Citat:
Ursprungligen postat av
korvbenke
Haha det bästa ifrån middagen måste ju ändå ha varit när Trump snackade kolla in minen på gubben skriker ju guilty
http://i.imgur.com/zglIKRT.gif 
Haha det där kommer vara alla liberalers min under valnatten först skrattar dem o tror att: "nu skall vi snart fira" men sedan kommer Trump och vinner de flesta swing states och även en och en annan demokratisk stat
Notera att det är så jag tror det kommer bli om det fortsätter vara even i alla polls. Jag tar fortf inte ut någonting i förskott för vad som helst kan hända nästkommande 19 dagar. Om de har någon mer video på Trump så kan Hillary gå uppåt och om det kommer ut något än större ifrån wikileaks / Project Veritas som involverar Donna Brazile eller kanske t.om. Hillary herself så kommer Trump kunna dra uppåt rejält.
Detta är långtifrån över ännu.
Citat:
Ursprungligen postat av
C.B.G.
Samtidigt står det litet längre ner på samma sida:
But in a head-to-head matchup, Clinton continues to hold a two-point edge over Trump, at 43% to 41% for Trump
Är det någon som vet vad som menas med detta? Jag är på jobbet så jag har inte tid att fördjupa mig.
Head to Head menas alltså att det finns bara dem två att välja på. Nu är det ju inte så i riktiga valet utan de kommer bli mer likt de första siffrorna då det finns 3rd party candidates som Jill Stein och Gary "Aleppo" Johnson som kommer roffa åt sig ett par procent tillsammans.