Citat:
Ursprungligen postat av
clutchshooter
Ljug inte, du hatar
Jag har skrivit det tidigare, det är såklart inte okej och rätt obehagligt.
Vad tycker du om det här då - Tycker du att det är lämpligt att vara korrupt inom politiken och ha begått flera grova brott, med bla att sälja ut sin verksamhet för att själv tjäna en hacka? I det här valet finns det bara två kandidater med vinstchans, och om du inte kan rösta på trump, så borde du rimligtvis inte kunna rösta på Clinton som har gjort brott tio gånger värre, så vem röstar du på?
Jag har inte rösträtt i USA. Tråden är
fortfarande inte en
Clintontråd.
Du tillskriver mig åsikter jag inte har - den debattekniken kallas att bygga halmgubbar, och det borde du hålla dig för god för, och överlåta till sådana som
Xelious exempelvis.
För det är inte alls så att jag hatar DT. Tvärt om anser jag att han fört fram en del frågor på politiska agendan som är viktiga - exempelvis att det är oacceptabelt med illegala invandrare som någonsslags andra klassens medborgare, och att rysshatet kan gå för långt. Men detta hindrar inte att
The Donald inte har egenskaperna och erfarenheterna som en president bör ha - vilket hans flirtande med en tioåring visade. Som senator hade jag välkomnat honom - åtminstone innan den sista skandalen dök upp. Nu vete 17....