2016-10-18, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Hans kort har redan sjunkit ca 40K på marknaden.

Sjukt att man sålde honom för 182 000 under hypen han fick infrom.
Citera
2016-10-18, 14:13
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuffuffe
Jag kör med det mittfältet och tog mig till fut champion utan problem. Blir Luis Gustavo i vissa matcher när man behöver lite defensivare. Calhanoglu ett måste med sina frisparkar

Att ta sig till Fut champions är ju inte det svåra (du matchas ju helt random så kan möta 4 sopor).

Det är ju i Weekend turneringen som det är sverrigt
Citera
2016-10-18, 14:46
Medlem
nitinitis avatar
Alla som tycker detta fifa är bättre än 16 baserar förmodligen sitt spel på inlägg. Och är förmodligen väldigt dåliga på fifa.

Någon som har koll vad den nya patchen innebar?
Citera
2016-10-18, 14:48
Medlem
Vurte3Ns avatar
Hej! Förstår mig inte på de här med att "skit" spelare ökar så drastiskt i värde, som tex Hammarby och Djurgårdsspelare nu.

Kan någon vänlig själ förklara detta för mig?
Citera
2016-10-18, 14:57
Medlem
zRabbiTs avatar
Har ni några specifika tankar/upgrades på detta lag?

http://www.futhead.com/17/squads/1380870/

Kanske ca 100k + laget, xbox one.
Citera
2016-10-18, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Hur gjorde Gorilla under FIFA 16? Satt väl med ~160 raka division 1-titlar.

"EA hjälpte honom så det bara skulle komma var 50e match..."

Okej, jag har aldrig varit med om det.

Motarbetade handikapp-tvivlarna under FUT 12. Gav upp.

Så ironiskt att du nämner Gorilla som väl är den största förespråkaren bland "proffsen" för att handikappet finns. Han kör bland annat med 45 rated brons-spelare på bänken just på grund av det.
Citera
2016-10-18, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Hej! Förstår mig inte på de här med att "skit" spelare ökar så drastiskt i värde, som tex Hammarby och Djurgårdsspelare nu.

Kan någon vänlig själ förklara detta för mig?

Det är pga. Squad Building Challenge. Man bygger trupper som man sedan byter in mot belöningar i form av coins/paket mm. Varje vecka kommer 4st matcher under "Marquee Matchup". EA väljer ut fyra heta matcher som man skall bygga trupper runt. Denna veckan var just Hammarby och Djurgården en av dem. De andra var Napoli-Roma, Bilbao-Real Sociedad, Liverpool-United.
Citera
2016-10-18, 15:28
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Alla som tycker detta fifa är bättre än 16 baserar förmodligen sitt spel på inlägg. Och är förmodligen väldigt dåliga på fifa.

Någon som har koll vad den nya patchen innebar?

Fifa17 är mycket bättre än både 15 och 16, speciellt 16 som var det sämsta fifa på länge. Och nej, jag baserar inte mitt spel på inlägg och jag släpper inte ens in många inlägg heller. Kanske du som är dålig som släpper in en massa inlägg och därför tycker att fifa 16 är bättre då man inte ens kunde slå ett enda rätt inlägg?
Citera
2016-10-18, 15:28
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MailmanMalone
Så ironiskt att du nämner Gorilla som väl är den största förespråkaren bland "proffsen" för att handikappet finns. Han kör bland annat med 45 rated brons-spelare på bänken just på grund av det.

Men om det fanns handikapp så hade han väl förlorat fler matcher? Lär dig spela istället för att skylla ifrån dig.
Citera
2016-10-18, 15:29
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Fifa17 är mycket bättre än både 15 och 16, speciellt 16 som var det sämsta fifa på länge. Och nej, jag baserar inte mitt spel på inlägg och jag släpper inte ens in många inlägg heller. Kanske du som är dålig som släpper in en massa inlägg och därför tycker att fifa 16 är bättre då man inte ens kunde slå ett enda rätt inlägg?

Men noob vi kan ta en match när du vill pma mig gamertagg lirar på ps4.
Citera
2016-10-18, 15:35
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Men noob vi kan ta en match när du vill pma mig gamertagg lirar på ps4.

Blev du sur nu? Hur kommer du fram till att man är noob bara för att man tycker annorlunda?
Citera
2016-10-18, 15:42
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Blev du sur nu? Hur kommer du fram till att man är noob bara för att man tycker annorlunda?

Du tyckte fifa16 var tråkigt eftersom att man i inte kunde slå vettiga inlägg. Det är bara noob som slår inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in