Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-13, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smallpox9
Risk för krig med Ryssland... Man blir full i skratt för ett sådant påstående. Krig med Ryssland samtidigt som Putin enlig samma PK-resonemang stöttar Trump. Det är ungefär som att påstå att x kunde gå på vattern och därför drunknade han.

Men PK-media har gjort allt för att skrämma folk från att rösta på Trump. Ett "argument" skulle vara att han inter är mäktig att axla presidentämbetet.

Men kommer han till makten så kommer han att tysta denna lögn ( precis som sossarna gjorde för snart 100 år sedan) och då kanske han sitter i två perioder.
Men som sagt; krig, ha,ha,ha. Låter som något en pajas slänger ur sig när han ska underhålla barn.

PK har lurat i en massa stackare att Trump är det och det- Han är agent åt Putin, men vill samtidigt ha krig med Ryssland. Han riskerar världsfreden därför att han vill sätta ett skitland som Mexiko på plats. Han är knarkare och han är våldtäktsman och nu senast pedofil.

Sen finns det alltid stackare som sväljer lögnerna och förfasar sig - Men invänta valet så får vi se kampanjens resultat i verkligheten.
Senast redigerad av smallpox9 2016-10-13 kl. 07:47.
2016-10-13, 08:46
Medlem
baggebo1s avatar
Ja, jävlar. Den som inte fattar varför Trumps idé att "open up those libel laws" är nödvändig efter de senaste lögnerna lär vara eviga slavar under medierna som styr dem. Fy fan. De här människorna har inga som helst skrupler.

Minst sju olika kvinnor kommer samma dag, i sju olika tidningar, på att de har blivit sexuellt trakasserade av Trump...

https://twitter.com/scottbix/status/786401834600501248
Senast redigerad av baggebo1 2016-10-13 kl. 08:48.
2016-10-13, 08:57
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Ja, jävlar. Den som inte fattar varför Trumps idé att "open up those libel laws" är nödvändig efter de senaste lögnerna lär vara eviga slavar under medierna som styr dem. Fy fan. De här människorna har inga som helst skrupler.

Minst sju olika kvinnor kommer samma dag, i sju olika tidningar, på att de har blivit sexuellt trakasserade av Trump...

https://twitter.com/scottbix/status/786401834600501248

Ja de är duktigt desperata, riktigt patetiskt.
Så äckligt och se hur snabbt MSM hoppar på en sådan här historia och sprider den som om det våre fakta, men alla Clintons vidriga korruptioner mot stat och folk, det håller man käften om. Helt sanslöst vilken äckligt media klimat som råder i hela västvärlden. usch.
Senast redigerad av Mr B 2016-10-13 kl. 09:03.
2016-10-13, 09:03
Medlem
JoeBidens avatar
Även jag tror nu att Trump tyvärr kommer att förlora. Om inget drastiskt händer innan valdagen, vilket det är lite mer än tre veckor kvar till nu. Tiden rinner ut och det blir snart svårt att vända opinionen, oavsett hur skandalomsusade nyheter det är som släpps om Clinton.

Tycker att Scott Adams satte, som förutspådde att Trump skulle vinna primärvalen och sedan presidentvalet, fingret på spiken med detta uttalande gällande USA och kanske mänsklighetens framtid.

"Men had a good run. We invented almost everything, and that's cool. But we also started all of the wars and committed most of the crimes. It's a mixed record to be sure. Now it's time for something different apparently.

Hillary Clinton is all yours, ladies. She and her alleged rapist husband are your brand now. Wear them well.
2016-10-13, 09:15
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Även jag tror nu att Trump tyvärr kommer att förlora. Om inget drastiskt händer innan valdagen, vilket det är lite mer än tre veckor kvar till nu. Tiden rinner ut och det blir snart svårt att vända opinionen, oavsett hur skandalomsusade nyheter det är som släpps om Clinton.

Tycker att Scott Adams satte, som förutspådde att Trump skulle vinna primärvalen och sedan presidentvalet, fingret på spiken med detta uttalande gällande USA och kanske mänsklighetens framtid.

