Citat:
- Johaug bränner läpparna i Seiser Alm redan innan förflyttningen till Val Senales
- Johaug har kontakt med med Bendiksen per telefon redan i Seiser Alm angående läpparna
- fysioterapeut Torger Hansen leder det norska hälsoteamet i Seiser Alm
- Hansen vill inte prata med medierna under tiden fallet reds ut
- läkare Bendiksen reser till ner till Val Senales utan Johaugs normala icke dopingklassade läppsalva för att han tror att den läppsalvan finns i medicinväskan
- vi har inte fått svar på varför innehållet i medicinväskan inte kontrollerades innan Bendiksen reste ner
- vi vet inget om Hansen och Bendiksen haft kontakt med varandra angående innehållet i medicinväskan vid tidpunkten på Bendiksen reser ner
- vi vet överhuvudtaget inget om Hansens roll, om Johaug frågat hjälp av honom, om han försökt hjälpa osv
- Johaug skall enligt advokaten inte ha använt någon läppsalva innan Bendiksen kom ner
- Johaug har kontakt med med Bendiksen per telefon redan i Seiser Alm angående läpparna
- fysioterapeut Torger Hansen leder det norska hälsoteamet i Seiser Alm
- Hansen vill inte prata med medierna under tiden fallet reds ut
- läkare Bendiksen reser till ner till Val Senales utan Johaugs normala icke dopingklassade läppsalva för att han tror att den läppsalvan finns i medicinväskan
- vi har inte fått svar på varför innehållet i medicinväskan inte kontrollerades innan Bendiksen reste ner
- vi vet inget om Hansen och Bendiksen haft kontakt med varandra angående innehållet i medicinväskan vid tidpunkten på Bendiksen reser ner
- vi vet överhuvudtaget inget om Hansens roll, om Johaug frågat hjälp av honom, om han försökt hjälpa osv
- Johaug skall enligt advokaten inte ha använt någon läppsalva innan Bendiksen kom ner
Johaug säger i intervju: första kvällen uppsöker jag Bendiksen och får en salva, använder den 2 dagar och den hjälper ej,går därefter och får en ny(Trofodermin)
Bendiksen säger: Jag träffade henne först på morgonen(frukostbordet)
1.9 Bendiksen anländer.De träffas på kvällen(Jag hittar ej om det är den här kvällen de träffas)
2.9 Frukost
3.9 Köper salvan kl 9.55
4.9 Börjar använda salvan,fortsätter använda den till 15.9
De säger olika i sina intervjuer. Vem ljuger?
Varför är tuben som ej hjälpte mera använd?
Är det 3 olika salvor som används eller?