2016-10-20, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Då hade Hillary lunginflammation. Nu är den borta och hon är på väg mot att bli USA:s 45:e president.
Jovisst, hon har hostat i flera år nu...hoppas på en riktig attack i direktsändning. Men de har väl pumpat henne full med kortison och knark och anti-cough-medicine. Kvinnan kan ju knappt gå! Hennes bil är en handikappvan.
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Jepp, och där kastade han bort allt han eventuellt hade vunnit i debatten; det är den soundbite som kommer spelas mest.
Och han som kan behöva fler kvinnliga röster...
Medlem
Citat:
Jepp, och där kastade han bort allt han eventuellt hade vunnit i debatten; det är den soundbite som kommer spelas mest.
Hade varit ett utmärkt slut på epilogen.
Medlem
Reguluss avatar
Trump är mer fokuserad i slutanförandet. Korta satser.
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornelia92
Clinton eller USA i helhet kan ju inte införa någon icke-flygzon över Syrien. Det är totalt omöjligt. Så kan hon inte stå och säga. Det måste vara en FN-grej. Annars är det ju i princip att förklara krig mot alla... Det är substanslöst valfläsk.

Hela Syrien-frågan är ju inget man vill ta i. Vanliga väljare på alla sidor är trötta på att lägga en massa skattepengar på att kriga i MENA-länder. Därför Trump också hävdar att han ska börja ta betalt för USA har militärer i Sydkorea, etc.

Den största anledningen till att Syrien tas upp är tyvärr för att det påverkar Europa och USA (främst på grund av flyktingsituationen och ISIS).
Medlem
Qawseds avatar
Att första debatten var Clintons bästa är ju knappt diskutabelt. Andra och även denna känns svårare att bedöma. Men det skulle inte förvåna mig om Trump lyfter lite i pollsen efter detta, men det lär inte handla om mycket.

Extremt svårt att va objektiv och gissa vad folk tycker och tänker dock.
Medlem
Måste säga att både är riktigt unlikeable. HIllary är rent vidrig, men det beror kanske på förkunskaper man har om henne. Trump känns dryg och barnslig. Fast jag får positiva vibbar av hur affärsmässig han är till hela ledarskapet och det tror jag går hem. Saker som när han nämnde överaskningsmoment i Mosul och andra såna grejer om hur ineffektiv regeringen är.
Medlem
Amarths avatar
Är det bara jag som tycker att moderatorn verkar håller på att skita på sig?
2016-10-20, 04:37
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Vad tror du själv? Tror du inte att detta klipp kommer spelas gång efter annan?

Ja det har de gjort med Grab em by the pussy också men det har liksom runnit av som vatten på en gås.
Medlem
0rganets avatar
Varför har Donald fått svara först på de många sista frågorna och sedan lämna svar till Hillary och hon inte kunnat?
Medlem
Jag var skeptisk till Hilllary överhuvudtaget att hon skulle ställa upp. Men Hillary har imponerat stort med sin kunnighet under dessa tre debatter. Fast hon fick ju i och för sig inget seriöst mostånd rent intellektuellt heller.

Clinton kommer att bli en mycket bra och stark president som vi amerikaner kan vara stolta över.

Imponerande att hon överhuvudtaget orkar debattera så energiskt med denna oseriösa ovårdade tölp, det måste tära hårt. Det visar styrka tycker jag.
Bannlyst
Jävlar så bra han låter nu i slutet wow!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in