Citat:
Ursprungligen postat av
kato85
Haha du är en rolig typ.
Det ser ju vem som helst ser att vår bostadsmarknad befinner sig i en dåligt läge det är ju för bövelen det vi diskuterar! "Sverige: landet där det råder stor bostadsbrist"
Så varför skall det då föreligga en (enligt dina ord) uppmätning? Det räcker att se på de undersökningar som gjort att det råder en kris och brist på bostadsmarknaden.
Fick du svar på din fråga eller ska du fråga mig ännu en gång till hur jag mätt upp den?
Nej du har inte ens försökt svara på frågan.
Finns ingen substans om någon bostadsbrist eller bostadskris i dina skriverier.
Det du dock producerar är lite fantasifullt yrande om att du har syner där du ser en bostadsbrist.
Men visst är det lite intressant att du inte har något problem att diskutera något du inte har någon aning om det finns eller inte.
Det betyder att du har inte några problem med att diskutera något påhittat. T ex det stora antalet noshörningar på ICA. Att det inte finns några som helst uppmätta/säkerställda bevis för att det finns en endast noshörning där bekymrar dig inte det minsta. Du bara tror på det blint.
Borde det inte ge dig någon tankeställare att du trots upprepade uppmaningar helt misslyckats leverera något som helst sätt att avgöra om vi har en bostadsbrist eller inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
kato85
Frågar du alla du diskuterar med hur de mätt upp och kommit fram till sin slutsats?
Du har aldrig godtagit att någon hänvisar till det rådande läget och det som står på alla dagstidningar, forum, myndigheter och nyhetskanaler?
Jag är flummarnas hatobjekt nr 1.
Citat:
Ursprungligen postat av
kato85
Eftersom du genom ditt anförande propagerar för att man skall ta bort hyresregleringen, som i sin egentliga natur inte är en hyresreglering.
I kommunikationen med dig har jag bara konstaterat att folket verkar gilla hyresreglering och långa köer.
Blir dock lite förvånad om vänsterpartiet SD verkligen tagit ställning för marknadshyra. Det är i så fall positivt.