Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-26, 01:14
  #565
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Jag tror YTTERST få hatar Måna, igen jag känner tar henne på allvar utan man skrattar lätt åt henne istället och tycker synd om henne - att man sätter en så ointelligent och inkompetent person på höga poster hela tiden.

Däremot finns det skäl att hata de som ger henne dessa poster, för de är ju fullt medvetna om vilken clown hon är.

Jodå,,

Det är lätt att hata en så inkompetent människa som nästan blev statsminister, som surfat på staten, era, våra, mina, skattepengar i nära fyrtio år.

Mest för hon fortfarande är maktfullkomlig.

Hon har alltid varit det med sina brister och att hon är fullständigt oduglig men med stöd och ni vet vilket.

Hon kommer att få refererat från någon undre medarbetare, vilket hat hon utsetts här (hon kommer aldrig läsa på flashback.

Därför skall hon älskas ända till Chile. Här har inget att göra.

Hon tycker inte om Svenskar, det är fastlagt. Hon tycker nog inte om Sverige heller. Gröna träd. fält, åkrar som svajar för vinden i första skörden.
Finare md öken och minfält. De har ju så mycket mer.. .Areberna och inte minst, gulligull, kurderna.

Midsommar är bara löjligt..

Kort sagt i sammanfattning är det är MS ett sänke, av värsta sort.
__________________
Senast redigerad av Lagring 2016-05-26 kl. 01:59.
Citera
2016-05-26, 15:45
  #566
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagring
Jodå,,

Det är lätt att hata en så inkompetent människa som nästan blev statsminister, som surfat på staten, era, våra, mina, skattepengar i nära fyrtio år.

Mest för hon fortfarande är maktfullkomlig.

Hon har alltid varit det med sina brister och att hon är fullständigt oduglig men med stöd och ni vet vilket.

Hon kommer att få refererat från någon undre medarbetare, vilket hat hon utsetts här (hon kommer aldrig läsa på flashback.

Därför skall hon älskas ända till Chile. Här har inget att göra.

Hon tycker inte om Svenskar, det är fastlagt. Hon tycker nog inte om Sverige heller. Gröna träd. fält, åkrar som svajar för vinden i första skörden.
Finare md öken och minfält. De har ju så mycket mer.. .Areberna och inte minst, gulligull, kurderna.

Midsommar är bara löjligt..

Kort sagt i sammanfattning är det är MS ett sänke, av värsta sort.

Jag ser Måna lite som en hund, det är ägarens ansvar när hunden biter någon för den har inte möjlighet att ta konsekvensen av sina egna handlingar.
Citera
2016-05-26, 16:09
  #567
Medlem
En bättre fråga är väl: Varför hatar inte ALLA Mona Sahlin?
Citera
2016-05-29, 08:29
  #568
Medlem
Europes avatar
Jag skulle nog snarare säga att jag äcklas och mår illa av henne. Visst anser jag att hon har gjort sig skyldig till samma saker som många andra ledande sjuklöverister, som t.ex. landsförräderi och beivra folkmordspolitiken mot svenskarna, samt att hon bör precis som de andra förhoppningsvis en gång ställas inför rätta och få det straff som tillkommer de som har utfört det absoluta, värsta brottet som man kan tänkas göra sig skyldig till. Men...jag kan faktiskt inte påstå att jag verkligen hatar henne. Jag tål henne inte, men jag hatar nog inte henne heller. Förvisso är det väl av en så ytlig orsak att hon framstår som tragikomisk på vissa sätt.

Däremot hatar jag verkligen Reinfeldt (som var hennes huvudsakliga motståndare när hon var partiledare och strävade efter statsministerposten). Bokstavligen. Kanske för att han inte förefaller vara (helt) efterbliven, utan förmodligen verkligen är helt rutten rakt igenom.
__________________
Senast redigerad av Europe 2016-05-29 kl. 08:31.
Citera
2016-05-29, 09:32
  #569
Medlem
SeverianTheLames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag skulle nog snarare säga att jag äcklas och mår illa av henne. Visst anser jag att hon har gjort sig skyldig till samma saker som många andra ledande sjuklöverister, som t.ex. landsförräderi och beivra folkmordspolitiken mot svenskarna, samt att hon bör precis som de andra förhoppningsvis en gång ställas inför rätta och få det straff som tillkommer de som har utfört det absoluta, värsta brottet som man kan tänkas göra sig skyldig till. Men...jag kan faktiskt inte påstå att jag verkligen hatar henne. Jag tål henne inte, men jag hatar nog inte henne heller. Förvisso är det väl av en så ytlig orsak att hon framstår som tragikomisk på vissa sätt.

