2016-10-19, 23:51
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Jag tänker att Trumps svada och paranoja om riggat val bara går hem hos en liten klick foliehattar på Godlike Productions. Resten av väljarna fattar att detta är loosersnack.

Har du sett Okeefes videos? Inte? Gör det. Där ser man svart på vitt hur mycket det fuskas och riggas från Hillarys sida.
2016-10-19, 23:52
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FearisaMotion
Ja, eller? Antar att du lyckats undgå de tusentals mejl som wikileaks släppt.
Visst var det kl 03:00 svensk tid som debatten drar igång?

Ja.
2016-10-19, 23:54
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Har du sett Okeefes videos? Inte? Gör det. Där ser man svart på vitt hur mycket det fuskas och riggas från Hillarys sida.

Madagascar kommer svara att O'Keefe är en högervriden konspirationsteoretiker som klipper sina reportage på ett vilseledande sätt. Så extremt förutsägbart.
2016-10-20, 00:19
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Madagascar kommer svara att O'Keefe är en högervriden konspirationsteoretiker som klipper sina reportage på ett vilseledande sätt. Så extremt förutsägbart.
Hahaha... ja och som är fenomenalt usel på att presentera sitt budskap.

-----

Enda chansen att Trump vinner debatten är nog att Clinton seglar i backen som hon gjorde 11e september. Jag antar att en del trumpeter sitter och hoppas på det.

Blir det något av med Trumps krav på dopingkontroll innan debatten!?
2016-10-20, 01:02
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Det kan ju bli kontraproduktivt för Trump att orera om valfusk. Han väljare kan ju tänka att det är ingen idé att gå att rösta.

O'Keefe är tydligen inbjuden av trump till debatten ikväll. Liksom Sarah Palin, Obamas brorsa (!) och en kvinna som B Clinton ska ha förgripigt sig på.

Man kan ju fumdera på om Trump själv kommer dyka upp i natt. Han har ju tydligen skippat något slags genrep/walk through i debattlokalen.
2016-10-20, 01:08
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Man kan ju fumdera på om Trump själv kommer dyka upp i natt. Han har ju tydligen skippat något slags genrep/walk through i debattlokalen.
Tror inte han missar ett sånt tillfälle att nå en stor TV publik.

Blir spännande hur, eller om, han kommer gnälla om talartid eller debattledaren-som ju tydligen är registrerad demokrat, trots sitt jobb på Fox News...

Och hur mycket han kommer släppa på hämningarna. Eller om han kommer göra ett seriöst försök att nå "undeciders" för att skaffa sig en riktig chans i valet.
2016-10-20, 01:10
Bannlyst
BILL CLINTON'S SON SKA GÖRA EN PRESSER INNAN DEBATTEN.

JAG KAN DÖ LYCKLIG NU!

The madman! MAGA

Här är en bild på Kellyanne och Malik nyss (OBAMAS HALVBROR SOM SUPPORTAR TRUMP!!!)

https://twitter.com/KellyannePolls/status/788876951406555136

O'keefe kommer som gäst

Bannon säger att dom har massa med hemliga gäster. Alltså är så taggad nu så ni vet inte
2016-10-20, 01:13
Bannlyst
Sessions, Trump family, General Flynn, Rudy m.m visar debatten live på trumps facebook, kommer bli så galet! (Zuckerberg censorerar säkert siffrorna)

realdonaldtrump på facebook!

RSBN sänder live!
infowars!
OANN!
SVT1

Tagga!
2016-10-20, 01:14
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Hahaha... ja och som är fenomenalt usel på att presentera sitt budskap.

-----

Enda chansen att Trump vinner debatten är nog att Clinton seglar i backen som hon gjorde 11e september. Jag antar att en del trumpeter sitter och hoppas på det.

Blir det något av med Trumps krav på dopingkontroll innan debatten!?

Citat:
Det kan ju bli kontraproduktivt för Trump att orera om valfusk. Han väljare kan ju tänka att det är ingen idé att gå att rösta.

O'Keefe är tydligen inbjuden av trump till debatten ikväll. Liksom Sarah Palin, Obamas brorsa (!) och en kvinna som B Clinton ska ha förgripigt sig på.

Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Tror inte han missar ett sånt tillfälle att nå en stor TV publik.

Blir spännande hur, eller om, han kommer gnälla om talartid eller debattledaren-som ju tydligen är registrerad demokrat, trots sitt jobb på Fox News...

Och hur mycket han kommer släppa på hämningarna. Eller om han kommer göra ett seriöst försök att nå "undeciders" för att skaffa sig en riktig chans i valet.

Det är väl erat sista hopp ikväll att Trumpen skulle lyckas göra bort sig sorry guys It's not going to happen.
2016-10-20, 01:14
Medlem
gato12s avatar
Lite märkligt att TV 4 inte sänder, de var så pigga under primärvalet men nu föredrar de gamla mögiga kriminalserier istället.
2016-10-20, 01:16
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Det är väl erat sista hopp ikväll att Trumpen skulle lyckas göra bort sig sorry guys It's not going to happen.
Öh va?

Nu är du lite paranoid tycker jag. Själv njuter jag mest av underhållningen, är långt ifrån någon Hillary supporter, höll på Sanders.

Men kul att det hänger lite folk här i tråden som ska se debatten live.
2016-10-20, 01:17
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Öh va?

Nu är du lite paranoid tycker jag. Själv njuter jag mest av underhållningen, är långt ifrån någon Hillary supporter, höll på Sanders.

De flesta Sanders supportrar är fly förbannad över hur Sanders fuskades bort ifrån valet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in