2016-10-26, 02:12
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejtjena
Varför? Det är inga inträdeskrav denna helgen.
Silver är max i kommande kval omgång sedan är det också max fem nationer till helgen
Citera
2016-10-26, 02:19
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Tjena! Som många andra här så har jag också samlat på mig en massa Birmingham City-lirare. Undrar dock två saker. Om matchen nu blir utvald, är det inte värt att ha investerat massor i Aston Villa då också? Och sen undrar jag varför guldspelarna inte höjts i pris än? Silverspelarna ligger runt 2k medan det finns sällsynta guldspelare på 700 i snabbpris?

Hade varit riktigt schysst om någon kunde komma med någon konkret anledning så man inte blir galen här
Jo isf är det värt att köpa Aston Villa också. Jag har massvis med Dortmund och Schalke-spelare inför helgen. Silver är antagligen dyrare för det finns färre silverkort ute,men tror inte de är värda att köpa om man kan få tag på guld billigare.
Citera
2016-10-26, 02:36
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Inte dålig utdelning alls! Vet du någon teknik som inte jag vet?

Helt ok utdelning. Nja, den enda ritualen jag har är att jag brukar ta upp och stänga rutan där man väljer om man ska öppna för coins eller points några gånger ibland innan jag går hela vägen och öppnar paketet. Hjälper säkert inte ett skit men men..

Sitter fortfarande på många av korten. Dybala är sjuuukt jävla bra. Så bra att jag hellre sparar honom än att sälja för typ 220k. Använder honom i mitt budget Serie A-lag och ibland åker han in som CAM istället för Muller bakom Lewa och Aubameyang. Ibland används han även i epl/serie a eller serie a/bundes hybrid.

OTW korten kommer jag sitta på tills spelarna i fråga får IF kort så att priserna höjs. Har alla spelare jag vill ha + ca 280k så jag är nöjd med hur det ligger till.

Skulle iofs jättegärna vilja sälja av allt och alla och köpa IF CR7 men då blir det inget över till resten av laget Han ser ut att vara sjukt kul att spela med.

Citat:
Ursprungligen postat av tauqs79
Har lagt kanske 400kr på FIFA-points (dock köpt många packs för coins) och de bästa jag har fått är Cech, Kompany, Yaya Toure och en inform italienare med 82 i total, minns fan inte ens hans namn. Fick 45k för honom.

Köpte Higuain häromdagen till mitt nya italienska lag (http://www.futhead.com/17/squads/1611984/), och måste bara säga: jävlar vad dålig han är! För att vara bästa spelaren i Serie A så underpresterar han som satan! Bränner lätt 8/10 frilägen, sen är det klart att han gör mål då och då, men det är lite det man förväntar sig av en spelare med 87 i skott och hunter chem style. Higuain är lätt mina sämst spenderade 120k hittills, bytte ut honom i halvlek efter 5 missade chanser mot Bacca, som nätade efter två minuter. Funderar ärligt talat på att sälja Higuain och satsa på ett starkare mittfält.

Någon som har ett bra tips på en hyfsat billig anfallare som skulle kunna passa in i mitt squad?(behöver inte nödvändigtvis vara från serie A, men ska ha full kemi) Mitt tips till er är i alla fall, köp inte Higuain!

Sälj Higuain och köp Dybala. Han är dyrare men han är sjukt jävla bra.
Citera
2016-10-26, 03:09
Medlem
Brainmydamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Helt ok utdelning. Nja, den enda ritualen jag har är att jag brukar ta upp och stänga rutan där man väljer om man ska öppna för coins eller points några gånger ibland innan jag går hela vägen och öppnar paketet. Hjälper säkert inte ett skit men men..

Sitter fortfarande på många av korten. Dybala är sjuuukt jävla bra. Så bra att jag hellre sparar honom än att sälja för typ 220k. Använder honom i mitt budget Serie A-lag och ibland åker han in som CAM istället för Muller bakom Lewa och Aubameyang. Ibland används han även i epl/serie a eller serie a/bundes hybrid.

OTW korten kommer jag sitta på tills spelarna i fråga får IF kort så att priserna höjs. Har alla spelare jag vill ha + ca 280k så jag är nöjd med hur det ligger till.

Skulle iofs jättegärna vilja sälja av allt och alla och köpa IF CR7 men då blir det inget över till resten av laget Han ser ut att vara sjukt kul att spela med.

Sälj Higuain och köp Dybala. Han är dyrare men han är sjukt jävla bra.
Beror ju helt på vilken formation och spelsätt han har. Jag föredrar Higuain framför Dybala t.ex.

Båda är ju klasspelare dock!
Citera
2016-10-26, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Jo isf är det värt att köpa Aston Villa också. Jag har massvis med Dortmund och Schalke-spelare inför helgen. Silver är antagligen dyrare för det finns färre silverkort ute,men tror inte de är värda att köpa om man kan få tag på guld billigare.

Får hoppas på det! Har också köpt sjukt mycket från Dortmund och Schalke, nu är det bara att hoppas
Citera
2016-10-26, 03:52
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Får hoppas på det! Har också köpt sjukt mycket från Dortmund och Schalke, nu är det bara att hoppas
Ja verkligen. Köpte några från Kaiser Chiefs och Pirates också.

Vilka kan det blir mer? Har spelare från Dortmund-Schalke, Chiefs-Pirates och Birmingham-Aston villa. Brukar vara 4. Vilka tror ni det kan bli mer?
Citera
2016-10-26, 05:24
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
http://www.futbin.com/17/squad/191618

Vad tror ni om det laget i framtiden? Har Son men bara 30k men om det blir de marquee matchups som jag hoppas borde jag ha råd med det.
Citera
2016-10-26, 09:30
Medlem
Citat:
Ja verkligen. Köpte några från Kaiser Chiefs och Pirates också.

Vilka kan det blir mer? Har spelare från Dortmund-Schalke, Chiefs-Pirates och Birmingham-Aston villa. Brukar vara 4. Vilka tror ni det kan bli mer?

Derby i Ryssland, CSKA-Spartak. Kan bli den. Jag har köpt in ett gäng spelare därifrån iaf.
Citera
2016-10-26, 10:13
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Derby i Ryssland, CSKA-Spartak. Kan bli den. Jag har köpt in ett gäng spelare därifrån iaf.
Tackar. Blir en jobbig väntan till lördag.

Fortfarande lack att jag inte köpte alla DIF-spelare som jag gjorde på alla tidigare Fifa. De var värda mycket ett tag. Hoppas verkligen det blir MM denna helg annars blir det jobbigt.
Citera
2016-10-26, 10:18
Medlem
Har OTW Sanches inform på g ? Hans värde har klättrat från 104k - 150k + på några dagar
Citera
2016-10-26, 10:21
Medlem
Citat:
Tackar. Blir en jobbig väntan till lördag.

Fortfarande lack att jag inte köpte alla DIF-spelare som jag gjorde på alla tidigare Fifa. De var värda mycket ett tag. Hoppas verkligen det blir MM denna helg annars blir det jobbigt.

Ja, DIF-Bajen var ju en otrolig värdeökning. Där kunde man göra enorma pengar haha. Alla Bajenspelare gick ju för nästan 10k när jag tittade. Får man in de lite mindre matcherna då kan det bli bra.
Citera
2016-10-26, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boonie
Fan blir dyrt att spela FIFA redan lagt 4000 på packs men nu får det fan vara bra

4000???
Jag har lagt 400 och tycker det är illa nog. Shit vad EA skrattar hela vägen till banken.
Förstå vad coins ni skulle ha om ni la de där 4000 på att köpa coins istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in