Citat:
Ursprungligen postat av
0rganet
Donald ska stämma alla som säger att han har gjort det han säger buss videon.
Sedan förstod jag inte riktigt eller så slö lyssnade jag lite för mycket men skulle Donald fixa problemen med cyberkriminalitet med att bara rätt personer skulle få immigrera?
Nej han skall stämma kvinnorna som helt plötsligt efter 20 år kommer ut och hävdar att Trump våldfört sig på dem. Majoriteten av dessa har blivit debunked redan annars skulle media lagt mer fokus på detta för att försöka köra Trump ner i graven.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bananpyjamasen
Bara upp till bevis. Skulle inte hans video släppas idag?
Nope, måndag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Han.Jelin
Va? Han sa väl att han ska stämma kvinnorna efter valet?
Ja, inget annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
De glömde att han även vill höja militär budgeten med ett par miljarder ovanpå allt det där
Nej han skall inte höja militärbudgeten. Däremot skall han dra ner på kostnader för att försvara andra länder och på så sätt utveckla sin armé för samma budget som den har idag. Mycket sparsamt, logiskt och vettigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Aningen sent släpp säger precis som vissa twitter svar, varför släpptes det inte innan den tredje debatten?
Dem vill dra ur ljugningar ifrån DNC att de inte har en aning om detta trots att han antagligen har video på Donna Brazile etc. där hon har full koll på vad som sker. Då är partitoppen inom demokraterna isåfall djupt involverad, måste avgå och det kommer bli den största händelsen någonsin i ett Amerikansk val.
Donna Brazile var bland annat med på TYT och FOX häromkvällen efter debatten där hon gång på gång hävdade att hon inte hade koll på någonting trots att hon nämns i wikileaksmailen. Pga att media är tam som fan i USA så kan hon hävda "RYSSLAND" som svar på wikileaks men om James O'Keefe har video på när hon pratar om detta (att skjutsa ut folk som hetsar på Trump rallies etc.) så kan hon inte ta sig ur detta. Då har hon dessutom ljugit om det några dagar tidigare
Jag vågar inte ta ur segern i förskott innan jag ser detta med egna ögon på måndag men om O'Keefe inte överdriver detta utan faktiskt har något matigt (som han haft i tidigare videos) och det faktiskt involverar Brazile m.fl. i toppskiktet av Demokraterna så kommer det påverka detta valet garanterat.
Kan tillomed vara så att Trump redan är definitiv vinnare efter måndagen. Och detta inte bara pga den skandal som detta innebär för Demokraterna utan för att Hillary och Donna Brazile kommer åka dit rättsligt. Att störa någons 1st amendment rights under ett val är typ det fulaste du kan göra i USA.