2016-10-15, 13:20
Medlem
Continental Ops avatar
hon är korrupt, har en äckligt mästrande struntviktig ton, hon har en märklig förmåga att inte behöva ta konsekvenserna av sitt handlande, hon är överviktig vilket är ytterligare ett bevis på hennes allmänna oduglighet.
Citera
2016-10-15, 14:41
Medlem
Returpappers avatar
Nu är hon ju borta för gott, bra så. Ödsla inte mer energi på en föredetting och låt tråden dö ut.
Citera
2016-10-22, 22:12
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Nu är hon ju borta för gott, bra så. Ödsla inte mer energi på en föredetting och låt tråden dö ut.

Appro på det...hur borta för gott är hon?...vad gör hon mm? Någon som har koll?
Citera
2016-10-22, 22:18
Medlem
Pfaltzs avatar
Det är en omdömeslös människa som fått för stort utrymme enbart för att hon är kvinna.
Senast redigerad av Pfaltz 2016-10-22 kl. 22:28.
Citera
2016-10-22, 23:44
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MANFREDGOOSE
Varför hatar så många Mona Sahlin? Väldigt många gör det men jag har aldrig hört anledningen till det, visst jag känner till Tobleroneaffären och det där men kom igen, det var femton år sedan, det kan ju omöjligt endast vara det. Jag säger inte att jag sympatiserar med henne, vet knappt någonting om henne, men jag skulle bara vilja veta varför folk hatar henne? Inga "hon är sosse och kommunistsvin" etc, håll er till sakliga och relevanta anledningar.
Jag tycker att hon har ett föraktfullt sätt mot människor.
Hon är falsk.
Hon är en skojare,korrupt och har ett hånflin.
Hon säger sig värna om oss kvinnor men är beredd att ha kvar värsta patriarkala svin.
Hon spänner näsborrarna och kniper ihop munnen och hånar allt och alla.
En häxa.
Citera
2016-10-23, 00:17
Medlem
zurfarns avatar
Jag hatar människan.
Så otroligt obildad, men ändå i det förgångna hyllad av partikamrater. En av alla dessa S-politiker som fått fritt spelrum, därför att svenska storföretag stått med mössan i hand. Wallenbergarna är värst. Och nu åker lillpojken Markus ner med svetsaren till ett ökenland med åsikter gångbara på medeltiden.

Oj, nu blev jag OT, ursäkta.

Mona är en produkt av detta svenska hyckleri.
Citera
2016-10-23, 00:53
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Appro på det...hur borta för gott är hon?..

Pretty much. I synnerhet det som framkom för bara någon vecka sedan: Mona Sahlin och hennes före detta livvakt lät skattebetalarna stå för femstjärningt lyxhotell och traktamenten när de gick på en MMA-gala i Houston efter en tjänsteresa i USA.
– Det är ju självklart att skattebetalarna inte ska stå för hotellkostnaderna när någon är på en MMA-gala, säger Daniel Norlander, som attesterade Sahlins reseräkning.

http://www.expressen.se/nyheter/sahlins-lyxhelg-med-mma-gala-i-usa/

Definitivt helrökt nu.
Citera
2016-10-23, 11:03
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Pretty much. I synnerhet det som framkom för bara någon vecka sedan: Mona Sahlin och hennes före detta livvakt lät skattebetalarna stå för femstjärningt lyxhotell och traktamenten när de gick på en MMA-gala i Houston efter en tjänsteresa i USA.
– Det är ju självklart att skattebetalarna inte ska stå för hotellkostnaderna när någon är på en MMA-gala, säger Daniel Norlander, som attesterade Sahlins reseräkning.

http://www.expressen.se/nyheter/sahlins-lyxhelg-med-mma-gala-i-usa/

Definitivt helrökt nu.

Vore intressant att veta ännu mer. Hur länge räcker hennes besparingar..arvoden mm?

...dessvärre tror jag hon har bra fallskärmar från sin tid som politiker...
Citera
2016-10-23, 11:08
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Vore intressant att veta ännu mer. Hur länge räcker hennes besparingar..arvoden mm?

...dessvärre tror jag hon har bra fallskärmar från sin tid som politiker...

Politiker är helt fantastiska på att ta hand om sig själv. De kan gå i pension vid 50 t.ex., givetvis kan hon plocka ut fläskiga bidrag resten av livet.
Citera
2016-10-23, 11:28
Medlem
Hon är inkompetent, okunnig, svamlig och överlag en mästare på att slösa med andras pengar. Dessutom stinker hennes agerande och hela framtoning av entitlement (det saknas ett bra, tidsenligt svenskt ord för detta).

I och för sig finns det folk i näringslivet med lika kass framtoning, men det är mindre stötande eftersom de i varje fall inte kör runt på våra skattemedel.

Mona är en av de mest naiva politikerna på toppnivå i Sverige o modern tid, dessutom har hon ett väldigt selektivt minne .- hon minns bara det som passar henne - och det uppfattas säkert som extra störande av många vanliga medborgare.
Citera
2016-10-23, 11:32
Avslutad
Citat:
Politiker är helt fantastiska på att ta hand om sig själv. De kan gå i pension vid 50 t.ex., givetvis kan hon plocka ut fläskiga bidrag resten av livet.

Ja och det är det som stör mest med Mona Toblerone. Hon får vara hur inkompetent och ansvarslös som helst och ändå bli ekonomiskt oberoende på skattemedel.
Citera
2016-10-23, 11:37
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:

Tyvärr är det precis så. Så man kan inte betrakta henne som helt "rökt". Om jag såg henne krälandes bland soptunnorna letandes efter matavfall så skulle det kännas mycket bättre...det är där den vidriga varelsen hör hemma...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in