2016-10-23, 19:37
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Att hon är sjuk i huvudet är klart konstaterat människan är inte frisk någonstans att man sitter och skrattar under en sådan utfrågning visar ju på att det inte är skottat ända fram...

Ingen förutom hon skratta där inne.
Tråkmånsar! Jag log själv åt frågan - men visst var det nog inte passande - men sånt händer. Jag känner inte till att någon seriöstkonstaterat att Clinton är sjuk överallt - jag skulle t.o.m. stäcka mig till att du ljuger där!
2016-10-23, 19:42
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Tråkmånsar! Jag log själv åt frågan - men visst var det nog inte passande - men sånt händer. Jag känner inte till att någon seriöstkonstaterat att Clinton är sjuk överallt - jag skulle t.o.m. stäcka mig till att du ljuger där!

Ptja hon har ju en hjärnskada och att hon inte är frisk i huvudet kan man ju se när hon skrattar när hon blir utfrågad om en sak som kostade 4 människor livet... och tråkmåns? för att jag inte tycker man skrattar i sådana här situationer?
2016-10-23, 21:48
Medlem
Prodelins avatar
Citat:

Säger väl lite om dig själv som person när du står bakom henne, du står alltså själv för bristande moral, återkommande lögner, det är vad ni förespråkar mer eller mindre, fruktansvärt dåliga grundvärderingar.
2016-10-23, 22:19
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Säger väl lite om dig själv som person när du står bakom henne, du står alltså själv för bristande moral, återkommande lögner, det är vad ni förespråkar mer eller mindre, fruktansvärt dåliga grundvärderingar.
Nja - det säger nog mer om mitt sinne för humor...

Annars är jag inte så särskilt entusiastisk för Clinton, då jag anser att hon har ett opportunistiskt drag - men det är ju klart att hon är att föredra framför den lögnaktiga, impulsive och okunnige tölpen Trump!
2016-10-23, 22:23
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ptja hon har ju en hjärnskada och att hon inte är frisk i huvudet kan man ju se när hon skrattar när hon blir utfrågad om en sak som kostade 4 människor livet... och tråkmåns? för att jag inte tycker man skrattar i sådana här situationer?
Nä, det var inget bra sammanhang att skratta nej, men det sättet frågan formulerades på var ju helt klart komiskt, så Clintons malör är begriplig och inget att orda om.

Annars får du nog ange källa på att hon är så sjuklig, och då menar jag riktig källa. Visst har det spridits absurda rykten om hennes hälsa, men de har ju i stort tystnat efter hennes energiska insatser i debatterna!
2016-10-23, 22:29
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Nä, det var inget bra sammanhang att skratta nej, men det sättet frågan formulerades på var ju helt klart komiskt, så Clintons malör är begriplig och inget att orda om.

Annars får du nog ange källa på att hon är så sjuklig, och då menar jag riktig källa. Visst har det spridits absurda rykten om hennes hälsa, men de har ju i stort tystnat efter hennes energiska insatser i debatterna!

Javisst om man är sjuk i huvudet så är det nog komiskt...

Bara att kolla på hur hon beter sig men ni Trump hatare låter ju allt passera som Hillary gör

angående hennes hjärnskada så är det ju bara och söka på Clinton brain damage så får du upp hur mycket som helst. Men jag tvivlar ju på att du kommer att godta dessa som källor
2016-10-23, 22:36
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:

Bara att kolla på hur hon beter sig men ni Trump hatare låter ju allt passera som Hillary gör

angående hennes hjärnskada så är det ju bara och söka på Clinton brain damage så får du upp hur mycket som helst. Men jag tvivlar ju på att du kommer att godta dessa som källor
Nja, jag tror nog inte att jag är så sjuk - om du inte inser det komiska i att utfrågaren i detta högtidliga sammanhang använder en formulering som får det att låta om hon undrar om Clinton har en älskare, så tycker jag nog mest synd om dig - du kan inte ha det så kul! !

Nej, jag godtar inte anonymt internetskvaller som säkra källor! Det borde du inte heller göra, så åstadkom en riktig källa så kan jag titta på det. Hursomhelst kan hon inte ha någon allvarlig skada under alla omständigheter, ety det skulle märkts under alla debatter och utfrågningar.

(Sluta för i Helvete att misshandla det svenska språket! Det heter "Trumphatare" och inte "Trump hatare"!!)
Senast redigerad av Clodius 2016-10-23 kl. 22:58.
2016-10-23, 22:36
Medlem
Citat:

Fast att Hillary skrattar i tid och otid har ingenting med hennes hjärnskada att göra. Hon har nämligen haft denna "ovana" väldigt länge (kom ihåg att hon skrattade åt våldtäktsoffret redan då hon var advokat). Hjärnskadan ådrog hon sig under tiden som utrikesminister många år senare då hon drattade och slog i huvudet.
Senast redigerad av scrollock 2016-10-23 kl. 22:39.
2016-10-23, 22:41
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Nja, jag tror nog inte att jag är så sjuk - om du inte inser det komiska i att utfrågaren i detta högtidliga sammanhang använder en formulering som får det att låta om hon undrar om Clinton har en älskare, så tycker jag nog mest synd om dig - du kan inte ha det så kul! !

