2016-10-23, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MellowHigh
Någon som har provat att kombinera noopept med koffein + L-theanine och har lust att dela med sig av sina erfarenheter?

Har tagit 20 mg noopept tillsammans med 400 mg citicoline dagligen nu i snart en vecka och är supernöjd med de effekter jag fått. Är det dumt att börja experimentera med nya nootropics i stacken så här tidigt eller borde det gå bra med tanke på hur beprövad och safe kombinationen tycks vara?
Har provat och tycker att det boostar effekten rätt mycket. Den kombon är safe.
Citera
2016-10-23, 23:10
Medlem
MellowHighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillabullen

Grymt, tack!
Citera
2016-10-26, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillabullen
Det ger mer energi om det är det man är ute efter men bättre koognitiv effekt ger det inte. Det är isåfall bättre med alpha gpc eller någon kolintillskott.
Citera
2016-10-27, 00:19
Medlem
MellowHighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uskendusken
Det ger mer energi om det är det man är ute efter men bättre koognitiv effekt ger det inte. Det är isåfall bättre med alpha gpc eller någon kolintillskott.

Tar Citicoline i kombination med Noopept så det borde vara lugnt på den fronten Har även läst att L-theanine kan ge lätt lindring mot ångest och stress samt hjälpa till att tona ner de mer psykostimulativa effekterna av Noopept vilket är den främsta anledningen till att jag tar det. Eventuellt kanske det bästa vore att skippa koffeinet men det känns synd när det har så bra synergi med L-theanine, inbillar mig även att det hjälper mig att fokusera bättre.
Senast redigerad av MellowHigh 2016-10-27 kl. 00:26.
Citera
2016-10-30, 20:48
Bannlyst
Citat:
Tar Citicoline i kombination med Noopept så det borde vara lugnt på den fronten Har även läst att L-theanine kan ge lätt lindring mot ångest och stress samt hjälpa till att tona ner de mer psykostimulativa effekterna av Noopept vilket är den främsta anledningen till att jag tar det. Eventuellt kanske det bästa vore att skippa koffeinet men det känns synd när det har så bra synergi med L-theanine, inbillar mig även att det hjälper mig att fokusera bättre.
Citicoline funkar också minst lika bra.. Prova hur effekten blir utan Theanine och koffeinet.
Citera
2016-11-07, 21:02
Bannlyst
Citat:
Koffein ökar effekten hos nootropics därför är det bara bra att ta det sålänge du inte överdoserar det.
Citera
2016-11-14, 19:28
Bannlyst
Citat:
Har provat lite olika kolintillskott och tycker att alcar funkar bäst. Tycker citicoline är helt okej dock.
Citera
2016-11-18, 21:02
Medlem
lmgcs avatar
Har inte prövat noopept, hae den någon effekt mot ångest,oro?
Citera
2016-11-19, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lmgc
Dom flesta nootropics brukar hämma ångest men effekten är individuellt.
Citera
2016-11-23, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bulletin
Är Coluracetam mer potent än noopept? Aldrig hört talas om det tidigare. När jag tog noopept låg jag på 20-30mg så det verkar lite mysko att det räcker med endast 5mg.
hmm effekten kommer snabbare. Men i slutändan får du samma effekt av båda.
Citera
2016-12-04, 14:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lmgc
Tycker den hjälper till viss grad mot ångest men du bör nog kombinera det med 5htp för att vara på den säkra sidan.
Citera
2016-12-22, 13:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av buttmann
Har provat lite olika kolintillskott och tycker att alcar funkar bäst. Tycker citicoline är helt okej dock.
Alpha Gpc är det bästa kolintillskottet och jag har provat dom flesta andra tillskott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in