2016-10-24, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjeddo
Packade just Aubameyang. Sålde för 290k. Hur spenderar jag smartas coinsen just nu? Sitter på 320k samt ett rätt bra Serie A-lag, har dessutom spelare jag inte använder för ca 100k som bara ligger och skräpar i klubben.

Edit: Mitt lag http://imgur.com/3jIf8vV

Hade mördat för att få honom till mitt bundesliga lag
Citera
2016-10-24, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuffuffe
Hade mördat för att få honom till mitt bundesliga lag
Haha. Funderade på att bygga ett Bundesliga runt honom, men är för nöjd med mitt Serie A och vill bygga vidare på det. Vet dock inte hur...
Citera
2016-10-25, 00:11
Medlem
Hur mycket ska man helst betala för att inte gå minus så himla mycket på spelarkontrakt?
Har ingen koll på det.

Sen så, är det 13+ eller 28+ kontraktet man köpeR?
Citera
2016-10-25, 00:40
Medlem
Vem tycker ni att jag ska köpa, Vardy eller Musa?
Citera
2016-10-25, 01:13
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahyschan
Hur mycket ska man helst betala för att inte gå minus så himla mycket på spelarkontrakt?
Har ingen koll på det.

Sen så, är det 13+ eller 28+ kontraktet man köpeR?

Är väl bara att sitta o bjuda 150 på alla kontrakt på marknaden. Om du hittar glansiga kontrakt för prick dubbelt så mycket eller mindre än vad du vanligtvis betalar för nr-kontrakt så är det ju såklart mer värt
Citera
2016-10-25, 01:42
Medlem
Storepojkes avatar
På FUT 16 kunde man hålla i R1 när man fick en passning och styra åt det hållet bollen gick så följde spelaren med utan att vidröra bollen i första taget. Funkade riktigt bra vid snabba omställningar.

Har de tagit bort den funktionen på FUT 17?
Citera
2016-10-25, 01:52
Medlem
Aritzos avatar
Behöver hjälp med vart ni tycker jag ska stärka. Har funderat på köpa Cech men tycker inte målvakten är så viktig då mina motståndare sällan får många lägen pga min aggresiva press spel.

http://www.futhead.com/17/squads/1611807/

Mycket tika taka på det här, va säger ni? Vart borde jag stärka? Har bara 33k just nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Storepojke
På FUT 16 kunde man hålla i R1 när man fick en passning och styra åt det hållet bollen gick så följde spelaren med utan att vidröra bollen i första taget. Funkade riktigt bra vid snabba omställningar.

Har de tagit bort den funktionen på FUT 17?

Jo det går men den är knepig som fan, brukar gå in ibland. Tror man måste rikta nånstans med höger analogen för att han ska ta med sig eller låtsas ta emot.
Citera
2016-10-25, 03:12
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veemvaare
Testa Dembele, riktigt fin
Billiga bra keepers: Begovic, Mandanda
Tror Bembele vore perfekt, men ska undvika ett större köp tills jag köpt Higuain.
Citera
2016-10-25, 09:54
Medlem
RolfRolands avatar
Har fått ihop 5 st. Ultimate Scream spelare och är bra sugen att byta in till en CAM Payet. (Just en sådan CAM saknas i mitt PL-lag). Men känner mig ändå osäker eftersom jag då låser ca 200K + 50K som jag packade.

Har annars ett nästan komplett lag men sista pusselbiten skulle vara en spelare med Payets stats. Samtidigt kanske man kan hoppas på att det släpps en IF CAM från PL som kommer ligga på ungefär samma stats så småningom och då spara ca 250K.

Fan vad jag tvekar , någon som spelat med honom?
Citera
2016-10-25, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Har fått ihop 5 st. Ultimate Scream spelare och är bra sugen att byta in till en CAM Payet. (Just en sådan CAM saknas i mitt PL-lag). Men känner mig ändå osäker eftersom jag då låser ca 200K + 50K som jag packade.

Har annars ett nästan komplett lag men sista pusselbiten skulle vara en spelare med Payets stats. Samtidigt kanske man kan hoppas på att det släpps en IF CAM från PL som kommer ligga på ungefär samma stats så småningom och då spara ca 250K.

Fan vad jag tvekar , någon som spelat med honom?
Fett ovärt. Kör på De Bruyne istället?
Citera
2016-10-25, 10:18
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Spelar med honom.

Behöver 3 st CAM (4231) och De Bruyne är självklar i mitten. Gundogan brukar jag varva med Firmino åt höger beroende på motståndaren. Den sista pusselbiten är David Silvas plats åt vänster... Silva är för långsam och definitivt vek.

Givetvis skulle Pogba eller en ST som Alexis IF passa in men har inte råd med dem.
Citera
2016-10-25, 10:22
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP

Tycker ingen av Ultimate Scream-challenges känns värt det. Inte ens om man packar eller lyckas snipa Scream-spelarna, du får mer cash genom att sälja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in