Citat:
Ursprungligen postat av
Lucas49
Sista debatten gick ju som väntat Hillarýs väg. Trump föll fällan att var sig själv och sumpade därmed sina chanser återigen. Vem vill ha en president som väser elakheter och beter sig allmänt omoget. Ingen förutom dom närmaste sörjande ställer sig ju bakom Trumps barnsliga uppträdande i debattens sista del. Republikanerna skyr honom mer än Hillary och vill inte se honom som representant för partiet. Något är fel i hans spyke när man som gammal man beter sig som en omogen tonåring. Nu lär demokraterna vinna men nära en katastrof f´var det. Skärpning i det republikanska partiet är av nöden så inga fler stollar får chansen att destabilisera partiet och landet som pajasen Trump nu gjort.
Tyvärr är det nog inbyggt i demokratin att även stollar som Trump får en chans att ta sig fram i politiken trots noll koll på läget i landet, i omvärlden eller ens sig själv.
Hillery Clintons sista kommentar i debatt 2 om att hon respekterar Trumps barn, om min magkänsla stämmer var det ett direkt hot emot dem.
Trump kan offra sig själv, men inte sina barn.
Det är orsaken att när Hillery kallar Trump marionettdocka och han replikerar utan att säga till vem Hillery är marionettdocka till. Hennes jävla leende. Jag tycker mig se ilskan i Trump vid den replikväxlingen.
Trump hade kört över Hillery annars.
Hillery är ond och just det fick mig att inse precis hur sjuk hon är.