2022-08-13, 22:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Borras
Ni beter er jättemärkligt och riktigt elakt här. Sluta nu. Det som pågår här är ju nån slags lynchning. Låt henne vara. Det är ju ingen som har rätt till en fullständig redovisning av mediciner och hälsotillstånd. Man berättar det man vill. Sitter man runt ett fikabord på jobbet tex, och har behov att prata av sig, då säger man det om sig själv man vill dela, resten håller man privat. Inte tusan ska väl andra då i efterhand sitta och skärskåda allt för att sedan kräva svar och sanningar. Funkar inte så. Sluta bara vara så obehagliga och elaka.
Nu är det ju så att MYtomanen spenderar sin tid med att "blogga" och "vlogga" när inte mat och sovklockan ringer.
Idag kom bordet... det blev inge bra.
Jonas ville inte byta, men nu fick MYsan bestämma. Igen. Å andra sidan bor inte Jonas där, så det kanske kvittar egentligen.

Kaosens kaos med det snygga matbordet....
https://streamable.com/0f6x0w
Citera
2022-08-13, 23:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nu är det ju så att MYtomanen spenderar sin tid med att "blogga" och "vlogga" när inte mat och sovklockan ringer.
Jonas ville inte byta, men nu fick MYsan bestämma. Igen. Å andra sidan bor inte Jonas där, så det kanske kvittar egentligen.

Ojdå, vilken otur att det var kantstött. J är nog trött efter löpbandshistorien igår så han bryr sig nog inte om några repor.
Citera
2022-08-14, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Ja, My’s fästman Jonas måste ha ett tålamod utan dess like!
Vilken tur att han kan åka hem till sin egna lägenhet och vila upp sig emellanåt…

Såg förresten att My repostade hennes ”storasyster” K*n’s inlägg på hennes story.
Skönt att ha EN vän iallafall..
Citera
2022-08-14, 03:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallade
Hon har även skrivit i kommentarer att hon äter Levaxin (om jag inte drömt det) så Hypotyreos är nästintill solklart att hon har.
Citat:
Ursprungligen postat av Lustitiae
Det har jag missat, men det stämmer som du skriver. Om My tar Levaxin så tyder även det på att hon lider av hypotyreos för tillfället.
NÄR började hon med Levaxin?

Att hon har hypotyreos råder det inget tvivel om. OM det inte är så att hon bytt ut sitt Lithionit mot nåt annat vilket jag betvivlar. OM hon fått byta till nåt preparat som inte ger sköldkörtelproblem kan hon inte fortsätta skylla på sköldkörteln att hon går upp i vikt.
Citera
2022-08-14, 04:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Ja, My’s fästman Jonas måste ha ett tålamod utan dess like!
Vilken tur att han kan åka hem till sin egna lägenhet och vila upp sig emellanåt…

Såg förresten att My repostade hennes ”storasyster” K*n’s inlägg på hennes story.
Skönt att ha EN vän iallafall..
Ja, det var länge sen hon hängde med Kin... har väl inte synts sen innan tookan var och firade midsommar med Kin och hennes familj?
Det kanske blev för mycket för Kin, som förlorat sin mor och själv undersökts för befarad cancer, att bevittna hur MYtomanen ljuger och söker sympatier för alla påhittade allvarliga sjukdomar.
Hon har väl insett hur falsk energitjyvsyster Mysan är.
Man blir som man umgås, Kin är en stark kvinna som fixar livet som ensamstående, med två tonåringar. Vem orkar lyssna på en psyksjuk människas uppmärsamhetssökande lögner? Vem fan ringer tidningen för att berätta om sin förstoppning?

Alla påstådda sjukdomar, som cancer, hjärnblödning, förlamning, rullator osv...är vad andra drabbats av. Se på hennes första kändiskompis, efter ensam mamma.... Maggan har genomlidit det My påstår sig lida av.
Ganska obehagligt, copycat, stalkervarning. MYtomanen kunde inte hålla tassarna borta från Maggans ex...
Det är ganska vidrigt.
Toftby blev en fiende liksom de flesta c-kändisar som MYtomanen försökt tvinga sig på.

Hon är en stor bluff. En copycat.

För dem som hoppat in och påpekat att jag mfl är elaka och hemska, att My inte förtjänar så mycket "hat", de har läst hennes bloggar och sett instabilder...

MY är så MYcket mer än de tillgjorda glättiga och empatisökande inläggen. Se Mys instastorys över tid, dem självraderas och det visar en helt annan My än den hon vill vara.
Citera
2022-08-14, 04:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Håller med till 100%!!
Det gör ont att bevittna hur hon utnyttjar Jonas, gör sig lustig över hans engagemang i Lilleman. Som när han skulle visa L trix och tips med skateboarden.
Hon filmar, lägger syrliga kommentarer, att han har en kris, tar osmickrande bilder på honom, hon slängde ut hans lilla utrymme för kläder till förmån för sig själv, med den opraktiska bufféen..

