2016-10-01, 04:04
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Minns inte riktigt men jungfrudosen sitter väll i ~plus minus 3h. Sen vad det lider måste man ha oftare & mera för att hålla humöret uppe så att säga. Aldrig kört mera än en natt på denna dock. Man skall också ha klart för sig att om man inte drar på en stor dos på första dosen så går det aldrig att nå dom nivåerna en HÖG jungrudos kan nå, man når en blandning av tjack/mdma rus om man drar på, som senare utmynnar i bara speed & även fast man drar på några timmar senare är det som att barriären är bruten & man kommer enbart upp i speed känsla.

Word up, dra på ordentligt första dosen. Jag tycker 500mg i snoken, förstadosen, slår alla iv doser. Jag kan inte dra mer än 2-300mg iv, på en gång, sist spydde jag. Iv blir sämre för varje gång, mest obehagligt. Kickar för hårt. Visst, kickar som fan, men det kickar för hårt. Jag vill dra mer, men det bli obehagligt. Rushen är för hård iv kontra hur högt jag villa komma i ruset. Den brännande känslan i halsen märks väl vid redan 0,5m konecentrerat (150-200 mg?), helt outhärdligt.

3-mmc iv är betydligt mildare iv, inta alls lika hård.

Edit: Plus iv 3-cmc sitter i så jävla kort, går inte dra mer (som man vill) för blir obehagligt.

Sorry för särskrivning, pallar inte skriva korrekt.
Senast redigerad av kattvrak 2016-10-01 kl. 04:25.
Citera
2016-10-03, 01:27
Medlem
det verkar vara super billigt just nu.
jag har beställt 25g iaf
Citera
2016-10-04, 09:02
Medlem
Någon som har kört 3-CMC ifrån rc-b på länge och kan uttala sig om kvalité osv?
Är det verkligen riktigt 3-CMC?
Citera
2016-10-04, 09:23
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiktivajag
Någon som har kört 3-CMC ifrån rc-b på länge och kan uttala sig om kvalité osv?
Är det verkligen riktigt 3-CMC?

Varför skulle det inte vara riktig 3-cmc för? & jo det sägs vara väldigt bra, bättre än förra batchen.
Citera
2016-10-08, 22:24
Medlem
Crankmines avatar
Gjorde nåt som kanske inte är så nyttigt,men körde en combo 3 cmc och Mdma
Tog en bomb med 160mg mdma och väntade tills precis jag började känna lite då snorade jag i mig en fet dos 3-cmc . Kan säga att det slog riktigt hårt
Den peaken finns det inte mycket som slår ,helt galet ead med total eufori och det satt i länge åxå. fyllde bara på med en snok till under hela kvällen för man vart så nöjd ändå
Det är inget jag rekommenderar direkt är säkert inte så nyttigt men Damn klockrent rus
btw 3-cmc är ju brutal mot näbben man blir ju däppt i däsan direkt
Citera
2016-10-12, 14:06
Medlem
Bra substans helt klart

Synd att den sliter sönder näsan fullkomligt!
Citera
2016-10-17, 16:14
Medlem
Denna är inte värde bieffekterna helt enkelt. Näsan är paj, hosta, kliar i huden och ett tryck över hjärnan. Tog ett gram I fredag utspridd på 7 timmar.
Citera
2016-10-18, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flygeln
Denna är inte värde bieffekterna helt enkelt. Näsan är paj, hosta, kliar i huden och ett tryck över hjärnan. Tog ett gram I fredag utspridd på 7 timmar.
Nej det kan jag nog hålla med om till viss del.

Jag som trodde att jag bara råkade bli förkyld kort efteråt.
Citera
2016-10-18, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Nej det kan jag nog hålla med om till viss del.

Jag som trodde att jag bara råkade bli förkyld kort efteråt.

Jag testatde denna när asken hade den inne och då var det inte lika hårda biverkningar. Bättre rus också. Batchen som finns nu gav effekt på de två första linorna och efter det skit.
Citera
2016-10-19, 14:59
Medlem
Denna är klassad som hälsofarlig fortfarande va?
Citera
2016-10-19, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flygeln
Jag testatde denna när asken hade den inne och då var det inte lika hårda biverkningar. Bättre rus också. Batchen som finns nu gav effekt på de två första linorna och efter det skit.
Jasså vad sugigt, här funka det kanske 3-4timmar, sen drog jag 200 avslutningsvis som inte kändes i princip, men när det väl var bra så var det nice Tror jag fega med doseringarna med, men det kändes omöjligt att få in mer

Citat:
Ursprungligen postat av c63amg
Denna är klassad som hälsofarlig fortfarande va?
Jajemensan!
Citera
2016-10-21, 18:51
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Vad är en bra dosering på denna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem