Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-18, 01:57
Medlem
ihelps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Illinois är ju ett känt demokratfäste med en stor andel svarta, att stänga ner Trump här är som att skjuta sig själv i foten, hade inte gjort ngn skillnad..

Det handlar om att skapa rubriker om att Trump anhängare är våldsamma rasister. Typ kvinnan som blev skadad under den dagen parerades i media i flera veckor om hur farliga Trump anhängare är. Vilken stad det än är, finns det video är rubrikerna lika stora.
2016-10-18, 02:26
Medlem
TKD_1337s avatar
Donald Trump säger alltid att han har "a winning temperament" när han får frågor om sitt temperament (kopplat till dennes ständiga korkade uttalanden). Må så vara men han är en bad loser. En dålig förlorare som redan flera månader innan valet började tramsa om riggade val och när Hillary Clinton börjar leda stort nu kort innan valet börjar han återuppliva detta löjliga påstående.

Hans andra ursäkt i den kommande förlusten kommer vara att Paul Ryan och andra republikaner "motarbetade" honom.

Trump har redan börjat med dessa bortförklaringar. Vad skönt att det bara är tre veckor kvar tills idioten är borta från TV-rutorna!
2016-10-18, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Donald Trump säger alltid att han har "a winning temperament" när han får frågor om sitt temperament (kopplat till dennes ständiga korkade uttalanden). Må så vara men han är en bad loser. En dålig förlorare som redan flera månader innan valet började tramsa om riggade val och när Hillary Clinton börjar leda stort nu kort innan valet börjar han återuppliva detta löjliga påstående.

Hans andra ursäkt i den kommande förlusten kommer vara att Paul Ryan och andra republikaner "motarbetade" honom.

Trump har redan börjat med dessa bortförklaringar. Vad skönt att det bara är tre veckor kvar tills idioten är borta från TV-rutorna!

Varför är du då "besatt" av honom, varför ignorerar du inte han? tror du är en smygbeundrare då han verkar iallafall uppta en del av din tid!
2016-10-18, 02:36
Bannlyst
Underbart rally, han har folket på sin sida.
2016-10-18, 02:53
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337

Ingen här som tvingar dig att följa honom. Du verkar smygrunka åt Trump. Erkänn det. Ni vet innerst inne vilken vidrig slyna Hillary är. Hon kommer att köra ner Amerika i botten. Kvinnohjärnan är svag, glöm aldrig bort det.
2016-10-18, 02:55
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
Varför är du då "besatt" av honom, varför ignorerar du inte han? tror du är en smygbeundrare då han verkar iallafall uppta en del av din tid!

Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Ingen här som tvingar dig att följa honom. Du verkar smygrunka åt Trump. Erkänn det. Ni vet innerst inne vilken vidrig slyna Hillary är. Hon kommer att köra ner Amerika i botten. Kvinnohjärnan är svag, glöm aldrig bort det.

Jag tycker Trump är jävligt underhållande men det räcker liksom inte för att bli USA:s president. Jag har följt honom noggrant men inte hunnit lika mycket på några veckor nu. Oavsett om man gillar eller hatar Trump går det inte att undvika honom när det rör sig om ett amerikanskt presidentval.

Det hade kunnat bli spännande om Trump satt mycket mer tid på att sätta sig in i frågorna.
Senast redigerad av TKD_1337 2016-10-18 kl. 03:02.
2016-10-18, 03:43
Medlem
James O'Keefe twittrar:
Citat:
Tomorrow's video is so damning, we'll have the corporate media forced to cover this. Even if they're dragged kicking and screaming. #Veritas
Som jag har förstått det från tidigare diskussioner så kommer den att beröra korruption i Vita Huset. Som han sa i en intervju med Bill Mitchell så handlar det om höga medlemmar i administrationen som diskuterar att begå lagbrott.

Jag var skeptisk tidigare men efter dagens bomb så tror jag det här kan vara riktigt stort.
2016-10-18, 04:15
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
James O'Keefe twittrar:

Som jag har förstått det från tidigare diskussioner så kommer den att beröra korruption i Vita Huset. Som han sa i en intervju med Bill Mitchell så handlar det om höga medlemmar i administrationen som diskuterar att begå lagbrott.

Jag var skeptisk tidigare men efter dagens bomb så tror jag det här kan vara riktigt stort.

Ingenting spelar någon roll, endast om man fångar Hillary Clinton att hysteriskt skrika neger så kommer det har någon inverkan och nå några rubriker.
Det är fullständigt genom korrupt och de sjuka människorna som röstar på Clinton är minst lika onda.
2016-10-18, 04:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
James O'Keefe twittrar:

Första videon delade Trump på facebook och Hannity tog precis upp bomben på Fox News, videon har över 1 miljon views sen den släpptes idag! Scott Foval blev sparkad idag pga videon. https://www.youtube.com/watch?v=5IuJGHuIkzY

Sägs att det bara kommer släppas ännu tyngre bomber, nästa kommer imorgon.
Senast redigerad av 89Spartan 2016-10-18 kl. 04:59.
2016-10-18, 04:58
Bannlyst
Trump Car DESTROYED in Black Neighborhood (Social Experiment)

https://www.youtube.com/watch?v=nQtHx5GY164

Vet inte hur smart det här är direkt men intressant experiment.
2016-10-18, 06:06
Medlem
Svärjes avatar
Jag läste för några dagar sedan att Trumpsidan vill tona ned sina hyllningar till Rysslands kriminella president. Hur är det med den saken?
2016-10-18, 07:30
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Första videon delade Trump på facebook och Hannity tog precis upp bomben på Fox News, videon har över 1 miljon views sen den släpptes idag! Scott Foval blev sparkad idag pga videon. https://www.youtube.com/watch?v=5IuJGHuIkzY

Sägs att det bara kommer släppas ännu tyngre bomber, nästa kommer imorgon.

Snart 1.4 miljoner visningar. Visar hur enormt korrupt Hrc är samt hur CNN med flera sväljer allt negativt kring Trump. Hur skall media hantera de blivit blåsta ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in