Citat:
Ursprungligen postat av
BenHorne
Jag förstår inte riktigt vad du pratar om? Att hon pratar som svenska politiker, är det ett fel i sig? Du bör erkänna att svenska politiker inte har en tendens till interventionism. Trump framställdes nog mest som muslimhatare för att han ville stänga gränsen för de som är muslimer. Det är långt ifrån situationen i Sverige. Jag vet inte om du försöker skriva "det" eller "de", men Hillary/Obama gick inte in med boots on the ground i mellanöstern, tvärtom.
Jag börjar bli trött på folk som ser USA som en defacto världspolis, IS har ett eget indviduellt ansvar. Det är rentav osmakligt att påstå att någon administration i US "skapade" IS. De skapade sig själva, dels genom att utnyttja massivt sunnimusliskt missnöje, dels genom att vara totala jävla rövhål. Att skylla på USA gör att det individuella ansvaret försvinner. Personligen anser jag att varje islamist ska få ansvara för dennes handlingar, snarare än Clinton.
Klockan är mycket Mr. BenHorne, trodde förts det var anledningen att du inte förstod min text.
Sen såg jag att du ändrat Donalds Trumps namn i min text till Dtrumpf eller vad du skrev, och tänkte hey - här har vi en morgonpigg jäven!
Menar att svenska politiker har kört de där Open Borders snacket länge nu, sedan när gränskontrollen kom i slutet av förra året tog det slut med 'Öppna Era Hjärtan' och liknande Clinton kör med, inte lika smörigt kanske.
Donald Trump vill stänga landet för inresa till de vet "what the fuck is going on"
Hillary Clinton har varit delaktig i Iraqkriget, Libyen, Syrien och fan, är det inte värre om de bombar ens land än bannar en från inresa? (jag får ändå inte åka in i USA, men hade tyckt så även om jag fick)
Jag är med trött på amerikansk världspolis.
Men ISIS skapades inte av själva, tvärtom är det SKRÄMMANDE vilken delaktighet Hillary Clinton och USA hade i skapandet av den terrorsekten.
Jag lovar, Mr. BenHorne - är du Pro-Clinton och tror på det där så saknar du bara infon.
Dra nytta av din morgonpigga sida och kolla hos Wikileaks, förslag:
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/3774
Om du är en Pro-Clinton så måste jag fråga: Why?
Tack för visad förståelse, Mr. B.Horne! ✌🏼️