Citat:
Ursprungligen postat av
boonie
3 walkouts och 2 otw. Iniesta, Buffon, Sanchez sen otw Mane och Guliermo lr hur han stavar :=)
Synd att jag packade Sanchez typ 1dag efter han var inform ;/
Har lagt kanske 400kr på FIFA-points (dock köpt många packs för coins) och de bästa jag har fått är Cech, Kompany, Yaya Toure och en inform italienare med 82 i total, minns fan inte ens hans namn.

Fick 45k för honom.
Köpte Higuain häromdagen till mitt nya italienska lag (
http://www.futhead.com/17/squads/1611984/), och måste bara säga: jävlar vad dålig han är! För att vara bästa spelaren i Serie A så underpresterar han som satan! Bränner lätt 8/10 frilägen, sen är det klart att han gör mål då och då, men det är lite det man förväntar sig av en spelare med 87 i skott och hunter chem style.

Higuain är lätt mina sämst spenderade 120k hittills, bytte ut honom i halvlek efter 5 missade chanser mot Bacca, som nätade efter två minuter. Funderar ärligt talat på att sälja Higuain och satsa på ett starkare mittfält.
Någon som har ett bra tips på en hyfsat billig anfallare som skulle kunna passa in i mitt squad?(behöver inte nödvändigtvis vara från serie A, men ska ha full kemi) Mitt tips till er är i alla fall, köp inte Higuain!