Citat:
Ursprungligen postat av
orrecrist
Minns inte riktigt men jungfrudosen sitter väll i ~plus minus 3h. Sen vad det lider måste man ha oftare & mera för att hålla humöret uppe så att säga. Aldrig kört mera än en natt på denna dock. Man skall också ha klart för sig att om man inte drar på en stor dos på första dosen så går det aldrig att nå dom nivåerna en HÖG jungrudos kan nå, man når en blandning av tjack/mdma rus om man drar på, som senare utmynnar i bara speed & även fast man drar på några timmar senare är det som att barriären är bruten & man kommer enbart upp i speed känsla.
Word up, dra på ordentligt första dosen. Jag tycker 500mg i snoken, förstadosen, slår alla iv doser. Jag kan inte dra mer än 2-300mg iv, på en gång, sist spydde jag. Iv blir sämre för varje gång, mest obehagligt. Kickar för hårt. Visst, kickar som fan, men det kickar för hårt. Jag vill dra mer, men det bli obehagligt. Rushen är för hård iv kontra hur högt jag villa komma i ruset. Den brännande känslan i halsen märks väl vid redan 0,5m konecentrerat (150-200 mg?), helt outhärdligt.
3-mmc iv är betydligt mildare iv, inta alls lika hård.
Edit: Plus iv 3-cmc sitter i så jävla kort, går inte dra mer (som man vill) för blir obehagligt.
Sorry för särskrivning, pallar inte skriva korrekt.