2016-10-19, 21:56
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManJuice
Tack för detta. Men vet du om man kan se nån repris i efterhand?

Har du tillgång till internet? Testa Youtube.
2016-10-19, 21:57
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:

Som redan nämnt finns allt på tuben (i överflöd också). De förra debatterna har även vevats och diskuterats ganska friskt på amerikanska kanaler dagen efter också.
2016-10-19, 22:16
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:

Brukar laddas upp på YouTube efter bara någon timma. Så om du kollar imorgon bitti så lär den finnas där garanterat.
2016-10-19, 22:33
Medlem
Tubleross avatar
Oavsett vad medierna säger så har Trump ett stort övertag i denna debatten. Alla läckta mejl från wikileaks och för att inte nämna videorna från Project Veritas så ser jag inget annat än en knock-out seger för Trump.

Allt annat ser jag som ett stort misslyckande och skulle förmodligen innebära slutet för Trumps kampanj.

Trump måste dra upp all skit om Clinton ikväll samtidigt som han måste hålla en sympatiskt framtoning. Tycker han lyckades förträffligt med det i den förra debatten och han kan säkert göra det i denna debatten också. Sedan vet vi ju sedan tidigare att Trump gillar att slå från underläge så tror denna debatten kommer bli historisk för Trump.

Däremot så kommer den förmodligen bli den smutsigaste debatten vi sett i Amerikansk presidentvalshistoria. Men det gör mig inget emot.

Trump är duktig på att smutsa ner sina motkandidater och Hillary har i nuläget ofantligt mycket smuts kring sig så tror denna debatten blir en tydlig vändpunkt i detta valet..
2016-10-19, 23:03
Medlem
MrSkargards avatar
Detta är alltså den sista debatten?
2016-10-19, 23:11
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Detta är alltså den sista debatten?

Svar ja.
2016-10-19, 23:18
Medlem
JustZlatans avatar
Jag hoppas att den sista debatten blir ännu bättre - eller värre beroende på hur man ser på saken - än den förra debatten. Jag vill se dom kasta saker på varandra.
2016-10-19, 23:26
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Oavsett vad medierna säger så har Trump ett stort övertag i denna debatten. Alla läckta mejl från wikileaks och för att inte nämna videorna från Project Veritas så ser jag inget annat än en knock-out seger för Trump.

Allt annat ser jag som ett stort misslyckande och skulle förmodligen innebära slutet för Trumps kampanj.

Trump måste dra upp all skit om Clinton ikväll samtidigt som han måste hålla en sympatiskt framtoning. Tycker han lyckades förträffligt med det i den förra debatten och han kan säkert göra det i denna debatten också. Sedan vet vi ju sedan tidigare att Trump gillar att slå från underläge så tror denna debatten kommer bli historisk för Trump.

Däremot så kommer den förmodligen bli den smutsigaste debatten vi sett i Amerikansk presidentvalshistoria. Men det gör mig inget emot.

Trump är duktig på att smutsa ner sina motkandidater och Hillary har i nuläget ofantligt mycket smuts kring sig så tror denna debatten blir en tydlig vändpunkt i detta valet..

Även Fox som håller i den. Visst, det är ju inte Hannity som moderator, han hade kunnat hjälpa Trump att fullständigt skicka Clinton till avgrunden men helt klart bättre än CNN för Trumps del.

Upp till Trump att själv sätta ribban ikväll.
2016-10-19, 23:39
Medlem
Madagascars avatar
Jag tänker att Trumps svada och paranoja om riggat val bara går hem hos en liten klick foliehattar på Godlike Productions. Resten av väljarna fattar att detta är loosersnack.
2016-10-19, 23:48
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Jag tänker att Trumps svada och paranoja om riggat val bara går hem hos en liten klick foliehattar på Godlike Productions. Resten av väljarna fattar att detta är loosersnack.

Med tanke på att det redan är bevisat att det förekommer valfusk hos demokraterna så njaaa
2016-10-19, 23:49
Medlem
Citat:

Ja, eller? Antar att du lyckats undgå de tusentals mejl som wikileaks släppt.
Visst var det kl 03:00 svensk tid som debatten drar igång?
2016-10-19, 23:50
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

Jag tror att man måste vara sjukligt naiv för att inte förstå att den globala eliten, som Hillary är en del av, försöker rigga valet. Det är liksom mer uppenbart än någonsin men ni vänsterliberaler tenderar ju att förneka verkligheten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in