2016-10-18, 20:33
Medlem
Jag undrar om Rosenglad är läskunnig för jag tycker att det tydligt har framkommit ett antal gånger på denna tråd vad My har ställt till med.
Citera
2016-10-18, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrEmil
Jag undrar om Rosenglad är läskunnig för jag tycker att det tydligt har framkommit ett antal gånger på denna tråd vad My har ställt till med.
Jodå, jag har allt tagit del av skvallret som florerar, men det är just skvaller och inget annat. Hade du varit läskunnig så hade det framgått vad jag ogillar.
Citera
2016-10-18, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Jodå, jag har allt tagit del av skvallret som florerar, men det är just skvaller och inget annat. Hade du varit läskunnig så hade det framgått vad jag ogillar.

Hur vet du att det är skvaller?
Genom att läsa hennes blogg?
Citera
2016-10-18, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molly10
Hur ska jag kunna veta att det inte är skvaller? För att du säger det? Eller nån annan anonym profil?
Citera
2016-10-18, 22:06
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Lite komiskt att folk tror det finns bevis i tråden. Finns inga bevis alls.
P.s My gillar att äta barn. Nu har jag sagt det så nu är det så.
Citera
2016-10-18, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset

Citera
2016-10-18, 22:21
Medlem
Citat:

Tycker hela tråden verkar löjlig,skvaller, mobbing, osv.
Personligen tycker jag synd om stackars MM, detta är mobbing delux, å spela roll va hon gjort..
Sen ang hennes jobb, kan man även se detta på IG då flera har blivit ansatte av SATS på olika ställen runtom i Sthlm.

Alla kan göra fel nån gång i livet, å så illa kan det inte vara, att MM ska läsa/höra/ se saker varenda dag/dygn , resten av livet eller? bara vi som läser som kan stoppa detta, och det är att inte spe på här, eller andra bloggar , kommentarer , sms Flashback, FB , skattemyndigheterna osv osv bli bara en jäkla elaka rykten låt MM vara nu! Och nej känner henne inte, Men jag säger STOPP, detta är elak mobbing i mina öron..
Citera
2016-10-18, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKRULLA
Personligen tycker jag synd om stackars MM, detta är mobbing delux, å spela roll va hon gjort..
Sen ang hennes jobb, kan man även se detta på IG då flera har blivit ansatte av SATS på olika ställen runtom i Sthlm.

Alla kan göra fel nån gång i livet, å så illa kan det inte vara, att MM ska läsa/höra/ se saker varenda dag/dygn , resten av livet eller? bara vi som läser som kan stoppa detta, och det är att inte spe på här, eller andra bloggar , kommentarer , sms Flashback, FB , skattemyndigheterna osv osv bli bara en jäkla elaka rykten låt MM vara nu! Och nej känner henne inte, Men jag säger STOPP, detta är elak mobbing i mina öron..

Håller med dig!!
Citera
2016-10-18, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Hur ska jag kunna veta att det inte är skvaller? För att du säger det? Eller nån annan anonym profil?

De var väl inga svar på mina frågor?
Citera
2016-10-19, 07:13
Medlem
Citat:
De var väl inga svar på mina frågor?
Och? Mina motfrågor lär vara mer rimliga än frågan du ställde. Och det fick jag inget svar på.
Citera
2016-10-19, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Precis!
Citera
2016-10-19, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKRULLA

Det är sorgligt! Undrar just när dom är nöjda? hur långt tänker dom gå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in