2016-10-25, 10:26
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Tycker ingen av Ultimate Scream-challenges känns värt det. Inte ens om man packar eller lyckas snipa Scream-spelarna, du får mer cash genom att sälja.
Jag håller med er. Ska nog satsa på att spela ihop en IF Alexis och dra ner honom till CAM. Ev. vänta in någon bra IF släpp kommande tiden.

Eller fixa en hybrid..
Citera
2016-10-25, 10:29
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tsatzoiki
Vem tycker ni att jag ska köpa, Vardy eller Musa?

Vardy alla dagar i veckan lätt en av dom bästa bpl anfallarna på spelet
Citera
2016-10-25, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Jag håller med er. Ska nog satsa på att spela ihop en IF Alexis och dra ner honom till CAM. Ev. vänta in någon bra IF släpp kommande tiden.

Eller fixa en hybrid..

Fick Sneijder scream som untradeable, Costas HM är välv värd 95k???
Citera
2016-10-25, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Fick Sneijder scream som untradeable, Costas HM är välv värd 95k???
Om du har en untradeable som du inte har tänkt använda så kan det kanske vara värt det, men du har ju även Robben på HY för nästan samma summa som du kan sälja av när du har tröttnat...
Citera
2016-10-25, 11:54
Medlem
Citat:

Eller fixa en hybrid..

Kör med IF Alexis som CAM nu och tycker han funkar bra.
Citera
2016-10-25, 12:27
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Har fått ihop 5 st. Ultimate Scream spelare och är bra sugen att byta in till en CAM Payet. (Just en sådan CAM saknas i mitt PL-lag). Men känner mig ändå osäker eftersom jag då låser ca 200K + 50K som jag packade.

Har annars ett nästan komplett lag men sista pusselbiten skulle vara en spelare med Payets stats. Samtidigt kanske man kan hoppas på att det släpps en IF CAM från PL som kommer ligga på ungefär samma stats så småningom och då spara ca 250K.

Fan vad jag tvekar , någon som spelat med honom?
Skaffade Payet genom SBC. Skulle nog säga att han är bästa spelaren jag testat detta året, mycket bättre än Pogba t.ex. på CAM-positionen. Precisare grnomskärare hittar du inte, tunga långskott och 79 strength trots sin längd
Citera
2016-10-25, 13:15
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Skaffade Payet genom SBC. Skulle nog säga att han är bästa spelaren jag testat detta året, mycket bättre än Pogba t.ex. på CAM-positionen. Precisare grnomskärare hittar du inte, tunga långskott och 79 strength trots sin längd

Testat De Bruyne?
Citera
2016-10-25, 13:28
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Behöver hjälp med vart ni tycker jag ska stärka. Har funderat på köpa Cech men tycker inte målvakten är så viktig då mina motståndare sällan får många lägen pga min aggresiva press spel.

http://www.futhead.com/17/squads/1611807/

Mycket tika taka på det här, va säger ni? Vart borde jag stärka? Har bara 33k just nu.

Bump, hjälp stärka det här laget! Men vart? Vilken position?
Citera
2016-10-25, 13:41
Medlem
Någon som kan tipsa om bra "strong link" duo att ha som ST och offensiv CM? Jag har köpt Oscar som CM och Firmingo som ST i detta lag: http://www.futbin.com/17/squad/162735

Skall förhoppningsvis komma igång och lira online ikväll. Har ännu inte testat dem jag har nu så tar gärna emot respons. Dem kanske duger bra tills vidare? Budgeten tillåter mig att gå upp lite i pris om det skulle vara så.
Citera
2016-10-25, 15:38
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Någon som kan tipsa om bra "strong link" duo att ha som ST och offensiv CM? Jag har köpt Oscar som CM och Firmingo som ST i detta lag: http://www.futbin.com/17/squad/162735

Skall förhoppningsvis komma igång och lira online ikväll. Har ännu inte testat dem jag har nu så tar gärna emot respons. Dem kanske duger bra tills vidare? Budgeten tillåter mig att gå upp lite i pris om det skulle vara så.
Om du gillar Frimino skulle jag testat Coutinho. Gillar du inte den med f så gillar jag Batshuayi.
Citera
2016-10-25, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob

Hur mkt kostade det ungefär för att få honom?
Citera
2016-10-25, 17:27
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante9423
Hur mkt kostade det ungefär för att få honom?

Var samma dag som det släpptes då betalade 65-70k/st för spelarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in