2016-10-20, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoLogo
Ok jag kan inte förklara snabbt hur jag kom till den slutsatsen men ja Hilley kan absolut starta krig med Ryssland det är väl mainstream media som rapporterar om det. Jill Stein Gröna partiets kandidat i USA säger att Hillery kan starta krig med Ryssland. Kolla upp det själv.

http://www.realclearpolitics.com/video/2016/10/12/jill_stein_hillary_clintons_declared_syria_policy_ could_start_a_nuclear_war.html
2016-10-20, 11:37
Medlem
Underbar debatt! Nu tar Trump det här!

2016-10-20, 11:43
Medlem
javeliners avatar
Jag tycker det räcker med att bara observera Hillary Clintons ansiktsuttryck en längre stund för att konstatera att hon har någon psykisk störning.

Trump däremot rent visuellt uppfattas som helt frisk.
2016-10-20, 11:43
Avslutad
Citat:
Hillery Clintons sista kommentar i debatt 2 om att hon respekterar Trumps barn, om min magkänsla stämmer var det ett direkt hot emot dem.

Trump kan offra sig själv, men inte sina barn.

Det är orsaken att när Hillery kallar Trump marionettdocka och han replikerar utan att säga till vem Hillery är marionettdocka till. Hennes jävla leende. Jag tycker mig se ilskan i Trump vid den replikväxlingen.

Trump hade kört över Hillery annars.

Hillery är ond och just det fick mig att inse precis hur sjuk hon är

Så om man ger någon en komplimang för att de har fina och väluppfostrade barn och att Trump måste vara en bra pappa så är det ett underförstått hot?
2016-10-20, 11:44
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Hillery Clintons sista kommentar i debatt 2 om att hon respekterar Trumps barn, om min magkänsla stämmer var det ett direkt hot emot dem.

Det är orsaken att när Hillery kallar Trump marionettdocka och han replikerar utan att säga till vem Hillery är marionettdocka till. Hennes jävla leende. Jag tycker mig se ilskan i Trump vid den replikväxlingen.

Min rekommendation är att inte gå efter magkänslan när du är hungrig...
2016-10-20, 11:48
Medlem
nobbenss avatar
Har lyssnat på alla tre debatterna och vad jag har sett är personangreppen till största delen komna från HC och inte DT. De gånger de kommer från DT så är de oftast personangrepp gjorda i syfte att försvara sig mot hennes anklagelser om att han har svårt för sig i sin (sex)kontakt med kvinnor. Att DT kommer till korta som charmör har egentligen inte något att göra med hans politiska ambitioner och förmåga att realisera dessa. Ja när sakargumenten tryter är personangreppen det som står till buds - synd att de inte genomskådas i det här fallet.
2016-10-20, 11:48
Medlem
Citat:

Inte för jag har några direkta sympatier för Hillary så tror jag hon faktiskt sa detta ärligt, även en något lömsk person kan ha ljusa sidor. Nej det är krafterna bakom henne och alla dom andra nickedockerna i senat, kongress och i många av de federala myndigheter som är farliga och kan ta till alla medel för att kunna styra rätt - så länge skeppet inte girar för mycket sitter de flesta lungt i båten, men hastiga rörelser kommer aldrig att accepteras.
2016-10-20, 11:49
Medlem
Bushsweedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
Klart att vi till viss del har samma problem här i Sverige, men inte så brutalt öppet som det är i USA. Givetvis kan man diskutera vilket som är bäst/sämst men det känns som att det i alla fall finns neutral media fortfarande i Sverige medans i USA så är nyheter mer eller mindre showbiz som allt annat.

Det är väl jättebra att media är tydliga med sin politiska bias och inför öppen ridå vädrar en bred flora av åsikter kontroversiella såsom okontroversiella och låter oss som konsumenter själva skapa oss en uppfattning?
Är man inte människa nog att klara sålla och förstå sig på den information och de åsikter som bryts i politiska debatter utan förenklingar och förklaringar av "neutrala" "välvilliga & rättrådiga" soffpaneler, journalister och programledare bör man på fullt allvar hoppa över politiken till förmån för andra aktiviteter..

Sveriges media neutral? ha ha.. Svensk media om något är riktig showbiz..
2016-10-20, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Så om man ger någon en komplimang för att de har fina och väluppfostrade barn och att Trump måste vara en bra pappa så är det ett underförstått hot?

Läs på om Clintons. Jag har min magkänsla, fel eller rätt men jag vet jag gjort arbetet med att studera Clintons och så kände jag och för mig var det uppenbart.
2016-10-20, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalleDussin
Inte för jag har några direkta sympatier för Hillary så tror jag hon faktiskt sa detta ärligt, även en något lömsk person kan ha ljusa sidor. Nej det är krafterna bakom henne och alla dom andra nickedockerna i senat, kongress och i många av de federala myndigheter som är farliga och kan ta till alla medel för att kunna styra rätt - så länge skeppet inte girar för mycket sitter de flesta lungt i båten, men hastiga rörelser kommer aldrig att accepteras.

Absolut som att inte betala ut pengar till de nödställda i Haiti via Clintons fond och öppet ljuga om det i debatten.
2016-10-20, 11:59
Medlem
Citat:
Absolut som att inte betala ut pengar till de nödställda i Haiti via Clintons fond och öppet ljuga om det i debatten.

Mitt resonemang:

Trump håller sitt brandtal emot globalism 2016-10-13 han verkar all in efter att de övriga republikaneran övergett skeppet med citat från hans twitter "bojorna är borta"

Trump gör en bra debatt. Men HIllery som alltid utmålats som nickedocka för NWO kallar honom Putins nickedocka och han smashar inte in den något håller honom tillbaka.

Han vet vilka han utmanar men jag tror ärligt Trump aldrig trott hans barn kunde råka illa ut.

Jag kan ha helt fel det är jag medveten om, men så tänker jag
2016-10-20, 12:15
Medlem
andreasmms avatar
Vad fan är det media blåst upp och gjort en jättegrej av att Trump sa att han ansåg skiten vara riggad med medier som håller Clinton hårt om famnen?

Bekräftar ju faktiskt vad han sa när medier försöker blåsa upp det nu som demokratihatare!!!!!11ett!

Noterar även igår att Aftonhoran igår valt ut bilder på Trump där han man fångat honom när han ser arg ut och har munnen öppen så att ser helt konstigt ut, medan man valt ut normala bilder på Clinton.
Ständigt har Aftonhoran och Expressen haft sina vänsterliberala krönikörer att skriva illa om Trump och vinkla skit någonting så in i helvete. Vore så underbart ifall Trump vinner, inte bara för världens framtid men för att få käft på sådana här äckliga och vidriga människor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in