Nej, jag godtar inte anonymt internetskvaller som säkra källor! Det borde du inte heller göra, så åstadkom en riktig källa så kan jag titta på det. Hursomhelst kan hon inte ha någon allvarlig skada under alla omständigheter, ety det skulle märkts under alla debatter och utfrågningar.

(Sluta för i Helvette att misshandla det svenska språket! Det heter "Trumphatare" och inte "Trump hatare"!!)

Japp jätte kul när man sitter och blir utfrågad om något som kostat 4 människors liv! Du skulle säkert skrattat om det var någon släkting eller vän till dig som var en utav dessa 4 människor också va?

https://conservativedailypost.com/breaking-leaked-medical-reports-show-her-brain-damage-sources-confirmed/

Vet inte om detta ska klassas som anonymt internetskvaller men det är ju klart man kan ju göra som strutsen och stoppa huvudet i sanden och skrika att så är det visst!

Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Fast att Hillary skrattar i tid och otid har ingenting med hennes hjärnskada att göra. Hon har nämligen haft denna "ovana" väldigt länge (kom ihåg att hon skrattade åt våldtäktsoffret redan då hon var advokat). Hjärnskadan ådrog hon sig under tiden som utrikesminister många år senare då hon drattade och slog i huvudet.

Förvisso sant men det är ju ett tecken på att något inte står rätt till upp i huvudet på personen ifråga... Eller så är det kanske jag som är onormal som inte finner det roliga i det hon skrattar åt.

Men hur som så har detta retat upp amerikanarna något fruktansvärt.
Senast redigerad av korvbenke 2016-10-23 kl. 22:45.
2016-10-23, 22:43
Medlem
Citat:

(Sluta för i Helvette att misshandla det svenska språket! Det heter "Trumphatare" och inte "Trump hatare"!!)
"Internetskvaller"? Hennes hjärnblödning är vida rapporterad i MSM sedan länge:

http://www.expressen.se/nyheter/hillary-clintons-forsta-ord-efter-sjukdomen

http://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4rlden/mattsson-hillarys-h%C3%A4lsa-s%C3%A4tter-k%C3%A4ppar-i-hjulet-1.3777660

Ps: "Helvete" stavas med ett (1) "t" på svenska! Ds:
2016-10-23, 22:51
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
"Internetskvaller"? Hennes hjärnblödning är vida rapporterad i MSM sedan länge:

http://www.expressen.se/nyheter/hillary-clintons-forsta-ord-efter-sjukdomen

http://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4rlden/mattsson-hillarys-h%C3%A4lsa-s%C3%A4tter-k%C3%A4ppar-i-hjulet-1.3777660

Ps: "Helvete" stavas med ett (1) "t" på svenska! Ds:
Jag har aldrig förnekat att Clinton slog i skallen - vad jag efterlyser är uppgifter om att hon skulle ha några allvarliga men av det, som skrevs i det första inlägget i denna replikväxling. Naturligtvis kan hon ha någon form av men, men i så fall märks det inte på hennes uppförande.

Sedan är det tillräckligt illa att Ego misshandlar svenska språket genom att stava som en krattta - det sista vi behöver är särskrivningar, eller fån som skriver "dem" istället för "de" eller "dom"!!
Senast redigerad av Clodius 2016-10-23 kl. 22:58.
2016-10-23, 23:05
Medlem
Citat:
Jag har aldrig förnekat att Clinton slog i skallen - vad jag efterlyser är uppgifter om att hon skulle ha några allvarliga men av det, som skrevs i det första inlägget i denna replikväxling. Naturligtvis kan hon ha någon form av men, men i så fall märks det inte på hennes uppförande.

Sedan är det tillräckligt illa att Ego misshandlar svenska språket genom att stava som en krattta - det sista vi behöver är särskrivningar, eller fån som skriver "dem" istället för "de" eller "dom"!!

Fast om man under en utfrågning om en massa dödsfall, inför offrens familj(har för mig de var på plats, men om inte så tittade de definitivt), börjar gapskratta så är det något fel med medkänslan för andra människor.

Samma när hon hånskrattar åt att Khadaffi blev lynchad. Hon verkar tycka det är roligt när folk dör helt enkelt.

*edit
Massa dödsfall..., minns inte hur många fler det var som dog där, kanske itne är tillräckligt många för att vara en "massa" men dödsfall iaf.
Senast redigerad av adyring 2016-10-23 kl. 23:10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in