2016-10-22, 00:38
Medlem
Stjerna7s avatar
Såja! Äntligen klar för Weekend League i helgen. Svettigt värre, 4-3 efter förlängning i semin tärde, men finalen blev en enkel historia
Citera
2016-10-22, 01:06
Medlem
LinzLuss avatar
Flyger igenom divisionerna med följande lag :http://www.futhead.com/17/squads/1501464/

Är nöjd med laget och det spelar bra. Den enda jag inte gillar är Carlos Bacca. 12 mål på 24 matcher
Testade Mario Mandzukic men han är inte min typ av anfallare, slår knappt inlägg.

Någon som har lite tips på anfallare eller åsikter om laget för övrigt? Dybala är ju en våt dröm men för dyr för tillfället. Har 10k men mina tankar ligger på att uppgradera laget på onsdag, när man får rewards för fut champions.
Citera
2016-10-22, 01:27
Medlem
Ledde semin i draften å tapppa connection å förlora såklart, går tbx till FUT o ser att jag har 5000 fifa points som jag inte har köpt? Går det kolla betalningshistorik elr något, spelar på PS4.
Citera
2016-10-22, 01:44
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinzLus
Flyger igenom divisionerna med följande lag :http://www.futhead.com/17/squads/1501464/

Är nöjd med laget och det spelar bra. Den enda jag inte gillar är Carlos Bacca. 12 mål på 24 matcher
Testade Mario Mandzukic men han är inte min typ av anfallare, slår knappt inlägg.

Någon som har lite tips på anfallare eller åsikter om laget för övrigt? Dybala är ju en våt dröm men för dyr för tillfället. Har 10k men mina tankar ligger på att uppgradera laget på onsdag, när man får rewards för fut champions.
Tycker att det är den positionen som är problemet i Seria A. Finns ju ingen anfallare bortsett Dybala och Higuain, men då kostar det. Sen kan man väl lira någon RF/LF om man vill och komma undan billigare.
Citera
2016-10-22, 02:39
Medlem
Brainmydamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Tycker att det är den positionen som är problemet i Seria A. Finns ju ingen anfallare bortsett Dybala och Higuain, men då kostar det. Sen kan man väl lira någon RF/LF om man vill och komma undan billigare.
Köpte Higuain och hade lite svårt att komma in i spelet med han, dvs till hur jag kom på hur man ska använda honom. Jäkla monster!!!!!
Citera
2016-10-22, 02:45
Medlem
Bara jag som åker in och ut från EAservrarna fortfarande? Segt att torska en match i FUT Champions pga disconnect när man leder med 2-0...
Citera
2016-10-22, 03:51
Medlem
Brainmydamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Bara jag som åker in och ut från EAservrarna fortfarande? Segt att torska en match i FUT Champions pga disconnect när man leder med 2-0...
Märkligt att alla leder när dom disconnectas Rullat på bra för mig ikväll på ps4 ang servrarna...
Citera
2016-10-22, 05:15
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Värt att köpa halloween-kort för typ 60k? Sugen på att köpa t.ex. Balotelli och hoppas kortet stiger.

Edit: fick tag på Sneijder strax under 60k. Hoppas han stiger till typ 100k. I värsta fall kan jag göra SBC så får jag Gaspars specialkort.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-10-22 kl. 05:57.
Citera
2016-10-22, 05:21
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brainmydamage
Köpte Higuain och hade lite svårt att komma in i spelet med han, dvs till hur jag kom på hur man ska använda honom. Jäkla monster!!!!!

Köpte också han får någon dag sedan han e riktigt bra i avslutslägen missar inte mycket.
Citera
2016-10-22, 06:12
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonie
Köpte också han får någon dag sedan han e riktigt bra i avslutslägen missar inte mycket.
Funderat på att köpa Higuain. Värd runt 120k?

Vilket halloween-kort är billigast? Sökt igenom några och inte hittat nån under 50k.
Citera
2016-10-22, 06:18
Medlem
Om de inte blir nån utmaning med Feynoord-Ajax är de tametusan skandal.
Har 100 spelare i tradepilen redo.
Citera
2016-10-22, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Funderat på att köpa Higuain. Värd runt 120k?

Vilket halloween-kort är billigast? Sökt igenom några och inte hittat nån under 50k.
Higuain är som han är alla andra år, man tittar på statsen och ratingen och tänker att iår måste ju han ändå vara bra. Men EA spelar en återigen ett spratt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in