Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-21, 20:26
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Men sluta. Det där är ju bara ihopklippta lösa filmsnuttar från fan vet var. Kommenterat av någon snubbe som tror han har något. Om han hade något hade han kunnat leverera det på tre minuter. Jösses.

Project veritas, CNN, Wikileaks.
2016-10-21, 20:42
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Inte en kotte bryr sig. Eller är "det kört för Trump" nu igen?

Jag tror att det har varit kört för Trump sen han vann primärvalet.

Du är med på att han ligger efter i opinionsundersökningarna, eller hur? Han behöver vinna väljare. Vi kan anta att han redan har alla som gillar att han är ett rövhål på hans sida.
2016-10-21, 20:44
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Men sluta. Det där är ju bara ihopklippta lösa filmsnuttar från fan vet var. Kommenterat av någon snubbe som tror han har något. Om han hade något hade han kunnat leverera det på tre minuter. Jösses.
Ta av skygglapparna och se verkligheten.
2016-10-21, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned

Du är med på att han ligger efter i opinionsundersökningarna, eller hur? Han behöver vinna väljare. Vi kan anta att han redan har alla som gillar att han är ett rövhål på hans sida.

Frågan är inte om han ligger efter i opinionsundersökningarna, frågan är hur vinklade dessa är och hur underskattad han därför är i dem.
Många kommer att få en chock på valdagen ifall de tror att detta blir en enkel seger för Clinton.
Senast redigerad av Pullups 2016-10-21 kl. 20:51.
2016-10-21, 20:56
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned

CNN, NBC och alla andra nyhetskanaler som står bakom Hillarys korruption är inte att lita på.

Enligt IBD, som har haft bäst träffsäkerhet i tidigare val, så leder Trump med 1%.
http://www.investors.com/politics/ibd-tipp-presidential-election-poll/

Och då ska vi också komma ihåg att det är nästan 3 veckor kvar till val, och mycket pekar på att det kommer rasa för Hillary alltefter mer skit kommer ut om henne.
2016-10-21, 21:08
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
CNN, NBC och alla andra nyhetskanaler som står bakom Hillarys korruption är inte att lita på.

Enligt IBD, som har haft bäst träffsäkerhet i tidigare val, så leder Trump med 1%.

Och då ska vi också komma ihåg att det är nästan 3 veckor kvar till val, och mycket pekar på att det kommer rasa för Hillary alltefter mer skit kommer ut om henne.

Är det den populära rösten eller är det de viktiga rösterna som han leder med?
2016-10-21, 21:16
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Är det den populära rösten eller är det de viktiga rösterna som han leder med?
Det framgår inte i vilka stater han leder i, men jag hörde så sent som idag på CNN att Trump ligger efter i Pennsylvania och att han inte kommer ha en chans där. Men bara någon timme efter så kom en opartisk undersökning, dock inte IBD, som visade att han ledde i Pennsylvania. Så det där att Hillary ska ha över 270 elektorsröster (som gör att man automatiskt vinner) tar jag med en nypa salt än så länge. Egentligen så tar jag alla undersökningar med en nypa salt just nu då mycket kan påverka väljarna fram till valdagen.
2016-10-21, 21:21
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2

Oj ja! CNN och andra medier kontrolleras ju naturligtvis av den stora kapitallistkommunist judenegerkatolikfrimurarkonspirationen. Foliehattspraraden har ju sedan månader kastat de mest absurda beskyllningar på Clinton, så lite mer kan väl inte görs så stor skillnad? Jamenar, eftersom Clinton redan skall planera harmagedon i form av kärnvapenkrig, massmördar politiska motståndare, och för övrigt praktiskt taget är död i Parkinson och diverse sjukdomar, så vilken mer skit kan man kasta på henne?

Detta sagt lutar jag nog åt att tölpen Trum vinner till sist, men att opinionsundersökningar säger annat beror nog inte på en konspiration utan på att valet är extremt svårprestignerat.
2016-10-21, 21:27
Medlem
baggebo1s avatar
Trumps tal på middagen efter debatten. De judeodemokratiska högdjuren skrattade med första halvan, sen började de bua.

https://www.youtube.com/watch?v=JOUFsCS7xYE
2016-10-21, 21:29
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Oj ja! CNN och andra medier kontrolleras ju naturligtvis av den stora kapitallistkommunist judenegerkatolikfrimurarkonspirationen. Foliehattspraraden har ju sedan månader kastat de mest absurda beskyllningar på Clinton, så lite mer kan väl inte görs så stor skillnad? Jamenar, eftersom Clinton redan skall planera harmagedon i form av kärnvapenkrig, massmördar politiska motståndare, och för övrigt praktiskt taget är död i Parkinson och diverse sjukdomar, så vilken mer skit kan man kasta på henne?

Detta sagt lutar jag nog åt att tölpen Trum vinner till sist, men att opinionsundersökningar säger annat beror nog inte på en konspiration utan på att valet är extremt svårprestignerat.

Det är ju mer PK agendan som väldigt många tidningar verkar lida av som problemet.
Journalister är människor som styrs av samhället osv (allt vet du ju redan), och är det inte ok att vara "rasist", så tycker många så.
Religions varning skulle jag säga, bara inkvisitionen som saknas.

Trump är inte sådan eller rättare sagt han följer inte religionen.

Befriande kan jag tycka, även om jag inte är förtjust i honom, han blottlägger det hela iaf, det kan man ge honom.
2016-10-21, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Trumps tal på middagen efter debatten. De judeodemokratiska högdjuren skrattade med första halvan, sen började de bua.

https://www.youtube.com/watch?v=JOUFsCS7xYE

Dom skrattar för att han går emot deras djävulska plan.

Bloomberg tappade hakan när Trump talade sanningen om hillarys anti katolska kommentarer.
2016-10-21, 21:30
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
När T Roosevelt föddes för snart 180 år sedan hade inte Trumps släkt utvandrat från Irland.

Jag förstår varför du vill hålla dig från modern tid men det blir ack så fånigt "Clodius".

Ronald Reagan, George Bush SR och JR bedrev den politik med enorma skattesänkningar, globalism som Trump stått för under hela sitt liv till och med för 3 år sedan. Det är bara nu inför presidentvalet han som populist hoppat på the crazy train för att få knäppgökarnas röster. Hade han kunnat ställa upp för demokraterna som han stöttade förut, personlig vän med Clintons som han sa var otroligt bra som president och senare Hillart som utrikesminister så hade han varit demokratisk presidentkandidat. Men som miljardär som vill sänka skatten för de rikaste och med ett arbetarfientligt facit, ett svagt intellekt passar han inte in bland de utbildade demokraterna.
Han är mer av en "tea party"-galning.
Idiot! Du skrev "alltid" och jag har återigen som så många gånger förut visat att du är en löjlig skrävlare som inte har täckning för dina floskler! Men man behöver inte gå tillbaka till Theodor Roosevelt för att hitta mitten-inriktade republikaner. Gerald Ford och Nixon är representanter från 70-talet, och tendensen är inte utplånad från dagens republikaner heller. På motsvarande sätt finns det rätt högerinriktade demokrater. Du har inte någon reel förståelse för att det amerikanska partisystemet är fundamentalt annorlunda än det europeiska.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in