Däremot hatar jag verkligen Reinfeldt (som var hennes huvudsakliga motståndare när hon var partiledare och strävade efter statsministerposten). Bokstavligen. Kanske för att han inte förefaller vara (helt) efterbliven, utan förmodligen verkligen är helt rutten rakt igenom.

Mona Sahlin förkroppsligar hela det politiska Sverige. Hon är född med föräldrar som varit politiskt aktiva inom socialdemokratin på hög nivå och har genom sitt nätverk och förmodligen stora förmåga till att spela det partipolitiska spelet lyckats nå de högsta nivåerna. Hon blev nästan statsminister.

Hon gör det så jävla uppenbart hur svensk partipolitik fungerar, med parasitsnabelen i det offentliga kombinerat med hennes bristande kognitiva förmåga och benägenhet att friskt ta för sig av alla förmåner utan att insikten att det hon gör är högst omoraliskt. Hennes uttalande från kontokortsskandelen visar hur genomrutten och hagalen hon är.

Kärringen är genomkorrupt. Jag hoppas att hon återkommer efter sin senaste time-out så att fler svenskar kan beskåda hennes show och ställa frågan hur det egentligen står till med detta landets clowner till politiska ledare.
__________________
Senast redigerad av SeverianTheLame 2016-05-29 kl. 09:34.
Citera
2016-10-15, 13:20
  #570
Medlem
Continental Ops avatar
hon är korrupt, har en äckligt mästrande struntviktig ton, hon har en märklig förmåga att inte behöva ta konsekvenserna av sitt handlande, hon är överviktig vilket är ytterligare ett bevis på hennes allmänna oduglighet.
Citera
2016-10-15, 14:41
  #571
Medlem
Returpappers avatar
Nu är hon ju borta för gott, bra så. Ödsla inte mer energi på en föredetting och låt tråden dö ut.
Citera
2016-10-22, 22:12
  #572
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Nu är hon ju borta för gott, bra så. Ödsla inte mer energi på en föredetting och låt tråden dö ut.

Appro på det...hur borta för gott är hon?...vad gör hon mm? Någon som har koll?
Citera
2016-10-22, 22:18
  #573
Medlem
Pfaltzs avatar
Det är en omdömeslös människa som fått för stort utrymme enbart för att hon är kvinna.
__________________
Senast redigerad av Pfaltz 2016-10-22 kl. 22:28.
Citera
2016-10-22, 23:44
  #574
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MANFREDGOOSE
Varför hatar så många Mona Sahlin? Väldigt många gör det men jag har aldrig hört anledningen till det, visst jag känner till Tobleroneaffären och det där men kom igen, det var femton år sedan, det kan ju omöjligt endast vara det. Jag säger inte att jag sympatiserar med henne, vet knappt någonting om henne, men jag skulle bara vilja veta varför folk hatar henne? Inga "hon är sosse och kommunistsvin" etc, håll er till sakliga och relevanta anledningar.
Jag tycker att hon har ett föraktfullt sätt mot människor.
Hon är falsk.
Hon är en skojare,korrupt och har ett hånflin.
Hon säger sig värna om oss kvinnor men är beredd att ha kvar värsta patriarkala svin.
Hon spänner näsborrarna och kniper ihop munnen och hånar allt och alla.
En häxa.
Citera
2016-10-23, 00:17
  #575
Medlem
zurfarns avatar
Jag hatar människan.
Så otroligt obildad, men ändå i det förgångna hyllad av partikamrater. En av alla dessa S-politiker som fått fritt spelrum, därför att svenska storföretag stått med mössan i hand. Wallenbergarna är värst. Och nu åker lillpojken Markus ner med svetsaren till ett ökenland med åsikter gångbara på medeltiden.

Oj, nu blev jag OT, ursäkta.

Mona är en produkt av detta svenska hyckleri.
Citera
2016-10-23, 00:53
  #576
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Appro på det...hur borta för gott är hon?..

Pretty much. I synnerhet det som framkom för bara någon vecka sedan: Mona Sahlin och hennes före detta livvakt lät skattebetalarna stå för femstjärningt lyxhotell och traktamenten när de gick på en MMA-gala i Houston efter en tjänsteresa i USA.
– Det är ju självklart att skattebetalarna inte ska stå för hotellkostnaderna när någon är på en MMA-gala, säger Daniel Norlander, som attesterade Sahlins reseräkning.

http://www.expressen.se/nyheter/sahl...ma-gala-i-usa/

Definitivt helrökt nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback