2016-10-13, 12:08
  #2785
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekarn92
Tack så mycket, ska testa. Någon som vet om karamell kungen är igång fortfarande?
Inte vad jag känner till. Hade ju rea på slutet, sen försvann sidan helt. Kanske är inblandade i någon av dom nya shopparna som dykt upp.
2016-10-13, 13:57
  #2786
Medlem
Stor fet gröning på medakuten för deras modafinil. Proffsigt bemötande.
2016-10-14, 02:59
  #2787
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekarn92
Funderar på att testa blandshoppens tjack nästa vecka. ....
Mvh
Om vi säger såhär, gubben jag fick hem var det riktigt bra drag i. Har hållit igång nu i 2 dygn.

Väntar med förväntning på dom nya 3 grammen jag beställt. Hoppas det ligger ett brev imorgon så kan jag köra ett ordentligt race i helgen
2016-10-14, 10:25
  #2788
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Inte vad jag känner till. Hade ju rea på slutet, sen försvann sidan helt. Kanske är inblandade i någon av dom nya shopparna som dykt upp.

Aha vad synd. Gillade steg-för-steg guiden han hade. Gjorde allt så mycket lättare.

Citat:
Ursprungligen postat av Raxxorz
Om vi säger såhär, gubben jag fick hem var det riktigt bra drag i. Har hållit igång nu i 2 dygn.

Väntar med förväntning på dom nya 3 grammen jag beställt. Hoppas det ligger ett brev imorgon så kan jag köra ett ordentligt race i helgen

Hahaha låter bra! Om bara pengarna kunde trilla in så man själv kan få smaka. Trevlig helg på dig!
2016-10-15, 01:14
  #2789
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Någon som nyligen fått hem, och testat, 3-cmc från rc-b? Gröna och bra kvalité på kristallerna?
2016-10-15, 12:22
  #2790
Medlem
Finkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlosbrorsa
Någon som nyligen fått hem, och testat, 3-cmc från rc-b? Gröna och bra kvalité på kristallerna?

jag handlar där ofta av båda prdukterna dom har. så gröna är dom och cmc håller skit nice kvalle
2016-10-15, 16:55
  #2791
Medlem
whosEHTs avatar
Läst om lite folk som säger att dom har blivit blåsta av TT/TS på sista tiden,vågar man beställa där ifrån? Aldrig köpt nått därifrån
2016-10-15, 16:58
  #2792
Medlem
Finkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finkan
jag handlar där ofta av båda prdukterna dom har. så gröna är dom och cmc håller skit nice kvalle

¨såg att dom har 10% rea nu också!
2016-10-15, 20:34
  #2793
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlosbrorsa
Någon som nyligen fått hem, och testat, 3-cmc från rc-b? Gröna och bra kvalité på kristallerna?
sidan verkar ju vara nere , kvalliten ska det dock inte vara fel på
2016-10-15, 21:21
  #2794
Bannlyst
är snabbaskor fortfarande gröna?

btw finns rabattkod 10% hos hippiekranen.biz

PM:a
__________________
Senast redigerad av kassapose 2016-10-15 kl. 22:15.
2016-10-16, 01:45
  #2795
Medlem
Finkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
sidan verkar ju vara nere , kvalliten ska det dock inte vara fel på
Den är uppe nu igen
2016-10-16, 04:39
  #2796
Bannlyst
Någon som vet något om sweshoppen och deras tjack? De påstår själv att e är aktiva men det står knappt någt om dom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in