Citat:
Ursprungligen postat av
Rosenglad
Jodå, jag har kollat in bloggarna mer nu sedan jag blev aktiv i den här tråden. För övrigt VET jag precis nada noll och ingenting vilket jag har varit väldigt tydlig med, men jag upplever detta som RENT jävla skvaller. Ingenting har sagt mig att det skulle vara något annat heller. Och även om nu allt eventuellt skulle vara sant så är INTE drevet mot My OKEJ! Och ja, bloggtanterna som ställer sig bakom det här drevet och försvarar nätmobbningen och den här häxjakten mot My hoppas jag tappar läsare/följare och flyttar in under en sten, för dessa gammeltanter är de ÄRLIGA trollen, dom som står för sitt svineri. Inte rätt ut, det är såklart maskerat så det "ser bra ut". Men det är synligt! Jag har absolut inga bra svar, jag emotsäger mig däremot allt skit som My blir utsatt för. Inspelningar, sexlistor, uthängningar och fruktansvärda kommentarer som får stå oemotsagda gör mig illamående och helt förskräckt. Jag har förstått att du tycker det är okej och gammeltanterna njuter i fulla drag dom med. Karma!
Jag tycker absolut inte att det är okej om "gammeltanterna" nu skulle njuta i fulla drag genom att "nätmobba" (vilket jag inte tycker dom gör,snarare pratar en del av dom i gåtor)
Däremot tycker jag att de borde gå ut med sanningen en gång för alla så folk slutar gissa. Att MM inte vill gå ut med den,de förstår jag.
Jag kan inte alls förstå hur man kan sitta här och försvara någon som man inte har en aning om vad de är hon gjort! De är för mej en gåta.
Karma,ja de är ett bra ord som man kan använda sej av vid rätt tillfälle och som inte ska missbrukas.
Karma är precis det MM får uppleva.