som naturen och djuren, dels som kvinnovarelse men framförallt kan man missa att hon även existerar som mannens kropp.
Vi har problem att förstå din signal, kan du upprepa?
Citat:
Detta är vad som förklarar sexualiteten.
Kan du kolla din karta, vi vet inte koordinaterna. Över till dig
Citat:
Kvinnans undergivna position kommer sig av att hon är både kvinnan och mannens kropp och därför kan kvinnan som mannens kropp njuta av kvinnan som varelse.
Aha ... ska vi vända kartan 180 grader?
Citat:
Det finns ingenting utanför denna könsrelation, den utgör hela universum.
Högkvarteret är väldigt förvirrat ... repetera ... är vi i universum ... repetera.
Citat:
All vetenskap är mannens försök att mäta upp och förstå kvinnan.
Mäta och förstå, repetera. Över till dig
Citat:
Hon är dock alltid föränderlig så vi ska inte förvänta oss att det vi kallar vetenskap idag är något som kommer vara giltigt för evigt. Världen omförhandlas konstant mellan mannen och kvinnan.
Mottagningen är dålig, mycket brus på signalen. Repetera.
Citat:
Det finns ingen värld som kvinnan inte kan manifestera.
Vi är i kosmos igen? repetera.
Citat:
Det innebär att detta perspektiv som kan verka lite smalt på sätt och vis samtidigt innehåller alla möjligheter man kan önska sig så det är fullkomligt obegränsat.
Obegränsat är mottaget. Du har en signalstyrka på 4, långt från obegränsat. Högkvarteret vill ha en situationsbeskrivning ... över..
Citat:
Detta är den kortfattade förklaringen till hur världen hänger ihop. Kom gärna med frågor eller kommentarer. Hade jag varit ovetande om detta och haft några miljoner så hade jag gladeligen betalat dem för att få tillgång till denna kunskap. Den är nästan ovärderlig.
Ovärderlig kunskap ... över
Kan du repetera ... över
Repetera, hör du mig .. över
...
[vi har tappat signalen] ...
... brus ...