Citat:
Ursprungligen postat av
Potifar2
Har inte räknat, men Lotta skrev massor med SMS där HON skrev om tecken på HANS otrohet, bla att HAN inte hörde av sig. Detta var två sjukligt svartsjuka individer = dubbelt dåligt.
Lotta må ha varit välfungerande tidigare,men vid tillfället för mordet var hon uppenbart störd och drevs av ångest, både över våld, men också av svartsjuka.
Det blir en form utav motbevisning mot varann, ofta anklagar de en för just att vara otrogen, för att de själv är det..... Och fullblodspsykopater (själv fick jag en spark i huvudet då min bror lämnade av mig i en bil han köpt utav mig, som jag haft i 4 år, samtidigt som han skrek vem jag knullade med, jag sa att det är ju min bror i min gamla bil.... men det hjälpte inte, det nyåret hade jag fläskläppar och en fet blåtira.... För att min bror snällt körde mig hem......En vanlig människa kommer aldrig förstå :/
Det är jättesvårt i text att förklara hur man tänker, man blir besatt samtidigt som man vet att man tänker fel, så sugs man med i det hela. Det spinner på så fort att man inte hinner stanna upp och tänka. Det är så sjukt så en normaltänkande kommer aldrig förstå, man måste varit där själv och i mitt fall kommit levandes därifrån..... tro inte för den sakens skull att jag får vara i fred i dagens läge..... Trots 13 år sedan händelsen, ack nej, han hör av sig 1-2 ggr på Fb. jag låter aset hållas där, då vet jag att han inte tar kontakt på annat sätt