Citat:
Ursprungligen postat av
TKD_1337
Det är bara att själv jämföra USC Dornsife/Los Angeles Times opinionsundersökningar med de andra opinionsundersökningarna. Det går mycket bättre för Trump i den.
Så med andra ord är opinionsmätningar såsom under BREXIT helt irrelevanta?
Citat:
Ursprungligen postat av
TKD_1337
Jag har inte sett den.
Dags att göra det då om du uppskattar riktig journalistik, det kommer fler avslöjanden fram till valet dessutom. Detta kommer legitimera valfusk-anklagelserna som Trump och 41% av folket anser som pågår.
Detta mot hur MSM behandlat frågorna om Hillary's hundratals skandaler och det faktum att Wikileaks blivit kriminellt enligt CNN att besöka och läsa, som tur är så kan ju dom rapportera dom rätt "vinklarna" ur några få email så inte alla priviligerade känner sig så himla mera korkade.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
Lite antiklimax att höra Mr. Trump så inne på de där kriget mot Iran han lovade judarna på AIPAC, det sätter hela grejen lite skevt för mig måste jag säga.
Visst, Hillary Clinton är väl en större fiende till världsfred än vad Donald Trump är, och att höra subban skryta om Clinton Foundation var en upplevelse man sent ska glömma.
Sen tycker jag att Donald Trump ska få det där Emmy-Priset han aldrig fick!
Är det jag som överdriver Trumps krigshets mot Iran bara kanske? Jaja.. The system is rigged anyway
Helt korrekt analyserat. Trump pushar på Iran dels för att landet dränerat USA på pengar efter Hillarys(eller var det Rape-Bill?) inkompetens men också det faktumet att Israel-vänliga tidningar som dominerar USA inte ska ha något att klaga på där.