Citat:
Ursprungligen postat av
Clodius
Oj ja! CNN och andra medier kontrolleras ju naturligtvis av den stora kapitallistkommunist judenegerkatolikfrimurarkonspirationen. Foliehattspraraden har ju sedan månader kastat de mest absurda beskyllningar på Clinton, så lite mer kan väl inte görs så stor skillnad? Jamenar, eftersom Clinton redan skall planera harmagedon i form av kärnvapenkrig, massmördar politiska motståndare, och för övrigt praktiskt taget är död i Parkinson och diverse sjukdomar, så vilken mer skit kan man kasta på henne?
Detta sagt lutar jag nog åt att tölpen Trum vinner till sist, men att opinionsundersökningar säger annat beror nog inte på en konspiration utan på att valet är extremt svårprestignerat.
Det är ju mer PK agendan som väldigt många tidningar verkar lida av som problemet.
Journalister är människor som styrs av samhället osv (allt vet du ju redan), och är det inte ok att vara "rasist", så tycker många så.
Religions varning skulle jag säga, bara inkvisitionen som saknas.
Trump är inte sådan eller rättare sagt han följer inte religionen.
Befriande kan jag tycka, även om jag inte är förtjust i honom, han blottlägger det hela iaf, det kan man ge honom.