"Men had a good run. We invented almost everything, and that's cool. But we also started all of the wars and committed most of the crimes. It's a mixed record to be sure. Now it's time for something different apparently.

Hillary Clinton is all yours, ladies. She and her alleged rapist husband are your brand now. Wear them well.
Äsch, den där pajasen har väl visat vad han går för nu? Jag har aldrig fattat varför folk hela tiden hänvisar till honom som nån expert. Halvkorkade analyser hela vägen, och nu helt ologiska svängar i förutsägelserna. För ett par dagar sedan, efter "grab them by the pussy", gav han Trump 98% chans. Nu är han helt plötsligt körd? Jag fattar varför Smokey lyfte honom så mycket i tråden. Medelmåttor ser gärna andra medelmåttor som genier, de får en egoboost av det.
Senast redigerad av baggebo1 2016-10-13 kl. 09:18.
2016-10-13, 09:20
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Även jag tror nu att Trump tyvärr kommer att förlora. well.[/i][/b]

Om det går shysst till valet så undrar jag det, det måste finnas en stor oroa inom demokratiska partiet och hela establisemanget om man börjar att fabricera våldtäktsanklagelser så här sent.
2016-10-13, 09:21
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Äsch, den där pajasen har väl visat vad han går för nu? Jag har aldrig fattat varför folk hela tiden hänvisar till honom som nån expert. Halvkorkade analyser hela vägen, och nu helt ologiska svängar i förutsägelserna. För ett par dagar sedan, efter "grab them by the pussy", gav han Trump 98% chans. Nu är han helt plötsligt körd? Jag fattar varför Smokey lyfte honom så mycket i tråden. Medelmåttor ser gärna andra medelmåttor som genier, de får en egoboost av det.

Lol, vilket substanslöst uttalande. Tror du att han kommer att vinna?
2016-10-13, 09:27
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Change we can believe in!

Edit: Jag hörde f.ö. nåt om att Donald hade skickat ut cease/desist-brev från advokatfirma, nu i dessa dagar av heta stories? Det var bara det att brevet var inte skrivit av advokatfirman, han hade bara snott deras företagsbrev för att skicka juridiska hot! Så han fick faktura från firman...
Senast redigerad av zergrush 2016-10-13 kl. 09:49.
2016-10-13, 09:32
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ja, det tror jag, även om jag inte ägnar speciellt mycket tid åt att förutspå valet hela tiden. Alla såna här "nu kommer han vinna det är helt säkert" - *nånting händer* - "nu är han helt körd"-personer är idioter. Och sen det där att detta skulle handla om "män mot kvinnor" när det så uppenbart handlar om judar mot arier...
2016-10-13, 09:36
Medlem
ziracorns avatar
TV4-nyheterna berättar nu på morgonen med stor entusiasm om 3 "nya" fall, där Trumpen tydligen tafsat på kvinnor. En av kvinnorna är en 74 år gammal kärring som för 40 (!) år sedan minns att Trumpen var som "en bläckfisk all over her" på ett flygplan.

Jag menar, c´mon. Är det allt ni har att komma med.
2016-10-13, 09:40
Medlem
BertFoxs avatar
Citat:
Ja, det tror jag, även om jag inte ägnar speciellt mycket tid åt att förutspå valet hela tiden. Alla såna här "nu kommer han vinna det är helt säkert" - *nånting händer* - "nu är han helt körd"-personer är idioter. Och sen det där att detta skulle handla om "män mot kvinnor" när det så uppenbart handlar om judar mot arier...

Aj fan, så du menar att Trump är antisemit också?
2016-10-13, 09:40
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
TV4-nyheterna berättar nu på morgonen med stor entusiasm om 3 "nya" fall, där Trumpen tydligen tafsat på kvinnor. En av kvinnorna är en 74 år gammal kärring som för 40 (!) år sedan minns att Trumpen var som "en bläckfisk all over her" på ett flygplan.

Jag menar, c´mon. Är det allt ni har att komma med.

Man kan ju hoppas att amerikanerna ser igenom detta och att det backfira hårt för media... men tror tyvärr amerikanarna är för dumma i huvudet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in