Citat:
Ursprungligen postat av
PilotHockey
Hon svarade att "thats simply not true, and I urge everyone to visit HillaryClinton.com where we as the previous two debates have a realtime fact check running"
Samma som hon hänvisat till varje gång Trump säger något om henne och hon förnekar det.
Jag tror dig tyvärr inte. Jag bad om att få veta en tid så jag kan kolla själv.
Jag vill veta vad Trump hävdade som Hillary sa inte var sant.
Citat:
Ursprungligen postat av
PilotHockey
Så sluta vara så blind och enbart se att Trump ljuger och att allt Hillary sääger är sant. Helt sjukt att jag skall behöva sitta och söka på faktan åt dig ens.
Läs lite olika sidor än att bara läsa Trump-kritiska så skall du se att du får en annan uppfattning som är mer kritisk åt båda kandidaterna.
Nej. Ditt påstående är det du som får komma med belägg för. Jag har inget intresse i att sitta och leta och gissa på vad det är du kanske syftar på.
Allt jag kräver är:
1. Exempel från debatten på när hon ljuger
2. Bild, tid, ljud eller någon instruktion på hur man hittar det så att jag kan se det själv.
Klarar du inte detta så kommer jag att fortsatt sitta på många exempel på där Trump ljuger, men inget där Hillary ljuger i debatten. Inte för att jag tror att Hillary aldrig har ljugit (det är det bara du som påstår att jag gör), men jag kan konstatera att jag upplever det som att Trump ljuger extremt ofta, medan Hillary inte tycks ljuga lika ofta.