Ekonomiskt är det bara utgifter, jag funderar över om Lillemans pappa betalar ett fett underhåll samt alla flygresor. Det är orimligt att en sjukskriven ensamstående kan få det att gå runt. Hon gör ingenting annat än shoppar och gnäller.
Citera
2022-08-14, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollpackan1
När ni återger vad My skriver eller sagt?! Tillåt mig skratta! Men du kanske menar när ni spekulerar vilt i allt hon säger och gör vänder och vrider det till vad ni önskar uppnå och kallar henne lögnare i det mesta och därtill kommer med egna onda spekulationer och slutsatser vars enda avsikt är att såra och göra ont?! Är det möjligen det du syftar på?
Och du bör än en gång läsa vad Lustitiade skrev!
För om inte det lilla ordet OM hade funnits i början av texten så hade du haft rätt men nu gav du innehållet i det h*n skrev en helt annan mening!
Den började alltså med OM My äter levaxin ...........
Läsförståelsen? Hur är det med den?

Tack! Det inlägget från mig ska förstås precis så som du har förstått det. Jag funderar bara på om jag (för vissa här) använde en lite för avancerad hänsyftning…..

Det jag ville få fram var i alla fall att Gallade har rätt i att OM My tar Levaxin så pekar även det på att My troligen lider av hypotyreos just nu. Jag menade alltså INTE att Gallade, eller jag, är säker på att det existerar någon kommentar från My där My själv berättar att hon tar Levaxin. Jag personligen har aldrig någonsin läst eller hört en sådan kommentar från My i någon av hennes medier.
Citera
2022-08-14, 08:14
Medlem
Många människor har hypotyreos av olika orsaker. Kan ha en fysiskt förklaring och bli livslångt. Eller bero på en bieffekt av en annan specifik medicinering. Blir värdena för höga sätts behandling in i båda fallen. Inga konstigheter.
Skriver man ut att en person är bipolär, sätter den diagnosen blir det mera problematik och kan vara känsligt för den som det gäller och dennes anhöriga.
Citera
2022-08-14, 10:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Vart har du sett att hon har undersökts för Cancer? Känns ju som något som My borde ha basunerat ut på sina plattformar för att få ytterligare support o klick. Lite som hon gjorde när Kins mamma gick bort.

Hon måste ju dra igång arbetet med att riva ut köket också innan hon kan flytta.
Det var efter att hennes mamma gått bort, som hon i sin instastory la upp bilder från magnetkameraundersökning, själva apparaten, inte några resultat, men andemeningen var att det var hemskt att drabbas/behöva mer oro och smärta.
Citera
2022-08-14, 10:40
Medlem
Men herregu ska männskan flytta igen?! Att Jonas står ut som flyttgubbe är en gåta. Alltid dyster min och svarta kläder. Blev inte hans bil skadad mitt i flyttkarusellen mellan de olika lokalerna för gymmet, som hon inte verkar dra in några pengar från. Va fa.. lever människan på?? Fett underhåll och div samarbeten lär väl inte täcka det hon bränner. Blomaffären gick ju i konkurs( näringsförbud??)sålde huset med förlust, bodde dyrt på lägenhetshotell, och alla dessa hemligt dödsallvarliga sjukdomar. Hon är en fascinerande figur. Lider med lillkillen som ska behöva vara med offentligt och på det kallas för Lilleman.
Citera
2022-08-14, 10:41
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lustitiae
Det jag ville få fram var i alla fall att Gallade har rätt i att OM My tar Levaxin så pekar även det på att My troligen lider av hypotyreos just nu. Jag menade alltså INTE att Gallade, eller jag, är säker på att det existerar någon kommentar från My där My själv berättar att hon tar Levaxin. Jag personligen har aldrig någonsin läst eller hört en sådan kommentar från My i någon av hennes medier.
Upprepar frågan:
NÄR började My i så fall med Levaxin? När litiumbehandlingen påbörjades? Eller i år? Nyligen? När?
Det bör klargöras för att det inte ska bli en trådsanning att hon "äter" Levaxin. Nå?

(FB) Vad är det för hemskt My Martens gjort egentligen?
Citera
2022-08-14, 11:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Men herregu ska männskan flytta igen?! Att Jonas står ut som flyttgubbe är en gåta. Alltid dyster min och svarta kläder. Blev inte hans bil skadad mitt i flyttkarusellen mellan de olika lokalerna för gymmet, som hon inte verkar dra in några pengar från. Va fa.. lever människan på?? Fett underhåll och div samarbeten lär väl inte täcka det hon bränner. Blomaffären gick ju i konkurs( näringsförbud??)sålde huset med förlust, bodde dyrt på lägenhetshotell, och alla dessa hemligt dödsallvarliga sjukdomar. Hon är en fascinerande figur. Lider med lillkillen som ska behöva vara med offentligt och på det kallas för Lilleman.
Nej än ska hon troligtvis inte flytta. Hon har planer på att reparera sitt kök så det är nog det som händer härnäst. Det finns just nu en bra ställe till salu i Täby, som gjorde att man tänkte på My. Men eftersom My gjort bort sig hos Maggan som ska sälja så hade det inte blivit någon affär ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in